Gå til innhold

Hvite menneskers testosteron nivå har falt 15%

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du vi får se D.Trump som drag queen?

Anonymkode: fac13...724

trump vil kle seg i det antrekket han tenker vil dra oppmerksomhet.

så nei, han tar seg ikke ut i kjole og han vil ikke vinne folkeopinion ved dette. jeg derimot er deiligere og vakrere enn ekte kvinner når jeg tar på meg kjole. i manne klær så er jeg deiligere enn alle mann og i dameklær så er jeg deiligere enn alle kvinner

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Du må være blant disse livredde norske mennene som knasker Grandiosa og tror at det vet om hele verden. Kanskje på tide å bli mann og ta damene med storm istedenfor å klage på andre?

Hvem er du?

3 minutter siden, WubWub skrev:

Det er ikke vits å stå imot, jeg vet du ønsker dette selv. Du har tapt dine testo verdier, innta en kvinnelig rolle. Det er det eneste naturlige

Med ditt tullenivå så skal du ikke klage i denne tråden videre, eller hva? Du er en notorisk klagefant og tåler egentlig ikke så mye som du later til å tro. Jeg bryr meg ikke om jeg har lave testosteronnivåer, eller ikke. Det jeg bryr meg om er denne nasjonen. Det er alt.

• Liker 1
Skrevet

det har faktisk vært en rekke studier som viser at narsissister som oftest er bifile og crossdresser, i tillegg til at narsissister ofte har sky høye testo verdier

Skrevet
Akkurat nå, Z.Z skrev:

Hvem er du?

Med ditt tullenivå så skal du ikke klage i denne tråden videre, eller hva? Du er en notorisk klagefant og tåler egentlig ikke så mye som du later til å tro. Jeg bryr meg ikke om jeg har lave testosteronnivåer, eller ikke. Det jeg bryr meg om er denne nasjonen. Det er alt.

denne sutringen er kvinnelig. er det ikke du som skal være så viking da , uff

Skrevet

Dagens metroseksuelle samfunn har mye av skylden for dette. Menn har ikke lenger lov å være menn. Å være litt barske og litt røffe i kantene. Vi skal komme hjem fra jobb for deretter å lage middag, vaske og ta være på kone og barn.

Samtidig så ligger også litt av skylden på teknologien og hvor velutviklet norge er. Før brukte menn hendene, nå sitter dem på kontoret og bruker hodene. Kjøper heller veden ferdig hugget i stedet for å gjøre det selv osv.

Skrevet
Akkurat nå, herremann skrev:

Dagens metroseksuelle samfunn har mye av skylden for dette. Menn har ikke lenger lov å være menn. Å være litt barske og litt røffe i kantene. Vi skal komme hjem fra jobb for deretter å lage middag, vaske og ta være på kone og barn.

Samtidig så ligger også litt av skylden på teknologien og hvor velutviklet norge er. Før brukte menn hendene, nå sitter dem på kontoret og bruker hodene. Kjøper heller veden ferdig hugget i stedet for å gjøre det selv osv.

FEIL. Dette argumentet er motbevist i HI. Afro-amerikanske som lever i USA har 20-25% høyere testo verdier enn hvite amerikanere. Om dette hadde vært snakk om kultur så ville svarte amerikanere også sett en nedgang i testo verdier; det gjør vi ikke. 

At hvite menn holder på å bli feminine er biologisk og ikke kulturelt.

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

denne sutringen er kvinnelig. er det ikke du som skal være så viking da , uff

Ja, det er forventet at du ikke har mer å si. Du er definitivt det nærmeste en kommer en mann i dameklær. Til ditt forsvar er det ikke mye viking igjen å spore i denne nasjonen. Det har både negative og positive konsekvenser, men akkurat nå kunne vi trengt litt mer viking. Kanskje du kan kle deg ut som en vikingkvinne og gi ditt kjønn til Odin.

Skrevet

Ikke engang forskere vet hvorfor hvite europeere har mistet så mye testosteron. Men en ting er sikkert og det er at det ikke har noe med kultur å gjøre. Ikke bare har testo stupt men også sædkvaliteten og også viljen eller ønske om å lage barn.

Og det som er sikkert er at om denne trenden fortsetter så har hvite europeiske menn et enormt problem i møte med virile og fruktbare afrikanske menn som bare har et mål å livet ; å lage så mange barn som mulig.

