Gå til innhold

Resultatløs humping....

Fremhevede innlegg

Skrevet
– Å, Kevin! Selvfølgelig er det ikke deg det var noe galt med. Det må ha vært henne!

Er det denne reaksjonen du fisker etter, med det siste innlegget?

Jepp, såret stolthet og alt det der... :ler:

Næh, jeg bare belyser enkelte problemstillinger, men folk har en tendens til å ta ting litt for seriøst her... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjenner på meg at jeg begynner å bli ganske lei alle innleggene til Kevin. Klarer ikke å ta han seriøst mer.

Pass på så du ikke sliter ut tastaturet Kevin, eller skal jeg heller si musa? Høy klipp-og-lim faktor over mange av innleggene dine...

PS! Hva gjør du egentlig på Kvinneguiden? Har ikke dere gutta en egen side dere kan leke dere på og kåte hverandre opp?

Du må selvsagt ha lov til å bli lei innleggene mine, men du må da ikke lese disse trådene....? Jeg synes også det er mye drit på tv, men jeg bruker da fjernkontrollen... eller av-knappen.... :wink:

Hva jeg gjør på KG? Vel, jeg synes det er mange informative og spennende mennesker her. Jeg kan komme til å lære noe av noen, og trives godt. Dersom du tror jeg sitter med noe hardt mellom beina når jeg skriver disse innleggene, kan man vel snakke om årets skivebom.... :ler:

Skrevet

Puh!

*Kattepus kribler i kroppen, blir tungpustet og blank i blikket* :oops:

Kevin - det er plass i senga mi !!!!! :wink: Den oppskriften der hørtes slett ikke dum ut !

Gjest Mirwanda
Skrevet

Og du lurer på hvorfor hun bare ligger der med ett "whatever-uttrykk" i fjeset?

Du skal ikke bare peise på vet du.

Du skal kysse kose ta på slikke og kose og kanskje spørre henne hva hun vil du skal gjøre?;)

Gjest GreenSky
Skrevet
Kan man ikke da i allefall se interessert ut for syns skyld' date=' slik at i allefall vi får til å komme? [/quote']

Trodde ikke dere likte faking, jeg. Nei, det ska'kke værra lett. :P

Gjest GreenSky
Skrevet
Det finnes et lite punkt der rygg møter rumpe som er veldig deilig å bli tatt på!

Ja, det kan jeg skrive opp! :sjarmor:

Skrevet

Trodde ikke dere likte faking, jeg. Nei, det ska'kke værra lett. :P

Det er da forskjell på faking av orgasme og det å bare se ut som man har det godt under finalen....? :ler:

Faking av orgasme er jo egentlig bare å lure dere selv, mens det å kunne se littegrann interessert ut burde bare være vanlig folkeskikk... :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Faking av orgasme... Faking av interesse... Er ikke det samme sak? :sjarmor:

Skrevet

Faking av orgasme... Faking av interesse... Er ikke det samme sak? :sjarmor:

Dersom orgasme er eneste interesse så... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen ganger er det faktisk bare så kjedelig å ligge der at faking av både intresse, orgasme og i det hele tatt våkenhet, er vanskelig!

Skrevet

Altså....hvis nå damen skulle ligge der og bare ta i mot uten å vise noe interesse, så hadde jeg sluttet rimelig kjapt, sagt "hvis det er sånn det skal være, så greit" og lagt meg til å sove - evt. gått hjem. Herlig med sex, men ikke på død og liv.

Skrevet

Fake interesse...? Hvorfor i all verden skal jeg fake interesse? Hvorfor skulle jeg i det hele tatt befinne meg i en seng med en fyr med hvem jeg må FAKE interesse???

Waste of time... hadde du kjedet meg, ville jeg kledd på meg og gått. Og lurt på hvem som hadde lurt noe i drinken min så jeg ble med deg hjem i det hele tatt :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Hva me då la henne sitte på toppen litt da?

Eller det var kanskje du som ikke likte det ja...

Skrevet

Ser ikke noe alt i å stønne litt, snakke dirty eller lignende om det kan hjelpe til for at den mannlige part skal komme :) Jeg synes også det er opphissende hvis den andre tydelig nyter det jeg gjør. Om jeg er på toppen og den under bare ligger der, så blir det litt avtennende, for ER det godt det jeg gjør? Er det kjedelig??, slik begynner jeg å tenke da. Men noen stønn, blikk, berøringer hjelper på gløden. Og da er det vel ikke så unaturlig at det er slik andre veien også.

Så hvorfor ikke. Spander noen stønn, et sexy blikk. Det er ikke å fake det , man unner vel den andre å ha det godt? Det er en menneskerett å ha det godt :) Og det er en glede å gi. Kan ikke bare ligge der og glo i taket når man har sex :tunge1:

Skrevet
Ser ikke noe alt i å stønne litt, snakke dirty eller lignende om det kan hjelpe til for at den mannlige part skal komme :) Jeg synes også det  er opphissende hvis den andre tydelig nyter det jeg gjør. Om jeg er på toppen og den under bare ligger der, så blir det litt avtennende, for ER det godt det jeg gjør? Er det kjedelig??, slik begynner jeg å tenke da. Men noen stønn, blikk, berøringer hjelper på gløden. Og da er det vel ikke så unaturlig at det er slik andre veien også.

Så hvorfor ikke. Spander noen stønn, et sexy blikk. Det er ikke å fake det , man unner vel den andre å ha det godt? Det er en menneskerett å ha det godt :) Og det er en glede å gi. Kan ikke bare ligge der og glo i taket når man har sex :tunge1:

Enig.

Skrevet
Ser ikke noe alt i å stønne litt, snakke dirty eller lignende om det kan hjelpe til for at den mannlige part skal komme :) Jeg synes også det  er opphissende hvis den andre tydelig nyter det jeg gjør. Om jeg er på toppen og den under bare ligger der, så blir det litt avtennende, for ER det godt det jeg gjør? Er det kjedelig??, slik begynner jeg å tenke da. Men noen stønn, blikk, berøringer hjelper på gløden. Og da er det vel ikke så unaturlig at det er slik andre veien også.

*Puh* Så det FINNES noen av dere altså!!! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ofte forskjellig ifra gang til gang, noen ganger nyter jeg sexen så mye at jeg blir helt "stille" og bare ligger der og nyter. Kanskje jeg er litt lat noen ganger, men det betyr som regel at jeg koser meg til og med mere enn normalt.

Men, selvfølgelig, hvis vi har holdt på lenge, f.eks. halv time (spesielt hvis vi bruker kondom) så hender det at jeg begynner å bli sår, og da mister jeg interessen, men jeg sier alltid ifra etter en liten stund så det ikke virker som jeg bare ligger og kjeder meg.

Gjest Jente, 32
Skrevet

Jeg har absolutt oppført meg slik du beskriver de kjedelige jentene dine her.....

Grunnen til at jeg bare lå der og så uinteressert ut var enkel: gutten/mannen var ikke flink til å prestere. De kjedet meg og trodde de var flinke i sengen...men det var de ikke! De hadde kanskej 10 % sjense til å tilfredsstille meg.

Andre menn etter disse har jeg vært mer heldig med: tålmodige menn som mener det oppriktig: de som kan kunsten å behandle en kvinne riktig....de får også belønning for strevet..

Å ha sex med en kvinne er som et jobb-prosjekt du ønsker å få anseelse for: i de jobb-prosjektene anstrenger du deg ganske mye og du strekker deg langt og oppriktig for å gjøre en god jobb. Det kan du naturligvis ikke gjøre hver gang du har sex, men en kvinne merker med en gang hvor stort du engasjerer deg: og er du ikke helt "der tilstede" kobler vi kvinner ofte ut og tenker på hva vi skal ha på oss på jobb i morgen mens dere ligger der og peiser på som en annen uvitende kunnskapsløs.

Skrevet
Jeg har absolutt oppført meg slik du beskriver de kjedelige jentene dine her.....

Grunnen til at jeg bare lå der og så uinteressert ut var enkel: gutten/mannen var ikke flink til å prestere. De kjedet meg og trodde de var flinke i sengen...men det var de ikke! De hadde kanskej 10 % sjense til å tilfredsstille meg.  

Andre menn etter disse har jeg vært mer heldig med: tålmodige menn som mener det oppriktig: de som kan kunsten å behandle en kvinne riktig....de får også belønning for strevet..

Å ha sex med en kvinne er som et jobb-prosjekt du ønsker å få anseelse for: i de jobb-prosjektene anstrenger du deg ganske mye og du strekker deg langt og oppriktig for å gjøre en god jobb. Det kan du naturligvis ikke gjøre hver gang du har sex, men en kvinne merker med en gang hvor stort du engasjerer deg: og er du ikke helt "der tilstede" kobler vi kvinner ofte ut og tenker på hva vi skal ha på oss på jobb i morgen mens dere ligger der og peiser på som en annen uvitende kunnskapsløs.

Og ettersom det er akkurat slik vi ser på det å ha sex med dere også, er det kanskje noe av årsaken til problemene som kan oppstå.... Dersom begge ser på seg selv som intervjueren mens den andre visstnok skal yte for å få "jobben", er det pokker meg ikke rart at det finnes mye dårlig sex her i verden.... :ler:

Hvorfor kan man ikke jobbe sammen om å ha det deilig? Er det virkelig for mye for langt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...