Gå til innhold

Naken foran venner..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Har ett ønske/drøm om å vise meg naken.. 

Er selv stolt av kroppen min og ønsker å være naken foran venner, men vet ikke hvordan man skal gå frem uten at det blir helt rart? 

Anonymkode: 59160...1a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok fordi ingen av vennene dine bryr seg en drit om du er pen naken eller ei, ts. 

Du må komme deg ut og treffe potensielle sexpartnere dersom du er frustrert.

sånn ellers så er folk nakne kun i offentlige garderober. Så du får be dem med på svømmehallen eller noe. Eventuelt foreslå nudiststrand til sommeren. 

Anonymkode: f63a1...e90

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er du gutt eller jente? Har stilt opp som naken oppvarter på jenteparties mange ganger, det er ikke vanskelig å finne jenter som synes det kan være kult med en naken gutt på et vorspiel. Du må bare gjøre det med stil. Tror gutter er minst like interessert i en naken jente på vorspiel, så er du jente jeg ser heller ikke problemet. :)

Endret av Nakentjeneren
Skrevet
På Friday, February 17, 2017 den 21.25, Nakentjeneren skrev:

Er du gutt eller jente? Har stilt opp som naken oppvarter på jenteparties mange ganger, det er ikke vanskelig å finne jenter som synes det kan være kult med en naken gutt på et vorspiel. Du må bare gjøre det med stil. Tror gutter er minst like interessert i en naken jente på vorspiel, så er du jente jeg ser heller ikke problemet. :)

Hei.. Er mann 30år.. 

Har ikke hørt noe om i min vennekrets om ønske om stripper på vorspeil.. Har ikke hørt noen ytre ønske om nakenhet heller

• 3 uker senere...
Skrevet
På 2/20/2017 den 21.30, AnonymBruker skrev:

Hei.. Er mann 30år.. 

Har ikke hørt noe om i min vennekrets om ønske om stripper på vorspeil.. Har ikke hørt noen ytre ønske om nakenhet heller

Spor inn på temaet på et nachspiel når alle har fått i seg en del alkohol. Du sørger for at temaet kommer opp, nevner noe om en mannlig eller kvinnelig stripper på utdrikningslag eller fest og ser om en av jentene utfordrer deg eller guttene som er til stede. Da kan du si at du tar utfordringen, enten der og da eller i hvert fall love at du stiller på neste nach. Eventuelt som del av en dare eller et veddemål. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...