Gjest Bellatrix Skrevet 10. desember 2004 #1 Del Skrevet 10. desember 2004 Inspirert av tråden om dette bildet lurer jeg på en ting.Har du mage når du står med ryggen svai? Er det virkelig noen som ikke har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. desember 2004 #2 Del Skrevet 10. desember 2004 jeg vet ikke om jeg vil kalle det mage, men kan man littegrann om anatomi og hvordan kroppen faktisk ser ut når man begever seg, så skjønner man vel at det er rimelig umulig at magen fremdeles står i samme vinkel når man svaier ryggen og setter ut rompa!! ang bildet, hun har da ikke mage her, dersom man ser på kroppen i de ulike, bevegelige delene den faktisk består av, så er bare den delen som går fra livet og ned til hofta, bøyd / istedenfor | og når da kroppsdelen fra livet og opp står i en vinkel istedenfor |, så blir det selvsagt en krumning i kroppen som gjør at magen er mer fremme en om man står rett!! folk har så mange rare tanker synes jeg, man skal ikke få en eneste liten bulk på magen når man sitter (og dermed krummer magen veldig i forhold til i stående), og magen skal liksom være like loddrett selv om ryggen står i en svai??? get real folks!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. desember 2004 #3 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er i hvert fall en ganske merkelig kropp vi skulle hatt om en bøy her ikke fører til en tøy der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 10. desember 2004 #4 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg får iallefall mage når jeg står med svai i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 10. desember 2004 #5 Del Skrevet 10. desember 2004 Såklart alle får "mage" når de svaier ryggen! hvis ikke måtte magen ha krympet når man svaiet med ryggen, og så lenge man ikke holder inn så skjer ikke dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 10. desember 2004 #6 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg kaller virkelig ikke det britney har en mage altså :-? Men ja selvfølgelig får jeg litt mage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #7 Del Skrevet 10. desember 2004 Med mindre du er helt innhult, så får alle en mage uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. desember 2004 #8 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg får ikke mage, men jeg har ganske flat mage da, uansett hvor mye jeg legger på meg/veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 10. desember 2004 #9 Del Skrevet 10. desember 2004 har mage uansett hvordan jeg står jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. desember 2004 #10 Del Skrevet 10. desember 2004 kommer litt an på alder det der... når man blir over 20 år ++ får de fleste jenter litt mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 10. desember 2004 #11 Del Skrevet 10. desember 2004 har mage uansett hvordan jeg står jeg... Samme her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. desember 2004 #12 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg har i hvert fall alltid hatt flat mage, men oppdaget de siste årene at den ikke er flat av seg selv lenger hvis jeg ikke er flink å trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 10. desember 2004 #13 Del Skrevet 10. desember 2004 Har mave hele tiden jeg, enten jeg er svai i ryggen, sitter, ligger eller står rett opp og ned . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #14 Del Skrevet 11. desember 2004 har mage uansett hvordan jeg står jeg... Slenger meg med på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 11. desember 2004 #15 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har ikke mage. Jeg har vom, og den er tilstedeværende uansett hva jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. desember 2004 #16 Del Skrevet 11. desember 2004 Joda. Litt mage får jeg naturlig nok. Litt mage har jeg uansett. Den fikk jeg etter fylte 20 år. Før da hadde jeg nesten sixpack. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma Skrevet 12. desember 2004 #17 Del Skrevet 12. desember 2004 Nei ikke om jeg står med svai rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #18 Del Skrevet 12. desember 2004 ja det har jeg!! helt normalt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 12. desember 2004 #19 Del Skrevet 12. desember 2004 :o Big deal! Det var da også noe å henge seg opp i!!! Gidder ikke å se etter engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå