Gå til innhold

Hva tenker dere om å blande Wub med Wub?

WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 minutter siden, brownbrown skrev:

wubwub...husker vi diskuterte om hormon nivåer osv i noen andre poster....hvor du flere ganger har beskrevet deg som mandig med høy nivåer av testosteron og muskler.......dette kan jeg allerede avbekrefte er løgn og oppdiktning nå i de postene vi har diskutert...du har verken muskler, er mandig eller ser ut som du har høyt testosteron nivå

her er bildet av en ekte mann med maskulin fysikk...meg altså

ikke for å være stygg wubwub. men du kan neppe verken trene eller ha høye nivper av testosteron. jeg ligger faktisk litt lavere enn gjennomsnittet og min fysikk er er mye bedre. vist du trener så anbefaler jeg å legge litt mer i det. med kosten og selve treningen din. så får du bedre resultater

Screenshot (19)_LI.jpg

jo vi har diskutert hormoner før. jeg jeg har sagt til deg et jeg ble sendt til hormon spesialist pga sky høye testo verdier (purvis) - forskjellen mellom oss to er at mine testo verdier er naturlig lagd og ikke innført. narsissister og psykopater har mye høyere testo verdier enn menn flest og jeg er narsissist. men forskjellen mellom oss to er at mine testo verdier er skap i min egen kropp - dine testo verdier er tilført. du er en snill og god gutt selvom du får mye pes på forumet her, du er ung. hvem som løfter tyngst er ikke så viktig når du blir eldre, du løfter sikkert tyngre enn meg men hva så? man blir ikke tøff eller ettertraktet av å løfte tungt. jeg kan garantere deg at jeg får mer pikk og fitte enn deg til tross for at du har større muskler enn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WubWub skrev:

jo vi har diskutert hormoner før. jeg jeg har sagt til deg et jeg ble sendt til hormon spesialist pga sky høye testo verdier (purvis) - forskjellen mellom oss to er at mine testo verdier er naturlig lagd og ikke innført. narsissister og psykopater har mye høyere testo verdier enn menn flest og jeg er narsissist. men forskjellen mellom oss to er at mine testo verdier er skap i min egen kropp - dine testo verdier er tilført. du er en snill og god gutt selvom du får mye pes på forumet her, du er ung. hvem som løfter tyngst er ikke så viktig når du blir eldre, du løfter sikkert tyngre enn meg men hva så? man blir ikke tøff eller ettertraktet av å løfte tungt. jeg kan garantere deg at jeg får mer pikk og fitte enn deg til tross for at du har større muskler enn meg

absolutt ikke. du kjenenr meg heldigvis ikke.

og som jeg har sagt så er dette 4 år siden. kroppen jeg hr nå er bygd opp uten. ikke snakk om noe du ikke har peiling på . over og ut

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

jo vi har diskutert hormoner før. jeg jeg har sagt til deg et jeg ble sendt til hormon spesialist pga sky høye testo verdier 

Man ser jo på bildene dine at det ikke stemmer.  

Anonymkode: 14517...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, brownbrown skrev:

er det deg på begge bildene ? med kjole ?

helt ærlig mann ; damer liker ikke enorme muskler. ifølge undersøkelser så er det svømmer kropper og langrenns kropper som kvinner foretrekker ; altså petter northug. slank men markert kropp. 

de eneste som liker store muskelberg er homofile menn. de som sikler etter deg er ikke damer men menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man ser jo på bildene dine at det ikke stemmer.  

det er ganske vanlig at narsissister kler seg i dameklær. det er nærmere regelen enn unntaket. ikke prøv å angrip meg her brownbrown, du er min lille gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt ærlig mann ; damer liker ikke enorme muskler. ifølge undersøkelser så er det svømmer kropper og langrenns kropper som kvinner foretrekker ; altså petter northug. slank men markert kropp. 

de eneste som liker store muskelberg er homofile menn. de som sikler etter deg er ikke damer men menn

syns det er rart ? har du store muskler ? da vet du ikke noe om det. damer har alle personelig smak. jeg har merket stor forskjell fra jeg  begynte å trene ten før jeg trente . 

da jeg ble større slik form som jeg har nå fikk jeg betyddelig mer oppmerksomhet og bedre draget på damer. de flokker rundt meg på gymmet og ellers. samme med andre menn som har lik fysik. disse damene er typisk fitness damer og liker selv og trene og derfor muskler. slik er det bare. trente damer liker trente menn og omvendt....

jeg har dame så jeg bryr meg ikke. men trening er noe jeg alltid kommer til å holde på med. jeg jobber også som personelig trener innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Evilposelos skrev:

Søt du wubiwub. Jeg likte skoene :) 

så snill og god du er <3 sist gang jeg viste det bildet fikk jeg bare hets etter meg. blir skikkelig glad av tilbakemeldingen din, tusen takk! :ninuskapus:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ganske vanlig at narsissister kler seg i dameklær. det er nærmere regelen enn unntaket. ikke prøv å angrip meg her brownbrown, du er min lille gutt

Det har ikke noe med dameklærne, men det at du er spinkel. Du har jo kroppen til en som er helt utrent. Hadde du hatt høye testoverdier hadde du vært mer muskuløs selv om du aldri hadde trent i hele ditt liv. 

