AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har en såkalt "fuckfriend". Vi har holdt på sånn ei stund, møttes ca. en gang i uken i nå på nyåret. Det har vært sånn ca. at vi har sendt hverandre meldinger annenhver gang for å avtale å møtes, som regel til helgene. Nå har jeg ikke fått noen melding fra ham, og jeg reagerer på en måte som overrasker meg! Jeg ble rett og slett litt lei meg! Betyr det at at jeg har prestert å få følelser for ham, eller er jeg kanskje bare litt hekta fordi vi har møttes relativt ofte, med hormonene det fører med seg. Jeg har ikke noen indikasjoner på at han har følelser for meg, og siden jeg ikke har hørt noe fra ham i dag på det tidspunktet jeg vanligvis hører fra ham, er det jo rimelig å anta at han ikke akkurat er hekta på meg. Siden jeg reagerer slik, tenker jeg at jeg bør kutte ham ut. Jeg kan jo selvfølgelig avsløre hva jeg (kanskje føler) men jeg vet jo ikke hva jeg føler, og jeg er litt for "stolt", kanskje. Å bli avvist er jo ikke noe gøy. Bør jeg likevel ta den praten med ham? Legge kortene på bordet og si at jeg (kanskje) liker ham mer enn som en venn, eller bør jeg bare drite i hele greia, slettere nummeret hans og gå videre? Vi vet vel alle at de fleste slike opplegg ikke ender med forhold/kjærlighet, men ved at en blir skuffa eller at det bare fader ut. Kanskje jeg bør fade ut før jeg blir skikkelig lei meg? Jeg er en smule superforvirra. Anonymkode: 56a92...7e7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 1) Hvor gamle er dere? 2) Dersom du er forelska, ville det vel være dumt å bare gi seg uten å ta den praten? Anonymkode: 3eba5...b28
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 1. I slutten av tjueåra. 2. Jo, men jeg føler meg ganske sikker på at svaret vil bli negativt (ikke hundre prosent selvfølgelig). Og jeg tenker at når han ikke tar kontakt som han pleier, så er han i alle fall ikke interessert. På den andre siden har jeg ikke mye å tape på å ta den praten. Og den bør man vel ikke ta over sms. Vet heller ikke hva jeg skal si, og tenker at det kanskje er for tidlig å ta det opp uansett. Orker ikke å virke som ei desperat kjerring. Anonymkode: 56a92...7e7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 Det kan jo hende han allerede har planer i helgen da? Skal bort eller noe. Jeg tror man kan bli litt hekta uten at det egentlig er følelser. Jeg har en FF men vi møtes ikke så ofte pga avstand, hvis vi ikke har kontakt på en stund, eller han plutselig ikke tar kontakt når jeg har forventet/håpet det kan jeg få samme følelsen som deg, lei meg osv. Men når vi møtes har jeg jo ikke noen forelska følelser i det hele tatt. Men jeg tror jeg får et litt teit eierforhold til han.....som jeg holder fullstendig kjeft om. Anonymkode: 47876...60b
Lee Jones Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Tror ikke du har følelser slik du skriver, men det er helt naturlig å bli litt ekstra betatt når dere har vært intime så lenge. Si meg får du ofte orgasme med denne mannen? Om ikke så er det sannsynligvis stoltheten din som får en knekk. Uten orgasme får du jo ikke stort mer en kroppskontakt og litt klitoris- og penetreringsnytelse. Om noen dager eller uker så er dette historie og du går videre. Men du må jo først være sikker på om han vil mer eller bare har gått videre uten å gi noe skikkelig closure. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 9 timer siden, Lee Jones skrev: Tror ikke du har følelser slik du skriver, men det er helt naturlig å bli litt ekstra betatt når dere har vært intime så lenge. Si meg får du ofte orgasme med denne mannen? Om ikke så er det sannsynligvis stoltheten din som får en knekk. Uten orgasme får du jo ikke stort mer en kroppskontakt og litt klitoris- og penetreringsnytelse. Om noen dager eller uker så er dette historie og du går videre. Men du må jo først være sikker på om han vil mer eller bare har gått videre uten å gi noe skikkelig closure. Ja, jeg sitter ikke og griner. Jeg var klar over dette da jeg gikk med på det, at følelser kan oppstå når du ligger med noen over tid, så jeg har passet på å ikke drømme meg bort i masse innbilning. Som de andre sier, kan jo grunnen til at han ikke tar kontakt være at han faktisk er opptatt med andre ting i helga. Verden snurrer ikke rundt meg, og det bør den heller ikke gjøre. Hvis han tar kontakt, snakker jeg med ham, hvis ikke gir jeg f. Ser ingen grunn til å være den som tar kontakt flere ganger på rad. Og det du sier om stolthet kan absolutt stemme. Det er deilig å bli begjært, og deilig å være den som blir spurt. Anonymkode: 56a92...7e7
Vackra Skrevet 18. februar 2017 #7 Skrevet 18. februar 2017 Du savner oppmerksomheten, og det er helt normalt. Du trenger ikke være forelsket for å savne noen. Du kan savne mennesker bare fordi de får deg til å føle deg bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå