WubWub Skrevet 17. februar 2017 #1 Del Skrevet 17. februar 2017 Som tittelen sier ; hva tenker folk om å blande maskulinitet og femi verdier og dominans og underkastelse? Er en mann mindre mann om han tar på seg kjole? Er kvinner som tar på seg jeans mindre kvinne da historisk sett så har jeans blitt sett på som herreplagg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 17. februar 2017 #2 Del Skrevet 17. februar 2017 man vet testosteronnivået har falt mye når menn kler seg som kvinner og ønsker å bli dominert og underkasta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 17. februar 2017 3 minutter siden, herremann skrev: man vet testosteronnivået har falt mye når menn kler seg som kvinner og ønsker å bli dominert og underkasta. Jo , i snitt har ola ordmann og den gjengse mann i gata mistet 15% av sine testo verdier siden 1990. Narsissister derimot har sky høye testo verdier (det har jeg) og de er ofte crossdressers. Må være litt flaut at en mann som tar på seg en kjole er mer mann enn deg? Usikkerheten din er ikke bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 18. februar 2017 #4 Del Skrevet 18. februar 2017 1 time siden, WubWub skrev: Som tittelen sier ; hva tenker folk om å blande maskulinitet og femi verdier og dominans og underkastelse? Er en mann mindre mann om han tar på seg kjole? Er kvinner som tar på seg jeans mindre kvinne da historisk sett så har jeans blitt sett på som herreplagg? er det deg på begge bildene ? med kjole ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: er det deg på begge bildene ? med kjole ? ja alle bildene er meg. jeg har på meg kjole noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 18. februar 2017 #6 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) wubwub...husker vi diskuterte om hormon nivåer osv i noen andre poster....hvor du flere ganger har beskrevet deg som mandig med høy nivåer av testosteron og muskler.......dette kan jeg allerede avbekrefte er løgn og oppdiktning nå i de postene vi har diskutert...du har verken muskler, er mandig eller ser ut som du har høyt testosteron nivå her er bildet av en ekte mann med maskulin fysikk...meg altså ikke for å være stygg wubwub. men du kan neppe verken trene eller ha høye nivper av testosteron. jeg ligger faktisk litt lavere enn gjennomsnittet og min fysikk er er mye bedre. vist du trener så anbefaler jeg å legge litt mer i det. med kosten og selve treningen din. så får du bedre resultater Endret 18. februar 2017 av brownbrown 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 18. februar 2017 #7 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) u Endret 18. februar 2017 av brownbrown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: wubwub...husker vi diskuterte om hormon nivåer osv i noen andre poster....hvor du flere ganger har beskrevet deg som mandig med høy nivåer av testosteron og muskler.......dette kan jeg allerede avbekrefte er løgn og oppdiktning nå i de postene vi har diskutert...du har verken muskler, er mandig eller ser ut som du har høyt testosteron nivå her er bildet av en ekte mann...meg altså ikke for å være stygg wubwub. men du kan neppe verken trene eller ha høye nivper av testosteron. jeg ligger faktisk litt lavere enn gjennomsnittet og min fysikk er er mye bedre. vist du trener så anbefaler jeg å legge litt mer i det. med kosten og selve treningen din. så får du bedre resultater men jeg tar ikke steroider bro. du har selv innrømmet i en tråd at du tar dette. jeg er imot alle formot for narkotika og dop. dømmer deg ikke for dine livsvalg, dette er noe du må leve med. du er fremdeles ung , jeg er mye eldre enn deg. jeg vet hva som kommer til å skje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 18. februar 2017 #9 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) 1 minutt siden, WubWub skrev: men jeg tar ikke steroider bro. du har selv innrømmet i en tråd at du tar dette. jeg er imot alle formot for narkotika og dop. dømmer deg ikke for dine livsvalg, dette er noe du må leve med. du er fremdeles ung , jeg er mye eldre enn deg. jeg vet hva som kommer til å skje bruker ikke steroider. det er 6 år siden mister. da var jeg 122 kg og drev på med idrett . her er jeg 105 med helt vanlige testosteron nivåer. faktisk litt lavere enn gjennomsnittet. så ikke finn en unnskyldning for å mene at jeg ikke har jobbet hardt for det Endret 18. februar 2017 av brownbrown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #10 Del Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: wubwub...husker vi diskuterte om hormon nivåer osv i noen andre poster....hvor du flere ganger har beskrevet deg som mandig med høy nivåer av testosteron og muskler.......dette kan jeg allerede avbekrefte er løgn og oppdiktning nå i de postene vi har diskutert...du har verken muskler, er mandig eller ser ut som du har høyt testosteron nivå her er bildet av en ekte mann...meg altså ikke for å være stygg wubwub. men du kan neppe verken trene eller ha høye nivper av testosteron. jeg ligger faktisk litt lavere enn gjennomsnittet og min fysikk er er mye bedre. vist du trener så anbefaler jeg å legge litt mer i det. med kosten og selve treningen din. så får du bedre resultater Selv om jeg ikke er wubwubs største fan tar jeg hans kropp over din anytime! Han har en digg kropp, mens din blir way too much. Det ser ut som om du bruker anabole steroider. Anonymkode: d7715...