AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Burde jeg kreve at han fikser det for meg? Min mor fikk ekstremt sterke cravings og jeg er redd jeg kanskje arver det. Føler at det er veldig feil at jeg ordner det selv siden jeg er gravid. Dessuten kjører kjæresten finere bil enn meg. Anonymkode: 5036e...e2d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Jeg synes du og kjæresten din ikke skal lage baby jeg, med holdningene du fremviser her. Anonymkode: 8f55c...428 43
Gjest EpleDrue Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Selvfølgelig bør du kreve dette! Nekter han må du minne han på hva du går igjennom. Burde egentlig ikke kreve, burde være en selvfølge.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 Jeg syns du burde kjøre bilen hans mens han løper bak og kaster popkorn inn takluka Anonymkode: 2534e...c60 31
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #5 Skrevet 17. februar 2017 Tror ikke du er klar for barn. Anonymkode: 3420f...1f9 5
Hadena Skrevet 17. februar 2017 #6 Skrevet 17. februar 2017 Tenker kanskje du troller, men om du er seriøs så tenker jeg at du kanskje ikke er klar til å lage baby. Du blir liksom ikke frigjort fra alt bare fordi du er gravid?? 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #7 Skrevet 17. februar 2017 Men du kødder? Veit ikke helt om jeg skal tro at det finnes mennesker som er så hjelpesløse eller om du faktisk er et troll. Men skulle du helt ærlig lure på dette; NEI så fremt du ikke er invalid så stikker du å fikser mat sjøl. Han har finere bil? Wtf? Så lån bilen hans når du må ut midt på natten da. Herrefred... Anonymkode: a3668...b79 8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #8 Skrevet 17. februar 2017 Med mindre du er en 16 år gammel jente, så tror jeg du selv burde skjønne hva som er riktig eller ikke. Han skal få slippe å stå opp midt på natten i 9 mnd for at du trenger godteri. Og om han har finere bil, så har han vel gjort seg fortjent til å kjøre den. Anonymkode: 3be96...83f 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #9 Skrevet 17. februar 2017 Man får ofte rare cravings som gravid, men de skiller seg ikke fra cravings man har når man ikke et gravid. Jeg kan ha hatt flere dager hvor jeg har skikkelig lyst på karamellpudding uten å være gravid, og da er det som regel på kvelden når man fyser eller når man er småsulten at behovet melder seg. Det er ikke sånn at man våkner om natta og dør fordi man ikke får lollipop klokka fire på natta med en gang man er gravid. Men man kan ha lyst på mye rart i løpet av dagen. Dersom cravings og hvordan å løse innkjøp til cravings er den største bekymringen din rundt svangerskap og familieforøkelse, så er du enten så klar for å få barn som et menneske kan bli og har oppdratt seks mindre søsken og kan alt om småbarn og babyer, eller så bør du modnes litt. Anonymkode: 79684...0cd 7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #10 Skrevet 17. februar 2017 Det er ditt minste problem! Spydd i 6 uker, tili bekkenløsning og ekstremt migrene.. har ikke lyst på noen ting, må bare spise noe! for å så spy det opp for å så spise igjenn.. ikke hælig!! alle svangerskap er forsjellig.. håper du tuller, ikke vær en bitch til typen din under graviditeten!! Anonymkode: fdc4c...a5e
Minlillesky Skrevet 17. februar 2017 #11 Skrevet 17. februar 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg kreve at han fikser det for meg? Min mor fikk ekstremt sterke cravings og jeg er redd jeg kanskje arver det. Føler at det er veldig feil at jeg ordner det selv siden jeg er gravid. Dessuten kjører kjæresten finere bil enn meg. Anonymkode: 5036e...e2d Graviditet er ikke en sykdom. Craver du etter noe,selv midt på natten, kan du ordne det selv. Med den holdningen din, burde dere vente litt med å få barn. Og hva har "finere bil" med dette å gjøre? Samme hva man kjører,så lenge man kommer seg dit man skal! Bli voksen og reflektert, så kan du tenke på barn.. 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #12 Skrevet 17. februar 2017 38 minutter siden, Hadena skrev: Tenker kanskje du troller, men om du er seriøs så tenker jeg at du kanskje ikke er klar til å lage baby. Du blir liksom ikke frigjort fra alt bare fordi du er gravid?? Tror du det??? Bare fordi TS sa noe om en fin bil som er helt irrelevant til tema??? Anonymkode: 2534e...c60
