Gå til innhold

Dominere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har avtalt et møte med en dame til uken, ett rent sextreff hvor jeg skal være den dominerende. 

Noen som har erfaring med dette? Jeg er ikke så veldig erfaren på området, men vil gi det et forsøk. For ikke å skuffe motparten, som underkaster seg for meg, vil jeg gjerne at det skal bli en deilig og minnerik opplevelse. Noen som har forslag til hvordan jeg bør gå frem? Hva jeg skal si og gjøre? Jeg har selvfølgelig noen tanker selv. Har tilgang på litt tau, håndjern, analplugg og noen vibratorer...

Anonymkode: 34462...a84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bind henda hennes fast bak på ryggen, trykk overkroppen hennes ned så rumpa strutter opp så mye som mulig. Begynn å tease henne med en mindre dildo mens du spanker henne på rumpa. Etter en stund knuller du henne hardt i samme stilling mens du fortsetter å spanke henne. Åh. Det er det beste jeg vet 🙄 Bare at jeg liker å bli fistet bakfra i den stillingen først da.

Anonymkode: 694c7...d2d

Skrevet

PRAT Med henne.. finn ut hva det er hun liker, hvor grensene hennes er, og hvor langt hun er villig til å gå. 

prat prat prat. om ALT. Vi, fremmede på nett, kan ikke vite hva verken du eller hun har lyst å gjøre. Det er det kun dere 2 som kan gjøre. 

Finn gjerne en BDSM sjekkliste å fyll ut. 

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar. Ja, det er viktig med kommunikasjon, og vi har pratet en del om grensene, så det er viktig å ikke gå over de. Men ønsker litt råd om hva dere ville likt i en slik situasjon :) Beskriv gjerne hvordan du skulle ønske det hadde blitt gjort...

Skrevet

Jeg gjør ikke random BDSM treff.. jeg driver kun med dette med folk jeg stoler 100% på, og som vet hvor mine grenser går, og hvordan min helse er. 

Jeg foreslår igjen, fyll ut en BDSM sjekkliste. 

Skrevet

Mine erfaringer tilsier at utøving av BDSM nesten forutsetter at man kjenner hverandre godt. Dersom du ikke er veldig forsiktig så er det stor sjans for at du gjør noe som ikke faller i smak hos damen. Og det vil du jo ikke. Som sagt over her; snakk sammen. Dersom dere likevel skal dette så foreslår jeg at du legger lista lavt. Litt lett spanking om du vet hun liker det. Kommandering funker gjerne også. Ikke forsøk å få utløp for dine innerste fantasier uten at det er avklart.

• Liker 1
Skrevet
På 17. februar 2017 den 14.19, AnonymBruker skrev:

Jeg har avtalt et møte med en dame til uken, ett rent sextreff hvor jeg skal være den dominerende. 

Noen som har erfaring med dette? Jeg er ikke så veldig erfaren på området, men vil gi det et forsøk. For ikke å skuffe motparten, som underkaster seg for meg, vil jeg gjerne at det skal bli en deilig og minnerik opplevelse. Noen som har forslag til hvordan jeg bør gå frem? Hva jeg skal si og gjøre? Jeg har selvfølgelig noen tanker selv. Har tilgang på litt tau, håndjern, analplugg og noen vibratorer...

Deläide forteller sin historie fra å bli brukt seksuelt i 9 år av en rik forretningsmann i Oslo . Det hun trodde skulle bli et seriøst forhold utviklet seg til å bli et forhold i undertrykkelse der hun ble tøs . Vondt og hjerteskjærende men også med dampende sex skildringer .
Den treffer meg i disse dager med Fifty Shades og klisjeer og søtsuppe .
Denne boken er noe helt annet .
Les den og lær litt om dominans ; Sin Masters Tøs heter den 

Anonymkode: 3b656...331

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...