Gå til innhold

Sykepleier - Jobbe i politiet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er sykepleier, og lurer enkelt og greit på om noen av dere vet om en mulighet til å jobbe som sykepleier innenfor politiet? :) 

Kanskje et dumt spørsmål, men jeg bare lurer ;) 

Anonymkode: 564dd...896

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wut?? o.0

Sykepleier-politi? Du tenkte du skulle denge løs på kriminelle først, for så å plastre om dem etterpå? :klo:

Anonymkode: ebd6f...7ab

• Liker 2
Skrevet

Hvordan mener du at det skulle gått ann? En advokat kan ikke jobbe som sykepleier liksom.

Anonymkode: e72f6...136

Skrevet

Sykepleier i fengselshelsetjenesten er vel det nærmeste du kommer. Men, har du kommet igjen sykepleien, og så må du stille et slikt spørsmål på et nettforum? 

Anonymkode: 3c6e2...8cf

• Liker 1
Skrevet

Er dette seriøst?

"Kan jeg som barnehagelærer jobbe på sykehus?..."

Anonymkode: 59f5b...a40

Skrevet

Hva tenker du egentlig at du skulle ha jobbet innenfor da? 

Anonymkode: 6e140...9d3

Skrevet (endret)

Hæ? Nei? Men du kan vel alltids jobbe i Forsvaret, blir litt det samme du hadde tenkt deg kanskje 

Endret av Nappetass1
Skrevet

Mener å ha sett på tv at det på politihus kan være ansatt sykepleiere som tar blodprøver, etc. Det er det eneste :) Derfor spør jeg - og det må være okay å lure på på et forum. Jeg spør, og ønsker ikke sarkastiske svar :) 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener å ha sett på tv at det på politihus kan være ansatt sykepleiere som tar blodprøver, etc. Det er det eneste :) Derfor spør jeg - og det må være okay å lure på på et forum. Jeg spør, og ønsker ikke sarkastiske svar :) 

Oooooohkei! Beklager, jeg så ikke det helt for meg med det første. Sorry. :-/

Nei, det er vanlige sykepleiere som gjør den jobben. Altså, i den grad det å være sykepleier er noe vanlig da men.

Anonymkode: ebd6f...7ab

Skrevet

Det er jo "vanlige" sykepleiere ansatt på legevakt som tar blodprøver for politiet i tilfelle mistanke om ruspåvirket kjøring. Er ingen sykepleiere som jobber I POLITIET...

Skrevet
3 minutter siden, toothfairy skrev:

Det er jo "vanlige" sykepleiere ansatt på legevakt som tar blodprøver for politiet i tilfelle mistanke om ruspåvirket kjøring. Er ingen sykepleiere som jobber I POLITIET...

Okay! Dette vet jeg :) Jeg tenkte mer på blodprøvetaking av ansatte i politiet, etc. Men okay, jeg bare spør.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okay! Dette vet jeg :) Jeg tenkte mer på blodprøvetaking av ansatte i politiet, etc. Men okay, jeg bare spør.

De største politihusene har kanskje en helsesøster. Mens lensmannen i Vik i sogn går til fastlegen. Men det er som sagt muligheter i kriminalomsorgen.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro det er Politietaten og bedriftshelsetjenesten som tar seg av helseattester ol. lignende for operative ansatte i politiet. 

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

For noen sarkastiske besservitere der ute!!!!  De aner jo ikke hva de snakker/skriver om!!!  Jeg er trippel spesialsykepleier med 17 års ansiennitet og JA, jeg har jobbet som sykepleier i politiet. Det går helt fint! Skulle gjerne snakket med deg som startet dette innlegget.... men ønsker ikke å utdype mer på denne siden, pga svært useriøse innlegg så langt! 

• Nyttig 1
Skrevet
På 17.2.2017 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Er dette seriøst?

"Kan jeg som barnehagelærer jobbe på sykehus?..."

Anonymkode: 59f5b...a40

Ja, det kan du faktisk!!!! På skolestua!! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å jobbe som medic i Forsvaret 😊 verdens beste jobb!

Anonymkode: 118d2...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...