Gå til innhold

dyrlege i oslo som sender faktura

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hunden min skulle gjerne hatt den årlige vaksinen, helsesjekk og skraping av tannstein, det skulle vært gjort helst i går, men da jeg har mistet jobben så har jeg ikke så mye å rutte med i en liten periode. Jeg har forsikring, men det dekker ikke dette. Er det noen dyrleger i Oslo som sender ut faktura? Det hadde vært kjempefint. Kommer til å betale den, men da er det hvertfall gjort da hunden min har mye tannstein osv nå. 

Anonymkode: 871de...209

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

Skrevet

Bare å dra det, og lage litt oppstyr fordi du har glemt lommeboka. Da har de ikke noe valg, jobben er gjort. 

Anonymkode: 388e2...fe9

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare å dra det, og lage litt oppstyr fordi du har glemt lommeboka. Da har de ikke noe valg, jobben er gjort. 

men kan dem ringe politiet da? det høres litt skummelt ut, hehe

Skrevet

Rent juridisk kan de da beholde hunden til regningen er betalt.

Anonymkode: c2167...40a

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

oi, nei da vil jeg ikke gjøre det :o jeg vil bare dra til en flink dyrlege som kan gi meg en faktura :D har alltid betalt med engang før, men dessverre kan jeg ikke det nå.. 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hvis du vet du kan betale om litt, så kan du bruke kredittkort eller ta forbrukslån. Merk at dette bare er hvis du vet at du kan betale om litt.

Skrevet

oi, nei da vil jeg ikke gjøre det :o jeg vil bare dra til en flink dyrlege som kan gi meg en faktura :D har alltid betalt med engang før, men dessverre kan jeg ikke det nå.. 

Ring litt rundt og forklar situasjonen heller, da finner de sikkert en løsning.

Skrevet

Noen dyreklinikker kan være greie og gi deg faktura. Jeg ville ringt og forklart situasjonen først,og hørt om det var mulig å få faktura. Husker vi brukte en klinikk som konsekvent sa nei til faktura da jeg var liten,men katten vår havnet oppi en akutt situasjon og foreldrene mine hadde ikke nok penger til å behandle han der og da. Klinikken valgte da å sette kattens vel og ve først og gi dem faktura.

Anonymkode: c0f0b...52f

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Herr Heftig skrev:

Hvis du vet du kan betale om litt, så kan du bruke kredittkort eller ta forbrukslån. Merk at dette bare er hvis du vet at du kan betale om litt.

Jeg har ikke hverken kredittkort eller forbrukslån og det blir kanskje litt dumt å få det når jeg får penger om litt uansett, hehe :D men takk for tips! 

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Da skal jeg ringe litt rundt å høre jeg :D Dere som bor i Oslo området har dere noen flinke dyreleger å anbefale? Jeg har ikke bodd her så lenge, så har kun brukt den lokale dyrlegen på hjemmestedet mitt som er langt unna

Skrevet

Årlig vaksine? Det høres ut som du kan vente til du får råd.

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men kan dem ringe politiet da? det høres litt skummelt ut, hehe

Neida, går fint det. ;)

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en link til den påstanden? 

Skrevet

Kanskje du kan høre med veterinærhøgskolen om de har bedre priser? De pleier å være en fin løsning når kontoen er tom. Men jeg tviler på at de sender faktura. Vaksiner kan som regel vente litt, så hør etter prisen og dra når du får penger til det.

• Liker 1
Skrevet

Som hundeeier så ville jeg ventet med vet.besøket til jeg hadde pengene. Du kan sikkert ringe rundt å høre om noen fakturerer, men forfall pleier å være maks 10-14 dager. Jeg bruker Evidensia Bærum (Høvik) og Volvat Dyreklinikk på Skøyen hvis det ikke er alvorlig. 

Anonymkode: 61c28...26e

• Liker 1
Skrevet

På pris er Sinsen Dyreklinikk best. Faglig har Ellen gjort inntrykk, og jeg følte at alt var 100% ivaretatt hos henne.

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke vente til du får penger om 10-14 dager? :)

Anonymkode: 3bc81...9d5

• Liker 1
Skrevet

Hvis du får penger om "litt" så kan nok både vaksine, helsesjekk og tannsteinskraping vente. Det er ikke livsfarlig for hunden å vente i et par uker 

Anonymkode: 688e6...659

• Liker 3
Skrevet

Da har jeg lånt litt penger av noen i familien så nå ordner det seg :D Takk for tips alle sammen og takk for alle tips om dyrelege i Oslo!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...