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 18. februar 2017 #11 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 18. februar 2017 #12 Del Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg ikke er wubwubs største fan tar jeg hans kropp over din anytime! Han har en digg kropp, mens din blir way too much. Det ser ut som om du bruker anabole steroider. Anonymkode: d7715...e63 jeg må nesten ta det som et komplemang. for jeg ser slik ut nå og har faktisk vurdert å bli større. jeg var mye større før og har lyst til å bli like stor igjen som jeg var....kjæresten min vil heller ikke at jeg skal bli større...kanskje jeg kan holde meg der jeg er nå. jeg bruker ikke anabole steroider. tror ikke damen min hadde vært særøig happy da. jeg er den formen jeg er nå hele året. og har egentlig bare vedlikeholdr kroppen på samme nivå ettersom jeg jobber så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #13 Del Skrevet 18. februar 2017 3 minutter siden, brownbrown skrev: bruker ikke steroider. det er 6 år siden mister. da var jeg 122 kg og drev på med idrett . her er jeg 105 med helt vanlige testosteron nivåer. faktisk litt lavere enn gjennomsnittet. så ikke finn en unnskyldning for å mene at jeg ikke har jobbet hardt for det du trenger ikke juge til meg bro, du har sagt i tidligere tråder at du tar roids. men jeg dømmer deg ikke, det er ikke min jobb å dømme mennesker. men du er mye mye yngre enn meg. jeg vet hvordan det gikk med gutta som hadde så stor kropp som deg når de var 17-20 år. det endte aldri bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 18. februar 2017 #14 Del Skrevet 18. februar 2017 lyver ikke. herregud er du misunnelig ? jeg sa til deg at jeg har konkurert i idrett da jeg var yngre...21 og 22 år og brukte doping for å vinne siste innspurt og gull i min klasse....dette er 4 år siden....jeg har for lengste lagt både det og trening på hyllen....men trening tok jeg opp igjen for 1 år siden og er den fysikken som jeg er på bildet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 18. februar 2017 #15 Del Skrevet 18. februar 2017 4 minutter siden, brownbrown skrev: lyver ikke. herregud er du misunnelig ? jeg sa til deg at jeg har konkurert i idrett da jeg var yngre...21 og 22 år og brukte doping for å vinne siste innspurt og gull i min klasse....dette er 4 år siden....jeg har for lengste lagt både det og trening på hyllen....men trening tok jeg opp igjen for 1 år siden og er den fysikken som jeg er på bildet nå Du brukte doping for å vinne? Skikkelig mandig da 💪💪 WubWub all the way 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #16 Del Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: lyver ikke. herregud er du misunnelig ? jeg sa til deg at jeg har konkurert i idrett da jeg var yngre...21 og 22 år og brukte doping for å vinne siste innspurt og gull i min klasse....dette er 4 år siden....jeg har for lengste lagt både det og trening på hyllen....men trening tok jeg opp igjen for 1 år siden og er den fysikken som jeg er på bildet nå nei, jeg misunner deg ikke. jeg syntes heller at det er trist at du lider av bigorexia. har lest mye fra deg på forumet og jeg kan konkludere med at du er en kjempe god gutt men du har dårlig selvtillit. og denne selvtilliten prøver du dekke om om med store muskler. dette er et dødfødt prosjekt. og nei jeg legger ikke an på deg, du skal ikke knulle meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #17 Del Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: jeg må nesten ta det som et komplemang. for jeg ser slik ut nå og har faktisk vurdert å bli større. jeg var mye større før og har lyst til å bli like stor igjen som jeg var....kjæresten min vil heller ikke at jeg skal bli større...kanskje jeg kan holde meg der jeg er nå. jeg bruker ikke anabole steroider. tror ikke damen min hadde vært særøig happy da. jeg er den formen jeg er nå hele året. og har egentlig bare vedlikeholdr kroppen på samme nivå ettersom jeg jobber så mye Det er ikke fint når muskler blir for store... Mye mer sexy og fint slik wubwub ser ut. Akkurat nå, Jessica skrev: Du brukte doping for å vinne? Skikkelig mandig da 💪💪 WubWub all the way 😍😍 Anonymkode: d7715...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #18 Del Skrevet 18. februar 2017 3 minutter siden, Jessica skrev: Du brukte doping for å vinne? Skikkelig mandig da 💪💪 WubWub all the way 😍😍 elsker deg <3 har jeg lov til å si noe politisk ukorrekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 18. februar 2017 #19 Del Skrevet 18. februar 2017 4 minutter siden, WubWub skrev: elsker deg <3 har jeg lov til å si noe politisk ukorrekt? Meg kan du si hva du vil til 😘😘 Du er jo bare så herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #20 Del Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, Jessica skrev: Meg kan du si hva du vil til 😘😘 Du er jo bare så herlig. Du er min neger dronning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå