AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Om natten får jeg, tidvis, smerter i armer og ben. Store smerter, slik at jeg våkner. Blir kvalm, og føler meg elendig. I natt var det smerter ved korsryggen, på begge sider (bekkenet) og strålte litt ned mot bena. Det var også smerter i den ene armen. Tidligere har jeg hatt smerter i begge armene, samtidig... Tatt mr, ingen funn.. hva kan være årsaken? Hvor bør jeg starte? Det er så ille at jeg vegrer meg for å sove Anonymkode: 483fa...f94
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Du har utelukket hjerte? Men er det en nerve i klem? Den bekken-ben smerten er en klassisk magesmerte. Altså fordøyelsesrelatert. Som igjen oftest er muskelrelatert. Jeg vil tenke: 1. Utelukke livstruende sykdom - lege 2. Utelukke alvorlig næringsmangel - blodprøve 3. Utelukke låsning/nervepress/feilstilling - kiropraktor/fysio 4. Daglig trening - fysio/veileder Anonymkode: 7a474...87e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har utelukket hjerte? Men er det en nerve i klem? Den bekken-ben smerten er en klassisk magesmerte. Altså fordøyelsesrelatert. Som igjen oftest er muskelrelatert. Jeg vil tenke: 1. Utelukke livstruende sykdom - lege 2. Utelukke alvorlig næringsmangel - blodprøve 3. Utelukke låsning/nervepress/feilstilling - kiropraktor/fysio 4. Daglig trening - fysio/veileder Anonymkode: 7a474...87e Ja. Det er utelukket. Mr viste ingenting... har vært på sykehus, de trodde ikke på meg så sendte meg hjem. Blodprøver er fine. CT av hodet viser ingenting. Bør spørre om henvisning til fysioterapi? Anonymkode: 483fa...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå