AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Del Skrevet 17. februar 2017 Jeg begynner. Jeg tror @Evilposelos er hundemenneske fordi hun har en morderkatt som avatar Anonymkode: 4a4bd...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. februar 2017 #2 Del Skrevet 17. februar 2017 Hehe, jeg er ingen av delene, har hatt katter og en hund. Hadde jeg hatt anledning, hadde jeg hatt både hatt katt og hund samtidig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Del Skrevet 17. februar 2017 Jeg vet ikke. Jeg er begge deler! Og det finnes jo andre dyr og Jeg mener at det ene ikke utelukker det andre. Jeg liker katter, fordi de er selvstendige, fanger mus (eller, i det minste skremmer dem bort), og klarer seg selv på mange måter. De krever ikke så mye. Jeg liker roen deres. Jeg liker hunder fordi det er en turkamerat, som gir deg mye selskap, og som kan være med på f.eks agility osv. Hvert dyr til hvert sitt bruk Og så liker jeg fisker, fugler, kaniner, marsvin... Anonymkode: 8c30b...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå