Gå til innhold

Resultatløs humping....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp, vi har vel alle vært der, iallefall gutta. Man peiser og peiser på og får liten respons. Hun bare ligger der, og ettersom tiden går ser hun mer og mer uinteressert ut. Vet hun allerede da at hun ikke vil komme? Kan man ikke da i allefall se interessert ut for syns skyld, slik at i allefall vi får til å komme? Det er ingen enkel oppgave når man har et likegyldig tryne under seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får snakke med Charlotte å høre hva hun sier :ler:

Skrevet

Jeg vil jo nødig nevne navn jeg da.... kanskje neste spørreundersøkelse ikke får like lykkelig utgang som sist om jeg gjør det...

Skrevet

Tatt i betraktning at du akkurat har spurt hvorvidt gutta er helt tjukke i huet, så får jeg kanskje følelsen av at du nettopp besvarte ditt eget spørsmål... :o

Bruksanvisning: Se å komme så fort som mulig så hun slipper å fake en orgasme. Formålsløs humping er utrolig kjedelig og medfører bare at hun lurer på om du har problemer med å komme...

Finn så ny dame og se om det samme gjentar seg.

Hvis så er, er det neppe dama det er noe i veien med...

Skrevet
Bruksanvisning: Se å komme så fort som mulig så hun slipper å fake en orgasme. Formålsløs humping er utrolig kjedelig og medfører bare at hun lurer på om du har problemer med å komme...

Finn så ny dame og se om det samme gjentar seg.

Hvis så er, er det neppe dama det er noe i veien med...

:ler:

Skrevet

Nice reply, Fiona.... :ler: Men det forandrer ikke det faktum at dere er forferdelig forskjellige slik, og at det til og med kan avhenge av dagsform og lignende. Så vær så snill! Ikke les avisa eller begynn å strikke akkurat når jeg forsøker å avslutte.... :ler:

Skrevet

Nei erru gæærn. Jeg er helt enig. Hadde man etter lang resultatløs humping klart å fake litt begeistring så hadde man faktisk blitt mye kjappere kvitt problemet... :ler:

Jeg synes jo fortsatt at det er vanskelig å foreta seg resultatløs humping med noen man liker jeg da... så jeg ville nok faket LYNFORT, hoppet opp av sengen og ikke vist meg igjen :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror jeg hadde tatt det som et hint....

Skrevet

Jeg ville også tatt det som et hint du.. virker hun helt uinteressert er det vel en grunn til det også.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg ville også tatt det som et hint du.. virker hun helt uinteressert er det vel en grunn til det også.

Vel, hvorfor det? Det behøver ikke å være den andre parterens feil, dersom man ikke har rett innstilling til sex. Er man lite intressert i sex fra før, hjelper det lite om mannen er supergod i senga.

Skrevet

Fordi hovedinnlegger skriver at han humper og humper på og at partneren ser meg og mer uinteressert ut, og at han skulle ønske hun i det minste latet som om det var ok.. hvis en fyr legger seg oppå meg og bare humper i vei i sitt eget tempo kan han bare glemme å få meg med på leken også. Og jeg er i utgangspunktet interessert i sex.

Skrevet

Hvis det er meg du har hatt sex med så burde du tatt denne likegyldigheten som et stort hint på at noe ikke var som det skulle. Sannsynligvis ville det ikke hatt noe med hvordan du var som elsker, men jeg ville aldri ligget så tydelig uinteressert med en mann jeg i utgangspunktet likte, tente på og eventuelt brydde meg om (som kjæreste). Har da i løpet av flere år med samme mann opplevd å ha sex uten å ha spesielt lyst, og om det da tar litt tid så blir man litt lei- men fordi jeg nå engang vil ha denne mannen, så viser jeg det også. Selv om jeg aller helst ville hatt ham i sovende i armkroken min på det aktuelle tidspunktet.

Men det var meg (og det er garantert ikke meg du har humpet på), jeg kan ikke vite hva den/de jenta/jentene du snakker om tenker eller hvordan hun/de føler om sex. Uansett så er det litt dårlig gjort å ikke vise litt engasjement. Da burde man heller avslutte det hele (kanskje litt dårlig gjort det og....hehe) eller sette igang med noe som varierer litt fra vanlig samleie.

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv om jeg ikke får orgasme av humpinga, så er det jo godt!

Men kanskje etter en tre kvarter med det samme blir det litt sårt og kjedelig..?

Gjest Pressluftsborr
Skrevet
Selv om jeg ikke får orgasme av humpinga, så er det jo godt!

Men kanskje etter en tre kvarter med det samme blir det litt sårt og kjedelig..?

INN-UT-IN-UT-INN-UT-INN-UT...

Ser mønsteret?

Trådstarter ville fått en ener på terningen min. :veldigsur:

Gjest Anonymous
Skrevet

Peiser og peiser på...? Hørtes utrolig kjedelig ut..zzzzz

Ikke rart hun ser likegyldig ut etterhvert, hun strever vel med å holde seg våken:)

Nei skjerp deg, hvis dette innlegget er seriøst da..?

Hvis hun ser likegyldig ut, har hun sannsynligvis mistet tenningen for lenge siden, og håper bare på at du skal bli ferdig snart. Skal du ro i land dette, bør du kanskje stoppe opp litt og prøve å finne stemningen igjen. Bare en liten klinepause kan gjøre susen, og en ny stilling kanskje..

Unngå peising. Sikkert noen som liker det også, men tror de fleste damer blir mer tent av "rolige" men kanskje litt mer varierende bevegelser, iallefall hvis de er kommet til dette punktet hvor det begynner å bli kjedelig.

Sorry, men tror ikke det er hos dama feilen ligger..ikke bare iallefall.

Skrevet

Alltid er det mannens feil, ja... stakar dere... Hvorfor skal noen av dere på død og liv bare ligge der og bli betjent?

Trådstarter vil ikke gi noen tips til det offentlige om han er en god eller dårlig elsker, men at noen kan trekke konklusjoner ut i fra et slikt kort og generelt innlegg som var skrevet litt humoristisk, er ganske så bra gjort.

En natt med trådstarter kan forløpe seg slik, om det er med den rette, aktive, jenta. Vi tar det som et forslag til oppskrift....: (vi tar det punktvis. Disse punktene er ikke ensbetydende med hvilken rekkefølge man tar dem i, og flere punkter dukker opp mange ganger underveis...)

* Masse klining. Klining er undervurdert. Lekende tunger skaper god følelse både her og der.

* Kyssing på hals og nakke. Dette er faktisk et viktig punkt.

* Bruk tid på brystene. For mange er de superfølsomme.

* Bruk hender til å stryke kropp og hår med, vi menn klarer faktisk flere ting på en gang, om det interesserer oss....

* Rumpa er veldig viktig! Ikke glem denne. Det finnes et lite punkt der rygg møter rumpe som er veldig deilig å bli tatt på!

* Bruk også tid på lår og bein, altfor mange glemmer dette. Beina til jentene er da herlig sensuelle. Når disse spres, bruk god tid på å kysse innside av lår og lek med tunge rundt herligheten.

* Så kommer det et punkt mange menn har problemer med... å finne klitoris, og faktisk gjøre noe godt med den. Bruk gjerne tunge og lepper litt ertende til å begynne med. Prøv deg frem litt med hva hun liker. Det finnes forskjellig trykk man kan legge med tunga, forskjellig tempo man kan benytte, forskjellige bevegelser, forskjellige deler man kan bruke av tunga. Det som er viktig er å ta små pauser. Sørg for at hun får litt luft på sine ømme deler. Bruk gjerne hånden for å strekke huden rundt herligheten, slik at følsomheten økes. La tunga leke, gjerne skriv alfabetet, om du kan det. Poenget er at man ikke skal gjøre det samme hele tiden, for da kan klitoris bli øm i stedet for at den gode følelsen bare varer og varer. Spør gjerne om hun vil ha en finger eller to inn samtidig. Dette kan for mange øke nytelsen betraktelig. Er du ekstra frekk, kan du spørre om hun vil ha en finger bak, men vær forsiktig.... Dette spørsmålet kan lede deg tilbake til start...

* Dersom hun har lyst på orgasme, så gi henne det. Det kan være hun har vanskelig for å komme med kun penis inni seg.

* Når hun så vil ha deg inni henne, så lek litt først. Bruk penis til å leke rundt utenfor åpningen, og la den gjerne leke direkte på klitoris. Når hun så MÅ ha den inn, så lar du den skli inn i henne. Helt til bunns. Dette er for mange en av de beste opplevelsene ved sexen, bortsett fra orgasmen da.

* Nå har du mange valg avhengig av hvilken stilling dere er i, men vi forutsetter den gode, gamle misjonæren. Her er det mange metoder. Jeg pleier å legge meg høyt oppå jenta, for så å gni meg mot henne. Denne stillingen sørger for at man ikke når så langt inn, men at man kan gi jenta en herlig følelse ved at klitoris blir stimulert. Her er klining og hender på vandringsferd et must, gjerne beinflørting samtidig også. Ellers liker jeg også veldig godt en japansk metode som går på sju grunne støt, og så et dypt, sju grunne, et dypt, osv, osv... Dersom man skulle merke at man er på vei, og at man er et stykke foran jenta i løypa, så skift stilling. Bruk god tid på dette, samtidig som du stryker og tar på jenta. Da får du en sjanse til å ta deg inn igjen. Ellers kan du presse like under hodet, noe som fører til at penis kanskje blir litt slappere, men at man iallefall beholder kontrollen. Her er det også viktig å variere støt for å finne ut hva som fungerer best for jenta. Bruk god tid på å oppdage kroppen hennes, utforsk, lek.

* Etterpå er det også sinnsykt viktig. Kos masse. Dette er en herlig stund for dere begge. Dere har delt noe herlig, og hatt fullstendig nytelse sammen, så gjerne ligg en stund i hverandres armer og bare føl etter den herlige følelsen av tilfredsstillelse...

Gjest Moonshadow
Skrevet
Alltid er det mannens feil, ja... stakar dere... Hvorfor skal noen av dere på død og liv bare ligge der og bli betjent?

Trådstarter vil ikke gi noen tips til det offentlige om han er en god eller dårlig elsker, men at noen kan trekke konklusjoner ut i fra et slikt kort og generelt innlegg som var skrevet litt humoristisk, er ganske så bra gjort.

En natt med trådstarter kan forløpe seg slik, om det er med den rette, aktive, jenta. Vi tar det som et forslag til oppskrift....: (vi tar det punktvis. Disse punktene er ikke ensbetydende med hvilken rekkefølge man tar dem i, og flere punkter dukker opp mange ganger underveis...)

* Masse klining. Klining er undervurdert. Lekende tunger skaper god følelse både her og der.

* Kyssing på hals og nakke. Dette er faktisk et viktig punkt.

* Bruk tid på brystene. For mange er de superfølsomme.

* Bruk hender til å stryke kropp og hår med, vi menn klarer faktisk flere ting på en gang, om det interesserer oss....

* Rumpa er veldig viktig! Ikke glem denne. Det finnes et lite punkt der rygg møter rumpe som er veldig deilig å bli tatt på!

* Bruk også tid på lår og bein, altfor mange glemmer dette. Beina til jentene er da herlig sensuelle. Når disse spres, bruk god tid på å kysse innside av lår og lek med tunge rundt herligheten.

* Så kommer det et punkt mange menn har problemer med... å finne klitoris, og faktisk gjøre noe godt med den. Bruk gjerne tunge og lepper litt ertende til å begynne med. Prøv deg frem litt med hva hun liker. Det finnes forskjellig trykk man kan legge med tunga, forskjellig tempo man kan benytte, forskjellige bevegelser, forskjellige deler man kan bruke av tunga. Det som er viktig er å ta små pauser. Sørg for at hun får litt luft på sine ømme deler. Bruk gjerne hånden for å strekke huden rundt herligheten, slik at følsomheten økes. La tunga leke, gjerne skriv alfabetet, om du kan det. Poenget er at man ikke skal gjøre det samme hele tiden, for da kan klitoris bli øm i stedet for at den gode følelsen bare varer og varer. Spør gjerne om hun vil ha en finger eller to inn samtidig. Dette kan for mange øke nytelsen betraktelig. Er du ekstra frekk, kan du spørre om hun vil ha en finger bak, men vær forsiktig.... Dette spørsmålet kan lede deg tilbake til start...