Jeg er ikke brownbrown, men du vet jo selv du er ustabil så orker ikke diskutere med deg under brukernavn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, brownbrown skrev:

syns det er rart ? har du store muskler ? da vet du ikke noe om det. damer har alle personelig smak. jeg har merket stor forskjell fra jeg  begynte å trene ten før jeg trente . 

da jeg ble større slik form som jeg har nå fikk jeg betyddelig mer oppmerksomhet og bedre draget på damer. de flokker rundt meg på gymmet og ellers. samme med andre menn som har lik fysik. disse damene er typisk fitness damer og liker selv og trene og derfor muskler. slik er det bare. trente damer liker trente menn og omvendt....

jeg har dame så jeg bryr meg ikke. men trening er noe jeg alltid kommer til å holde på med. jeg jobber også som personelig trener innimellom

men bro. du vil vel ikke dø før du er 30 år bare for å vinne et par jenters hjerte i 20 årene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke noe med dameklærne, men det at du er spinkel. Du har jo kroppen til en som er helt utrent. Hadde du hatt høye testoverdier hadde du vært mer muskuløs selv om du aldri hadde trent i hele ditt liv. 

Jeg er ikke brownbrown, men du vet jo selv du er ustabil så orker ikke diskutere med deg under brukernavn. 

25 bmi er ikke spinkel men normal vekt :) høres ut som du har et sykelig forhold til kropp og vekt. 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

men bro. du vil vel ikke dø før du er 30 år bare for å vinne et par jenters hjerte i 20 årene? 

ihva er det du snakker om ?

jeg trener helt normalt nå. at jeg har bedre resultater enn deg eller gjennomsnittet betyr ikke at jeg jukser. jeg har mye mer erfaring om kosthold og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, WubWub skrev:

25 bmi er ikke spinkel men normal vekt :) høres ut som du har et sykelig forhold til kropp og vekt. 

ikke pek imot bmi...bmi er utdatert for lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, brownbrown skrev:

ihva er det du snakker om ?

jeg trener helt normalt nå. at jeg har bedre resultater enn deg eller gjennomsnittet betyr ikke at jeg jukser. jeg har mye mer erfaring om kosthold og trening.

vi har pratet om dette før gutten min. men det er kanskje best at det forblir på privaten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

vi har pratet om dette før gutten min. men det er kanskje best at det forblir på privaten

kom deg på gymmet wubwub. kan knapt se at du har muskler eller trener. ikke si du har skyhøyt testosteron nivå og har muskler. for det har du ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jessica
4 minutter siden, brownbrown skrev:

kom deg på gymmet wubwub. kan knapt se at du har muskler eller trener. ikke si du har skyhøyt testosteron nivå og har muskler. for det har du ikke

Det du mangler i hjerneceller har du heldigvis tatt igjen i muskler 🙄👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei vet du hva wubwub. jeg tar det tilbake. føler det blir litt mobbing

jeg bare var uening med deg at du mener du har høye testosteron verdier. det er veldig lett å se på andre menn. med tanke på skuldre. ansikt , armer og fettprosent.

kan godt hende du har HATT det. men på bildene du viser så har du ikke høye hormon nivåer. man kan ellers se det på andre  menn langt ifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, brownbrown skrev:

jeg syntes det er vondt og leit at du skriver slike ting til meg. jeg trodde vi var venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

nei vet du hva wubwub. jeg tar det tilbake. føler det blir litt mobbing

jeg bare var uening med deg at du mener du har høye testosteron verdier. det er veldig lett å se på andre menn. med tanke på skuldre. ansikt , armer og fettprosent.

kan godt hende du har HATT det. men på bildene du viser så har du ikke høye hormon nivåer. man kan ellers se det på andre  menn langt ifra

men det er faktisk mobbing når du aktivt går inn for å kritisere min fysikk bare fordi det ikke passer med ditt ideal.

vennskap handler om å akseptere vennen for den han eller hun er. jeg aksepterer deg og dine valg uten at jeg moraliserer dette. du burde da derfor akseptere meg for den jeg er enten jeg liker pikk eller fitte , eller om jeg har store eller små biceps. 

vennskap handler ikke om det ytre, men det indre ; personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...