Gå til innhold

Ingen seksuell tiltrekning - fortsette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en kjempe alright fyr et par-tre ganger nå. Han virker til å være en kjempe flott mann og jeg har veldig lyst til å fortsette å treffe han for å se hva dette kan bli. Det er bare ett problem, og det er utseende hans. Jeg føler ingen seksuell tiltrekning. Jeg skammer meg også veldig over at dette er noe jeg tenker på, fyren kan jo ikke noe for hvordan han ser ut. Og for dere som lurer - nei han er ikke grisestygg. Han er bare ikke den typiske typen jeg faller lett for. Jeg er ingen miss norway selv heller, og tro meg -jeg skulle gjerne ha følt en tiltrekning til utseende hans hvis det var meg det var opp til. 

Jeg tenker jeg skal møte han videre, og hvis følelser oppstår etterhvert så vil det kanskje forandre alt? Er dette naivt av meg? 

Er det noen som har vært i samme situasjon eller har noen kloke tanker om dette tema?

Anonymkode: 3f8da...923

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp det 

Anonymkode: 85b8b...e63

Gjest Froning
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker jeg skal møte han videre, og hvis følelser oppstår etterhvert så vil det kanskje forandre alt? Er dette naivt av meg? 

Er det noen som har vært i samme situasjon eller har noen kloke tanker om dette tema?

Du KAN gi det noen sjanser til, men løser det seg ikke så må du gå videre. Det er best for typen du dater og.

Dette er virkelig ikke noe du skal skamme deg over. Enkelte ting ligger helt utenfor din kontroll.

Skrevet

Nei, tenner du ikke på han er det ikke noe vits i å fortsette.

Anonymkode: d89b1...071

• Liker 2
Gjest impressa
Skrevet

Forelskelse kan komme snikende etterhvert. Tenning? Det har aldri jeg opplevd i hvert fall.

Skrevet

Ikke dropp det. Enda. 

Anonymkode: 1c21a...7a6

Skrevet

Meningsløst å fortsette med dette og du kaster bort hans tid også.

Anonymkode: bda24...a50

Skrevet

Dropp det, snakker av erfaring.

Anonymkode: 08693...2cb

Skrevet

TS her. Men hva med muligheten for å bli forelsket? Kanskje det det vil oppstå følelser etterhvert, og at jeg da får et annerledes syn på det? Og når forelskelsen går over så er det kanskje en kjærlighet der som er sterk nok til at forholdet holder uten den helt store fysiske tiltrekningen. 

Synes bare dette er så dumt..

Skrevet

Var på blind date med en fyr, han var helt uinteressant. Møttes igjen noen måneder etter, gjennom felles venner, ble godt kjent med ham, og likte ham, men bare som venn. Vi var venner i et halvt år, og så plutselig sa det pang! Vi var samboere i ti år.

Anonymkode: b1037...6b0

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Men hva med muligheten for å bli forelsket? Kanskje det det vil oppstå følelser etterhvert, og at jeg da får et annerledes syn på det? Og når forelskelsen går over så er det kanskje en kjærlighet der som er sterk nok til at forholdet holder uten den helt store fysiske tiltrekningen. 

Synes bare dette er så dumt..

Du kan prøve, men manglende fysisk tiltrekning i utgangspunktet kan fort resultere i avsky fra din side om han prøver seg i neste omgang..og det blir vondt for begge.

Anonymkode: 5aa84...891

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...