Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell ogwå om du har kort, mellomlangt eller langt hår☺

Anonymkode: a2fcb...f91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt hår, balayage striper + ettervekst + klipp = 2700 kr i Oslo. 

Anonymkode: 79fc4...9a9

Skrevet

3000-3500 kr, avhengig av hvor mye tid og farge frisøren bruker (bunnfarge og striper) og om jeg klipper håret samtidig. Har langt hår, det vil si til ca midt på ryggen.

Skrevet

Jeg bare striper, men jeg betaler ca. 1400 kr for striping og klipp :)

Anonymkode: 07149...f6e

Skrevet

Har langt hår. Striper inn balayage, klipper og fargekorrigerer for ca 2600 kr i Bergen.

Anonymkode: fea38...73a

Skrevet

Betaler rundt 3000-3500 kr for farging og klipp, har hår ned til skulderbladene.

Skrevet

Betaler 1400 for bleking av ettervekst og farging inkl olaplex

Skrevet

ca 2100 kr for balayage, klipp og kur. er vel billigere å farge, tror jeg.

Skrevet

foliestriping av ettevekst, etterbehandling, klipp 2500. Har hår litt til forbi skuldrene. 

Anonymkode: 4aa3d...795

Skrevet

Sparer mye penger på å ha tynt pistrehår skjønner jeg. Har skulderlangt hår.  Klipper med selv og farger ettervekst ca hver 4 uke, koster ca 50 kr pr gang da jeg deler en pakke på to ganger.  Var hos frisør for ca 8 mnd siden for å fargekorrigere mitt blekede hår fordi jeg ønsket å bli brunette igjen.  Husker ikke hva jeg betalte men var dyrt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har langt hår, men farger bare etterveksten. For dette, uten striper, uten hårkur, uten klipp, kun farging av noen millimeter, betaler jeg 890 hos min lokale frisør (ikke kjede) og 1200 hos min favorittfrisør (heller ikke kjede). 

Siden jeg bør farge hver tredje uke blir det jo blodig dyrt. Derfor strekker jeg det ofte til både fire seks og åtte uker, men da ser jeg jo ikke ut. (Grå ettervekst). Det hjelper litt med disse sprayene som har kommet på markedet heldigvis. 

Anonymkode: 7c0b6...24a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har langt hår, men farger bare etterveksten. For dette, uten striper, uten hårkur, uten klipp, kun farging av noen millimeter, betaler jeg 890 hos min lokale frisør (ikke kjede) og 1200 hos min favorittfrisør (heller ikke kjede). 

Siden jeg bør farge hver tredje uke blir det jo blodig dyrt. Derfor strekker jeg det ofte til både fire seks og åtte uker, men da ser jeg jo ikke ut. (Grå ettervekst). Det hjelper litt med disse sprayene som har kommet på markedet heldigvis. 

Hvorfor farger du det ikke selv?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Boomonster skrev:

Hvorfor farger du det ikke selv?

Får det ikke til å bli pent, redd for å ikke finne riktig farge.... :sjenert: 

AnonymBruker
Skrevet

Balayage, klipp (stuss) og korrigeringer - 2700-3000 kr i Oslo. Langt hår.

Anonymkode: 79fc4...9a9

Skrevet

Jeg kommer ALDRI til å gjøre det igjen på grunn av forferdelig resultat, men jeg betalte 3500 siste gang, for klipping, farging og striper. Har langt hår

AnonymBruker
Skrevet
På 18.2.2017 den 14.43, AnonymBruker skrev:

Har langt hår. Striper inn balayage, klipper og fargekorrigerer for ca 2600 kr i Bergen.

Anonymkode: fea38...73a

Hvilken frisør går du til?

Anonymkode: 7eb7d...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...