AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Er det normalt å tenne på å bli spanket for så bli tatt hardt bakfra etterpå? Jeg er en jente på 19 år og har hatt et par seksuelle forhold uten at det er snakk om mange. Der i blant med en for meg en eldre kar som brukte å spanke meg. Men har liksom ikke turd å si det til de jeg har vært sammen med eller har hooka med. :-( Anonymkode: b9c45...355
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Det høres ut som noe du burde prate med psykolog om... Anonymkode: f031b...c46 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som noe du burde prate med psykolog om... Anonymkode: f031b...c46 Tullprat. Anonymkode: 4f8ab...030 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 Alt er normalt. Finnes folk som tenner på regntøy og bleier. Helt ok så lenge en finner seg noen som tenner på det samme. og uansett: hvem har lyst til å være gjennomsnittlig? det er jo definisjonen av "normal". På snittet. Halvgod. Ikke på noe vis oppsiktsvekkende eller unik, "normal" aka dørgandes kjedelig. Anonymkode: ee92c...196
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #5 Skrevet 17. februar 2017 Har du prøvd anti-dep`? Anonymkode: 90357...b18
SlemUlv Skrevet 17. februar 2017 #6 Skrevet 17. februar 2017 fetlife.com en side for sånne som oss! :D det er helt normalt, ignorer prat om psykolog og antidepp. 1
bopera Skrevet 17. februar 2017 #7 Skrevet 17. februar 2017 Helt normalt å tenne på det! Spanking har vært en del av alle seksuelle forhold jeg har vært i, og vet at noen av venninnene mine også liker å bli spanket. Ingen av de mennene jeg har spurt om å spanke meg, har sagt nei. Og om de så skulle gjøre det, så er det bare å tenke at det er pga. deres seksuelle preferanser, ikke pga. deg. Ikke alle menn tenner på å være så dominerende, men jeg har ikke opplevd at noen har blitt helt satt ut av å bli spurt om det. Håper du finner noen du tør slippe deg løs sammen med! 2
Kjetting Skrevet 17. februar 2017 #8 Skrevet 17. februar 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det normalt å tenne på å bli spanket for så bli tatt hardt bakfra etterpå? Jeg er en jente på 19 år og har hatt et par seksuelle forhold uten at det er snakk om mange. Der i blant med en for meg en eldre kar som brukte å spanke meg. Men har liksom ikke turd å si det til de jeg har vært sammen med eller har hooka med. :-( Anonymkode: b9c45...355 Det er helt normalt. Jeg har inntrykk av at man ikke engang trenger å være opptatt av BDSM for å like det. De som snakker om psykolog etc her har virkelig ikke peil. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #9 Skrevet 17. februar 2017 Det er nok mange som liler det, om det ikke er normalen så er det ikke langt fra. Er mann og er ikke helt hekta på å gjøre det med madammen , men gjør det av og til. Synes det er viktig å være med på ting som partneren liker, det er viktig å gi. Det er ett mangfoll av hva folk tenner på som er nesten ubegripelig stort, Mistenker at det er rimelig vanskelig å finne en direkte motpart som bare elsker og gjøre det du liker, og hvor motparten pønsker ut endamer finere måter å Plise deg på. Det må jo være litt kjet. Om den ene parten synes det er helt ubegripelig teit eller ekkelt, så blir det vondt for begge. Irritasjon for den ene og et savn for den andre parten. Anonymkode: 38f5c...c28
verpesyk Skrevet 17. februar 2017 #10 Skrevet 17. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som noe du burde prate med psykolog om... Anonymkode: f031b...c46 LOL! Snakk om å problematisere da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå