Gå til innhold

Jente som digger analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leser her inne at det er mange som synes analsex er ekkelt. 

Jeg er en ung dame som synes det er digg å bli tatt bakfra analt. Men synes det er flaut siden så mange ser negativt på det. 

Hadde dere mislikt det viss sexpartneren deres ville analsex ofte? 

Anonymkode: 13206...ff4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange elsker analsex, så bare ta det med ro :) 

• Liker 3
Skrevet

Som kvinne hadde jeg mislikt det ja. For da hadde jeg lurt på om han ikke var homofil egentlig?

Anonymkode: 9e0e2...776

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne hadde jeg mislikt det ja. For da hadde jeg lurt på om han ikke var homofil egentlig?

Litt på samme måte som jeg lurer på om jente som bruker dildo/vibrator er lesbisk.

• Liker 6
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så en mann som liker å knulle en KVINNE i analen, er muligens homofil? 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, kattepusen skrev:

Så en mann som liker å knulle en KVINNE i analen, er muligens homofil? 

En lurer jo? Når han ikke synes vagina er bedre enn analsex så lurer en jo?

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

nei, jeg har aldri lurt på det.. side det er KVINNEN han tenner på.. altså er han ikke homofil. 

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Hvis han bruker en fleshlight så lurer du da på om han er plastofil også da eller? Fordi han syns fleshlight er bedre? 

Anonymkode: c10e9...358

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

what det spiller da ingen rolle hvilken legning man har på hva man liker i senga? hvilken legning må man ha for å kunne kysse?

• Liker 4
Skrevet

jeg er en mann som tenner veldig på analsex, har enda til gode å møte ei jente som er skikkelig glad i det. Det er en av de tingene jeg ønsker å oppleve før jeg dør

Anonymkode: 2970a...b89

• Liker 3
Skrevet

Det er mange som liker det. Kona er en av de. Ikke alltid, ikke ofte heller, men av og til. Det er som regel hun som tar initiativ til det. 

Er humøret rett kan hun også få orgasme av analsex 

Anonymkode: fa867...0ed

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en ung dame som synes det er digg å bli tatt bakfra analt. Men synes det er flaut siden så mange ser negativt på det. 

Det er absolutt ikke noe som er flaut med analsex. Mange liker at kjæresten riser dem og kaller dem hore eller tøs, man tenner på mye forskjellig - det er greit. Det er forskjell på "flaut" og "personlig". Poenget mitt er at hva man liker av sex ikke bør være flaut og gi negative følelser, men man bør kanskje tenke at det er personlig og ikke til for å deles med alle. 

Jeg personlig har ikke problemer med at en partner vil ha anaslex.

Så lenge du liker det så er det mer enn greit.

Kos deg med alt du liker av sex. Det ene er ikke verre enn det andre, ei heller flauere. 

Gjest Coolaid
Skrevet

Som mann undrer jeg meg over slike fordommer i 2017. Trodde vi var mer opplyst enn dette.

Skrevet

Fraå være ei jente som digger analsex til ei gammel dame på 65 år om mange år som ikke digger å gå med bleier. Pga. lukkemuskelen baki der er så slapp at avføringen siver ut. Lykke til ;) 

Anonymkode: 4c26e...606

• Liker 4
Skrevet

litt homo gen har de nok i seg ;)

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Homo fordi han liker å ta damer analt? Da er det mange homofile menn der ute som har dame. 

Jeg liker å bli tatt analt, men liker det som en variasjon i sexlivet. Så her er det både analt og vaginalt om hverandre (nei, vi bytter ikke fra anal til vagina uten å vaske ordentlig). Samboeren liker også å ha fingre opp bak og det er mulig vi skal avansere det litt etterhvert. 

• Liker 3
Skrevet

hvis man må være homofil for å like analsex, så er man vel lesbisk for å like å bli fingra da. eller å fingre noen. 

Skrevet

Kall meg hva du vil, men stiller dama nummer 2 til disposisjon fordi hun vil ha en heidundrende anal orgasme så sier ikke jeg nei takk. Men, med 23/18 så er det ikke hverdags at hun er i det hjørnet. 

I hele Sør-Europa er dette vanlig før ekteskapsinngåelse slik at de kan gifte seg med intakt møydom.  Tror neppe alle menn i fra den delen av verden er homoseksuelle. 

Å ha respekt for folks indre sjeleliv bør være standarden for folk. Å moralisere over folks fantasier og sexliv er bare unødvendig uttrykk for lavmål.

Så kvinne - nyt din anal sex. 

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fraå være ei jente som digger analsex til ei gammel dame på 65 år om mange år som ikke digger å gå med bleier. Pga. lukkemuskelen baki der er så slapp at avføringen siver ut. Lykke til ;) 

Det der er tull. Om man har analsex så er ikke det nødvendigvis mye større enn det som kommer ut når du går på do.

Anonymkode: da159...4af

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min får de sterkeste orgasmene når jeg tar henne i rumpa. Med andre ord er det ikke noe å være flau over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...