Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skuffa - igjen. 

Begynner å bli litt smålei av alltid å bli skuffa. Og det er ikke mannfolka jeg dater jeg er skuffa over. Det er meg. Jeg blir så skuffa når jeg bommer på kontakten. 

Ser ut til at jeg kanskje har skremt bort en fyr nå. Og jeg er skuffa over at jeg bomma på min tilnærming til han. Men det er så vanskelig å vite hva som er passe. Ble det for mye? For lite? For frekt? 

Vi har hatt daglig kontakt med tulle-Snap og noen sms'er i uka. Men det er snakk om en eller to Snap om dagen og aldri mas på å treffes. Men jeg spurte igår om å treffe han i dag. Fjorten dager siden sist. Og da ble han kald. Tror jeg. Han sa aldri om det gikk eller ikke. 

Skuffa over at jeg ikke finner den der balansen... 

Anonymkode: 03e52...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg tenker om slikt er: Synd for dem, hvis de ikke liker deg for den du er, så passer dere ikke sammen, bare fortsett med å være deg selv 100%, til slutt finner du noen som aksepterer deg for den du er og liker din tilnærming.

Man passer ikke med alle.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skuffa - igjen. 

Begynner å bli litt smålei av alltid å bli skuffa. Og det er ikke mannfolka jeg dater jeg er skuffa over. Det er meg. Jeg blir så skuffa når jeg bommer på kontakten. 

Ser ut til at jeg kanskje har skremt bort en fyr nå. Og jeg er skuffa over at jeg bomma på min tilnærming til han. Men det er så vanskelig å vite hva som er passe. Ble det for mye? For lite? For frekt? 

Vi har hatt daglig kontakt med tulle-Snap og noen sms'er i uka. Men det er snakk om en eller to Snap om dagen og aldri mas på å treffes. Men jeg spurte igår om å treffe han i dag. Fjorten dager siden sist. Og da ble han kald. Tror jeg. Han sa aldri om det gikk eller ikke. 

Skuffa over at jeg ikke finner den der balansen... 

Du har ikke mast, du har ikke bomma på kontakten, han er bare ikke interessert i deg. Det er kjipt når det ser, men nå kan du lete videre etter noen som faktisk er interessert. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet jo at det ikke blir noe mer nå. Kjipt. Men man går litt i stykker for hver gang. Og noe lærer man. 

Heldigvis går skuffelsen over men jeg er fæl til å legge all skyld på meg selv i nederlaget. Og da ser jeg ikke meg selv så godt. Da ser jeg veldig ned på meg selv. Og det er ikke bra. Har hatt noen tøffe uker på andre plan, så han var en herlig frisone fra kjipe ting. Og nå blir alt litt mer kjipt. 

Jeg vet dette går over. Og det bør ikke ta lange tiden. Jeg må bare riste det av meg kjapt. Men jeg trenger litt furtetid først. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...