AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Jeg vil gjerne høre fortellinger over hevnaksjoner/pranks dere har gjort mot urimelige naboer. Kjør på! Anonymkode: a72a8...a1c
gullhjerte Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Bak boller, kjøp en vinflaske, inviter deg selv på kaffe. Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får. Vær den rause, se hva som skjer. 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 5 minutter siden, gullhjerte skrev: Vær den rause, se hva som skjer. Verden driter ikke bare i deg men også på deg. Du får ditt hjerte revet ut og tråkket på og revet i fillebiter. Det er hva som skjer. Anonymkode: 17aab...3ac
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 En jeg kjenner til ble plaget av naboene. Det var trusler og en gang vold (dytting). De hadde store hunder som gikk løse. De bygget rett i grensen uten lov. Ja, det var et kjipt naboskap. det endte med at denne mannen som var over 70 år flyttet. Hevnen var at han i stedenfor å selge huset, leide det ut til nav. Nav puttet inn flere sosialklienter med et heller frynsete rykte...... Karma! Anonymkode: 001b8...55f 7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Det heter vel "pek" og ikke pranks Anonymkode: 0daac...76d 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det heter vel "pek" og ikke pranks Anonymkode: 0daac...76d Eller "knep" ("knask eller knep"). Anonymkode: 17aab...3ac
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 Bodde i kollektiv der noen hadde tatt ris fra meg uten å spør om lov. Endte med at jeg kjøpte inn samba ris som jeg erstattet den gode risen med. Kjøkken og maten etter vedkommende luktet dritt (bokstavelig talt pga samba ris spesielle lukt), og jeg fikk risen min i fred deretter. Anonymkode: e8f5b...529 4
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. februar 2017 #8 Skrevet 19. februar 2017 Ignorere dem er det beste syns nå jeg.
gullhjerte Skrevet 19. februar 2017 #9 Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Verden driter ikke bare i deg men også på deg. Du får ditt hjerte revet ut og tråkket på og revet i fillebiter. Det er hva som skjer. Anonymkode: 17aab...3ac Det er ikke min erfaring, den er motsatt. Er du hyggelig mot andre, er det større sannsynlighet for at de vil være hyggelige mot deg. Men folk bærer på ulik bagasje, og sikkert andre erfaringer enn meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå