Gå til innhold

Hva er dette for et menneske?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri skjønt meg på folk, hvis eeeeeeelsker dyr, men som men hater visse arter. 

Det typiske er hund vs. Katt og vica versa.Folk med normalt utviklende sjelsevner og empati, hater hverken det ene eller andre. Selvfølgelig har en favoritter og preferenser, men å direkte hate/mislike er ikke forenelig med å være dyrevenn. 

Usjarmererende og avtennende, deluxe. 

• Liker 9
Skrevet

Står under artikkelen, det. 

"X X - Journalist i BT. Vaskeekte stril med sport og spill som jobb og hobby. Trives aller best på toppen av Ulriken, på fotballtur i Nottingham eller på en strand i Middelhavet."

Ikke min type menneske, men det skal jeg ikke skrive en spalte om, akkurat.

Anonymkode: 91629...987

• Liker 4
Skrevet

Ja takk, begge deler sier nå jeg.  

• Liker 1
Skrevet

Hvem bryr seg om meningene til en lite intelligent tjukkas 

Anonymkode: 32dff...e0d

• Liker 1
Skrevet

Noe av det mest meningsløse jeg har lest på lenge. Hvorfor skulle det være interessant for andre? :klo: 

• Liker 7
Skrevet

Enten liker man dyr eller ikke. Jeg er glad i de aller fleste dyr, minus sølvkre ( som ikke klarer å lære noen partytriks).

• Liker 4
Skrevet
58 minutter siden, Perle skrev:

Har aldri skjønt meg på folk, hvis eeeeeeelsker dyr, men som men hater visse arter. 

Det typiske er hund vs. Katt og vica versa.Folk med normalt utviklende sjelsevner og empati, hater hverken det ene eller andre. Selvfølgelig har en favoritter og preferenser, men å direkte hate/mislike er ikke forenelig med å være dyrevenn. 

Usjarmererende og avtennende, deluxe. 

Han skriver jo nederst i artikkelen da, "dyr er visst ikke min greie", så jeg får ikke akkurat inntrykk av at han eeeeelsker dyr :P

Peeosnlig har jeg aldri påstått at jeg er et dyremenneske. Hundemenneske, ja, det er jeg vel åpenbart for de fleste som kjenner meg.

Anonymkode: d6f9a...8b5

Skrevet

Akkurat i dag, etter å ha hørt på bjeffekonserten til nabohunden i mange timer, er jeg ganske enig med henne. Heldige er de som har kattemennesker til naboer! 

Skrevet
3 minutter siden, antbug skrev:

Akkurat i dag, etter å ha hørt på bjeffekonserten til nabohunden i mange timer, er jeg ganske enig med henne. Heldige er de som har kattemennesker til naboer! 

Forstår godt at du blir lei bjeffing men dette må henges på rette knaggen. Nemlig eierens. 

Anonymkode: 04213...1c6

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, antbug skrev:

Vel. Har du noen gang hatt en katt med løpetid som nabo?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Cathrine88 skrev:

Noe av det mest meningsløse jeg har lest på lenge. Hvorfor skulle det være interessant for andre? :klo: 

Det viktige er at artikkelen fikk mange klikk ved at TS legger den ut her, slik at vi kan fortsette å nyte den type litteratur i mange år fremover

Anonymkode: 73dc2...de1

• Liker 1
Skrevet

BT- avisen som ikke kjører kvalitetskontroll på artiklene de publiserer.

Anonymkode: 32dff...e0d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det viktige er at artikkelen fikk mange klikk ved at TS legger den ut her, slik at vi kan fortsette å nyte den type litteratur i mange år fremover

Ja, ikke sant? Jeg tenker det samme når forumet er nede og jeg havner inne på artiklene til klikk.no.

Skrevet

Reise fra en katt i to uker, uten tilsyn?? Godt det mennesket ikke har dyr. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet ditt, egentlig? 

Anonymkode: 4d936...5af

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet ditt, egentlig? 

Er det du som har skrevet artikkelen? XD

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår godt at du blir lei bjeffing men dette må henges på rette knaggen. Nemlig eierens. 

Anonymkode: 04213...1c6

Men det var ikke noe problem å ha eieren til nabo før hunden kom :) 

Skrevet
7 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Vel. Har du noen gang hatt en katt med løpetid som nabo?

De gnelder litt og tiltrekker seg hannkatter, men jeg tar heller dem enn bjeffeterroristen altså.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det du som har skrevet artikkelen? XD

Hæ? Hva prater du om? 
En dust kritiserer meg for å diskuterer artikkelen på kvinneguiden. Jeg lurer på hva problemet er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...