Skrevet
1 minutt siden, Z.Z skrev:

Ja, det er forventet at du ikke har mer å si. Du er definitivt det nærmeste en kommer en mann i dameklær. Til ditt forsvar er det ikke mye viking igjen å spore i denne nasjonen. Det har både negative og positive konsekvenser, men akkurat nå kunne vi trengt litt mer viking. Kanskje du kan kle deg ut som en vikingkvinne og gi ditt kjønn til Odin.

kan ta på meg en kjole men allikevel være mer mann enn deg ;) det er testo verdier og penis størrelse som avgjør manndom og her gruser jeg deg garantert

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

FEIL. Dette argumentet er motbevist i HI. Afro-amerikanske som lever i USA har 20-25% høyere testo verdier enn hvite amerikanere. Om dette hadde vært snakk om kultur så ville svarte amerikanere også sett en nedgang i testo verdier; det gjør vi ikke. 

At hvite menn holder på å bli feminine er biologisk og ikke kulturelt.

Sikker på at feminismen og likestilling står like sterkt hos svarte og hvite? Hver eneste debatt og demonstrasjon du søker opp så er det 100% hvite kvinner.

Samtidig så må du også huske at svarte ofte har en mye hardere liv enn hvite. Fattigdom, foreldre som jobber doble skift, vold & kriminalitet mm. Dette vil selvfølgelig prege oppveksten dems. Gjøre dem hardere. Du finner ikke like mange svarte som som har råd til en 20.000 kr pc for å game hele dagen.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

kan ta på meg en kjole men allikevel være mer mann enn deg ;) det er testo verdier og penis størrelse som avgjør manndom og her gruser jeg deg garantert

Men hvordan kan du vite det? Du liker å skryte av deg selv, men late som at det er alle andre som gjøre det. Og du liker å provosere, men samtidig klage på at du får uhyggelige motsvar. Du har definitivt et problem på dette området.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Z.Z skrev:

Men hvordan kan du vite det? Du liker å skryte av deg selv, men late som at det er alle andre som gjøre det. Og du liker å provosere, men samtidig klage på at du får uhyggelige motsvar. Du har definitivt et problem på dette området.

Men jeg vet at jeg enormt store mengder testo i forhold til deg, du er passiv og underdanig/kvinnelig i dine svar. 

Skrevet

Men jeg vet at jeg enormt store mengder testo i forhold til deg, du er passiv og underdanig/kvinnelig i dine svar. 

Ok, så du bare begrunnet min siste post. Du har allerede tapt og du gjør det stadig på dette forumet.

• Liker 1
Skrevet

Den studien du linker til gjaldt for hvite, amerikanske menn, ikke alle hvite menn. I tillegg så er dette en veldig liten studie fra 2007. Også står det "For an individual man, a healthy lifestyle, being active, getting exercise may help in the long run.", så da er det jo basically livsstil det skyldes.

Anonymkode: 2f71c...8fa

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Z.Z skrev:

Ok, så du bare begrunnet min siste post. Du har allerede tapt og du gjør det stadig på dette forumet.

ja stikk med halene med benet når man møter en ekte mann, typisk ola nordmann :laugh::humpe:

Endret av WubWub
Skrevet

ja stikk med halene med benet når man møter en ekte mann, typisk ola nordmann :laugh::humpe:

Som jeg sa, det er interessant å bevitne din trolling og samtidig være så sensitiv for motsvar i andre tråder. Du er virkelig en person for deg selv.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den studien du linker til gjaldt for hvite, amerikanske menn, ikke alle hvite menn. I tillegg så er dette en veldig liten studie fra 2007. Også står det "For an individual man, a healthy lifestyle, being active, getting exercise may help in the long run.", så da er det jo basically livsstil det skyldes.

Anonymkode: 2f71c...8fa

Feil. Dette er et fenomen som har rammet HELE den vestlige verden og da snakker vi spesifikt om HVITE europeere. 

Det blir også hevdet at det å få ståpikk ofte kan motvirke dette, hva er poenget ditt? Når en ape blir kåt så øke hans testo verdier med 400%. Når et mannelig menneske blir kåt/får ståpikk så produserer det også store mengder testo.

Løsningen er kanskje at vi hvite menn burde få ståpikk oftere? 

Skrevet
7 minutter siden, WubWub skrev:

Løsningen er kanskje at vi hvite menn burde få ståpikk oftere? 

Ståpikk er seksuell trakkasering. Så nei.

Anonymkode: 65c38...7d0

Skrevet
11 minutter siden, Z.Z skrev:

Som jeg sa, det er interessant å bevitne din trolling og samtidig være så sensitiv for motsvar i andre tråder. Du er virkelig en person for deg selv.

Du kan kalle argumentene min "trolling" til du blir blå i trynet men det forandrer ikke det faktum at mine argumenter har basis i reelle studier utført av forskere og universitet. Bare fordi du ikke liker resultatet så betyr ikke dette at det er "trolling".

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ståpikk er seksuell trakkasering. Så nei.

Anonymkode: 65c38...7d0

Jeg legger inn en innsats for å heve testo snittet blandt norsk "menn" - har ståpikk akkurat nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...