* Dersom hun har lyst på orgasme, så gi henne det. Det kan være hun har vanskelig for å komme med kun penis inni seg.

* Når hun så vil ha deg inni henne, så lek litt først. Bruk penis til å leke rundt utenfor åpningen, og la den gjerne leke direkte på klitoris. Når hun så MÅ ha den inn, så lar du den skli inn i henne. Helt til bunns. Dette er for mange en av de beste opplevelsene ved sexen, bortsett fra orgasmen da.

* Nå har du mange valg avhengig av hvilken stilling dere er i, men vi forutsetter den gode, gamle misjonæren. Her er det mange metoder. Jeg pleier å legge meg høyt oppå jenta, for så å gni meg mot henne. Denne stillingen sørger for at man ikke når så langt inn, men at man kan gi jenta en herlig følelse ved at klitoris blir stimulert. Her er klining og hender på vandringsferd et must, gjerne beinflørting samtidig også. Ellers liker jeg også veldig godt en japansk metode som går på sju grunne støt, og så et dypt, sju grunne, et dypt, osv, osv... Dersom man skulle merke at man er på vei, og at man er et stykke foran jenta i løypa, så skift stilling. Bruk god tid på dette, samtidig som du stryker og tar på jenta. Da får du en sjanse til å ta deg inn igjen. Ellers kan du presse like under hodet, noe som fører til at penis kanskje blir litt slappere, men at man iallefall beholder kontrollen. Her er det også viktig å variere støt for å finne ut hva som fungerer best for jenta. Bruk god tid på å oppdage kroppen hennes, utforsk, lek.

* Etterpå er det også sinnsykt viktig. Kos masse. Dette er en herlig stund for dere begge. Dere har delt noe herlig, og hatt fullstendig nytelse sammen, så gjerne ligg en stund i hverandres armer og bare føl etter den herlige følelsen av tilfredsstillelse...

Hørtes ut som exn min det :roll:

Skrevet

– Å, Kevin! Selvfølgelig er det ikke deg det var noe galt med. Det må ha vært henne!

Er det denne reaksjonen du fisker etter, med det siste innlegget?

Skrevet
* Nå har du mange valg avhengig av hvilken stilling dere er i' date=' men vi forutsetter den gode, gamle misjonæren. Her er det mange metoder. Jeg pleier å legge meg høyt oppå jenta, for så å gni meg mot henne. Denne stillingen sørger for at man ikke når så langt inn, men at man kan gi jenta en herlig følelse ved at klitoris blir stimulert. Her er klining og hender på vandringsferd et must, gjerne beinflørting samtidig også. Ellers liker jeg også veldig godt en japansk metode som går på sju grunne støt, og så et dypt, sju grunne, et dypt, osv, osv... Dersom man skulle merke at man er på vei, og at man er et stykke foran jenta i løypa, så skift stilling. Bruk god tid på dette, samtidig som du stryker og tar på jenta. Da får du en sjanse til å ta deg inn igjen. Ellers kan du presse like under hodet, noe som fører til at penis kanskje blir litt slappere, men at man iallefall beholder kontrollen. Her er det også viktig å variere støt for å finne ut hva som fungerer best for jenta. Bruk god tid på å oppdage kroppen hennes, utforsk, lek.[/quote']

Det der er noe helt annet enn det som sto i første innlegg, da... Om du gjør som det du beskriver der er det ikke peising og humping som ble nevnt til å begynne med...

Peising og humping for å bli ferdig er turn-off, men kosing og lek under samleie og forskjellig rytme er ikke kjedelig...

Gjest Moder A. Tor
Skrevet

Kjenner på meg at jeg begynner å bli ganske lei alle innleggene til Kevin. Klarer ikke å ta han seriøst mer.

Pass på så du ikke sliter ut tastaturet Kevin, eller skal jeg heller si musa? Høy klipp-og-lim faktor over mange av innleggene dine...

PS! Hva gjør du egentlig på Kvinneguiden? Har ikke dere gutta en egen side dere kan leke dere på og kåte hverandre opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...