AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Er skolen da pliktig til å opplyse Olympiatoppen eller hvem det nå måtte gjelde om denne rekorden? Husker jeg gjorde det veldig bra i en øvelse på skolen, gymlærer roset meg veldig, og vi hadde en streng gymlærer som aldri gjorde sånt..Tror jeg slo sånn to gutter på hele trinnet vårt. Jeg tror ikke at jeg har slått en norgesrekord liksom...Men hvis jeg hadde gjort det...Hadde læreren min vært pliktig til å opplyse skolen og hele idrettsforbundet om dette? Anonymkode: b518f...f8b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Det hadde ikke gjort utslag, er som om Marit Bjørgen slår rekorden på femmila en søndag utenfor Nannestad timet av treneren sin. Det må offisielle målinger til. Læreren din eller andre kan nok sørge for at en måling blir utført korrekt, men må da stå klare til å måle før du gjør øvelsen. Så en Random rekord i en gymtime vil ikke bli anerkjent. Anonymkode: 81cf2...cac 10
minister-mio Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har ikke kilder på dette, men jeg er ganske sikker på at det ikke finnes en slik plikt. hvor mange gutter var det på trinnet siden du er så fornøyd med å ha slått to av dem? 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 1 minutt siden, minister-mio skrev: Jeg har ikke kilder på dette, men jeg er ganske sikker på at det ikke finnes en slik plikt. hvor mange gutter var det på trinnet siden du er så fornøyd med å ha slått to av dem? Nei, feil. Mente at jeg slo to av de beste. Men ble slått av årskullets beste Anonymkode: b518f...f8b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #5 Skrevet 17. februar 2017 Du slår ikke en Norgesrekord på skolen Anonymkode: 50dd5...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #6 Skrevet 17. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du slår ikke en Norgesrekord på skolen Anonymkode: 50dd5...9f3 Er man et naturtalent så er ingenting umulig Anonymkode: b518f...f8b 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #7 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er man et naturtalent så er ingenting umulig Anonymkode: b518f...f8b Du må nok ha litt bedre dokumentering enn at læreren skryter av det. Men siden du er sånt et naturtalent, er det jo bare å starte å konkurrere og bevise at du ER så god. Anonymkode: 2f8d3...3e2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #8 Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må nok ha litt bedre dokumentering enn at læreren skryter av det. Men siden du er sånt et naturtalent, er det jo bare å starte å konkurrere og bevise at du ER så god. Anonymkode: 2f8d3...3e2 Litt for sent nå dessverre. 26 år og på tjukken :/ Anonymkode: b518f...f8b 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #9 Skrevet 18. februar 2017 Dette ville ikke blitt godkjent. Rekorden må normalt settes ifb med en offisiel konkurranse. Anonymkode: 0b69b...b50 2
Perle Skrevet 18. februar 2017 #10 Skrevet 18. februar 2017 (endret) Hvorfor nøye seg med norgesrekord? Ville definitivt sjekket opp det olympiske rekordkravet, ASP! Dritsurt å gå rund og være olympisk mester uten engang å vite det selv! For ikke å snakke om medaljen! Endret 18. februar 2017 av Perle 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #11 Skrevet 19. februar 2017 Rekorden ville uansett ikke blitt godkjent, for det må være et offisielt system som måler den. Hvis det bare hadde vært å melde inn en rekord kunne jo hvem som helst gjort det. Tenk så mange utøvere som har satt diverse rekorder på treninger, testløp osv men som ikke har fått det godkjent siden arrangementet ikke var offisielt. Hvis det i tillegg er en rekord som går på tid, så kan du bare glemme det. Feilmarginen på en lærer som tar tiden med en stoppeklokke er så stor at det ikke er verdt å kommentere engang. Du må nok nøye deg med at du kanskje hadde et talent som du ikke videreutviklet Anonymkode: 0a666...9fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå