Gå til innhold

Resultatløs humping....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og du mener "humping" er å jobbe for det...?

Sorry mac... som du gir, får du igjen... helt enig at det skal være to veis - så ta hintet heller :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har absolutt oppført meg slik du beskriver de kjedelige jentene dine her.....

Grunnen til at jeg bare lå der og så uinteressert ut var enkel: gutten/mannen var ikke flink til å prestere. De kjedet meg og trodde de var flinke i sengen...men det var de ikke! De hadde kanskej 10 % sjense til å tilfredsstille meg.

Andre menn etter disse har jeg vært mer heldig med: tålmodige menn som mener det oppriktig: de som kan kunsten å behandle en kvinne riktig....de får også belønning for strevet..

Å ha sex med en kvinne er som et jobb-prosjekt du ønsker å få anseelse for: i de jobb-prosjektene anstrenger du deg ganske mye og du strekker deg langt og oppriktig for å gjøre en god jobb. Det kan du naturligvis ikke gjøre hver gang du har sex, men en kvinne merker med en gang hvor stort du engasjerer deg: og er du ikke helt "der tilstede" kobler vi kvinner ofte ut og tenker på hva vi skal ha på oss på jobb i morgen mens dere ligger der og peiser på som en annen uvitende kunnskapsløs.

Late kvinnfolk. Tviler egentlig strerkt på at du faktisk får deg noe. Med den innstillingen der, hadde jeg gitt meg etter 5 min...nei vent..jeg tror ikke jeg hadde begynnt en gang. Det er da en ting man er to om?

Gjest Jente, 32
Skrevet

Late kvinnfolk. Tviler egentlig strerkt på at du faktisk får deg noe. Med den innstillingen der, hadde jeg gitt meg etter 5 min...nei vent..jeg tror ikke jeg hadde begynnt en gang. Det er da en ting man er to om?

Ja, man er to om det....inntil jenta oppdager at mannen er totalt kjedelig og antenneløs i sengen.

En mann som ikke responderer og er følsom for kvinnen og at hun faktisk ER kvinne....får lunken sex, det skal jeg love. Dersom en mann ønsker BRA sex må han yte mer og bedre. Man får som man gir.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, man er to om det....inntil jenta oppdager at mannen er totalt kjedelig og antenneløs i sengen.

En mann som ikke responderer og er følsom for kvinnen og at hun faktisk ER kvinne....får lunken sex, det skal jeg love. Dersom en mann ønsker BRA sex må han yte mer og bedre. Man får som man gir.

Hve med kommunikasjon? Det virker som du legger deg på rygg, prøver i 5 minutter for så å gi opp og bare ligge der å se i taket. Du er da like mye med på å gjøre sexlivet ditt dårlig. Ikke bare skyld det på mannen!! Var det du som skrev at fyren var for liten i en annen tråd? Kanskje det er du som er for vid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...