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #13 Skrevet 17. februar 2017 TS HER!!!!!!!!! Hva er det dere sure damer babler om!!!!! Nå har jeg snakket med mamma og hun sa at pappa kjørte 40 km for å skaffe henne pannekaker og mærsmællow klokken 04 på natten og dette var på nittitallet og pannekaker og mærsmællow var ikke så veldig vanlig her i norge på den tiden tenk!!!!!!! mamma sier at gravide kvinner skal behandles som prinsesser og pappa sier at de ikke bør stresse for mye i tilfelle høyt blodtrykk osv..så viss jeg har veldig lyst på søtsaker hvor skal jeg få det da!!!!!!!! Det tar en halv time å gå til nærmeste joker butikk her fra vårt øde hus og joker har ikke døgnåpen men det har statoil og det tar en halv time å kjøre dit!!!!!!!!!!!! Hilsen en provisert ts!!!!!! Anonymkode: 5036e...e2d
The Kitten Skrevet 17. februar 2017 #14 Skrevet 17. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS HER!!!!!!!!! Hva er det dere sure damer babler om!!!!! Nå har jeg snakket med mamma og hun sa at pappa kjørte 40 km for å skaffe henne pannekaker og mærsmællow klokken 04 på natten og dette var på nittitallet og pannekaker og mærsmællow var ikke så veldig vanlig her i norge på den tiden tenk!!!!!!! mamma sier at gravide kvinner skal behandles som prinsesser og pappa sier at de ikke bør stresse for mye i tilfelle høyt blodtrykk osv..så viss jeg har veldig lyst på søtsaker hvor skal jeg få det da!!!!!!!! Det tar en halv time å gå til nærmeste joker butikk her fra vårt øde hus og joker har ikke døgnåpen men det har statoil og det tar en halv time å kjøre dit!!!!!!!!!!!! Hilsen en provisert ts!!!!!! Anonymkode: 5036e...e2d Jøss!. 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #15 Skrevet 17. februar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS HER!!!!!!!!! Hva er det dere sure damer babler om!!!!! Nå har jeg snakket med mamma og hun sa at pappa kjørte 40 km for å skaffe henne pannekaker og mærsmællow klokken 04 på natten og dette var på nittitallet og pannekaker og mærsmællow var ikke så veldig vanlig her i norge på den tiden tenk!!!!!!! mamma sier at gravide kvinner skal behandles som prinsesser og pappa sier at de ikke bør stresse for mye i tilfelle høyt blodtrykk osv..så viss jeg har veldig lyst på søtsaker hvor skal jeg få det da!!!!!!!! Det tar en halv time å gå til nærmeste joker butikk her fra vårt øde hus og joker har ikke døgnåpen men det har statoil og det tar en halv time å kjøre dit!!!!!!!!!!!! Hilsen en provisert ts!!!!!! Anonymkode: 5036e...e2d Lag baby og trolletråder du, og be mannen dra å kjøpe mærsmellows kl 04. Men Vær obs at det sikkert står marshmellopå pakningen, for det er det det heter. Og du får bare bli provisert, så lenge du ikke blir provosert. Jeg vokste opp på 90 tallet og da var både pannekaker og marshmello vanlige. Anonymkode: 4dde5...d39 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #16 Skrevet 17. februar 2017 Hva ER det med disse trolletrådene for tiden? Har vinterferien startet? Er dette grunnen? Anonymkode: 10b72...c98 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #17 Skrevet 17. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lag baby og trolletråder du, og be mannen dra å kjøpe mærsmellows kl 04. Men Vær obs at det sikkert står marshmellopå pakningen, for det er det det heter. Og du får bare bli provisert, så lenge du ikke blir provosert. Jeg vokste opp på 90 tallet og da var både pannekaker og marshmello vanlige. Anonymkode: 4dde5...d39 Det heter marshmallows Anonymkode: 7eef8...112 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #18 Skrevet 17. februar 2017 Jeg tror blodtrykket til TS er på randen av svangerskapsforgiftning allerede. Anonymkode: 79684...0cd 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #19 Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det heter marshmallows Anonymkode: 7eef8...112 Jaja da er jeg like dum. Til mitt forsvar Google jeg det. I blame Google!! Anonymkode: 4dde5...d39
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #20 Skrevet 18. februar 2017 Jeg synes dere skal bruke mer tid på å øve på å lage barn. Mye mer tid. Noen år kanskje. Anonymkode: c35f3...975
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå