Kevin Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Dere har sikkert slike venner dere også. Slike som pakker ting inn til å bli så fantastisk sukkersøtt. Selv ting som absolutt ikke er så sukkersøte. Slike som får det til å høres så sukkersøtt ut at ungen deres sitter på potta og driter. Slike som får en tur med ungene til det lokale shoppingsenteret til å høres så vanvittig romantisk ut. Slike som får et stevnemøte til å høres så kvalmende perfekt ut.... Slike som kommer veldig overraskende inn på badet når man tørker seg etter å ha dusjet, ser på det man har mellom beina, og sier ”jøss, så søt han er....”, snur seg og går ut før man rekker å fortelle hvor kaldt vannet var akkurat i dag...
aline Skrevet 10. desember 2004 #3 Skrevet 10. desember 2004 som billa, så får jeg stadig flere bilder i hodet av kevin og hans opplevelser!! glimrende kevin!!
lizzy x Skrevet 13. desember 2004 #7 Skrevet 13. desember 2004 morsomt..er du nå sikker på at vannet var kaldt og at dette ikke bare er en dårlig unnskyldning
Kevin Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #10 Skrevet 14. desember 2004 Jeg er litt bekymra for Kevin jeg.... :o Søtt av deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå