Gå til innhold

Hva tenker dere om å blande Wub med Wub?

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, WubWub skrev:

jeg syntes det er vondt og leit at du skriver slike ting til meg. jeg trodde vi var venner

litt usikker på om det var sarkasme eller ikke. men jeg beklager og tar tilbake den kommentaren

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, brownbrown skrev:

litt usikker på om det var sarkasme eller ikke. men jeg beklager og tar tilbake den kommentaren

jeg var ikke sarkastisk. men jeg tenker at du fokuserer altfor mye på muskler. i en ekte kamp så hander det ikke om hvor mye du tar i benkpress men hvor langt du er villig til å dra strikken. du er en snill og god gutt så jeg vet at du ikke vil dra strikken noe særlig

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

jeg var ikke sarkastisk. men jeg tenker at du fokuserer altfor mye på muskler. i en ekte kamp så hander det ikke om hvor mye du tar i benkpress men hvor langt du er villig til å dra strikken. du er en snill og god gutt så jeg vet at du ikke vil dra strikken noe særlig

hvordan vet du om jeg er en snill og god gutt ? 

hehe nei. jeg har faktisk aldrig slåss eller banket noen. har fått god oppdragelse på den biten heldigivs

Skrevet
Akkurat nå, brownbrown skrev:

hvordan vet du om jeg er en snill og god gutt ? 

hehe nei. jeg har faktisk aldrig slåss eller banket noen. har fått god oppdragelse på den biten heldigivs

har lest dine innlegg. og det stemmer, du har aldri slåss eller vært i konflikt før. og dette er situasjoner som du bør skygge unna.

Skrevet
1 time siden, brownbrown skrev:

wubwub...husker vi diskuterte om hormon nivåer osv i noen andre poster....hvor du flere ganger har beskrevet deg som mandig med høy nivåer av testosteron og muskler.......

Om du faktisk har diskutert med han så burde du ha fått med deg at alt han sier om seg selv kun er tull.  

Anonymkode: f817d...8d8

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du faktisk har diskutert med han så burde du ha fått med deg at alt han sier om seg selv kun er tull.  

Anonymkode: f817d...8d8

Jeg velger feste min lit til hans historier enn så lenge.

Skrevet
36 minutter siden, Jessica skrev:

Det du mangler i hjerneceller har du heldigvis tatt igjen i muskler 🙄👍 

:fnise:

Anonymkode: d7715...e63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...