WubWub Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Som trådens tittel sier. Europeiske menn (hvite) har opplevd globalt et tap på hele 15% når det kommer til testosteron nivå. Hva er årsaken? Vi kan ikke skylde på kultur da afro-afrikanske menn har 25% høyere testo verdier enn amerikanske hvite menn til tross for at begge lever under samme kultur. (afro-amerikanske enn har også dobbelt så stor forekomst av prostata kreft enn hvite menn). Siden 1990 har vestlige (spesifikt hvite) menn hvert år mistet 1% av sine tidligere normale nivåer av testosteron. Mens afrikanske menn har ikke opplevd tap av testo verdier. Vi lå gjevnt i 1950 men nå har afrikanere mellom 20-25% høyere testo verdier enn menn av europeisk avstamning. På sikt kan dette være katastrofalt da testo styrer libido, ønsket om å reprodusere seg, potens/impotens og sædkvalitet. I takt med at testo verdiene har stupt så har også sett at sædkvaliteten har fulgt i samme baner. Siden 1990 har hvite europeiske menn fått 15% lavere testosteron verdier. Dette forklarer kanskje hvorfor norske menn i historie bøkene ser uendelig mer maskuline og hardbarkede ut enn dagens fløtepuser som liker dolle seg opp?
WubWub Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2017 (endret) Jeg har observert at mange menn klager over at samfunnet blir feminint. Men jeg tenker dithen at dette handler ikke om at kvinner presser feminine verdier ned på oss ; jeg tenker heller i retning av at vi menn biologisk produserer mindre testo så vi blir automatisk mer feminine. Og av den grunn så blir menn mer femi enn maskulin. Vi er ikke vikinger lenger. Om denne trenden med et tap på 1% av testo verdier årlig fortsetter så er det ikke lenge før menn blir til kvinner Endret 17. februar 2017 av WubWub 1
QATAR Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 (endret) Jeg tror ikke vi skal skylde på hankjønnet i denne sammenheng. Testoronen hos etnisk norske menn er stor, men denne testoronen blir ikke utløst i Norge hos norske kvinner. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Menn-rommer-fra-Norge-63694b.html http://www.vg.no/nyheter/innenriks/thai-boom-blant-norske-menn/a/3482271/ Endret 17. februar 2017 av QATAR 1
Z.Z Skrevet 17. februar 2017 #5 Skrevet 17. februar 2017 Kilde trengs absolutt, men er det ikke slik at dette er det du ønsker uansett? Du misliker jo menn så det må være ditt drømmescenario. Det er bare det at menn fra andre kulturer ikke nødvendigvis ser så nøye på ditt ve og vel. Du får det du ber om og det nytter ikke å angre i etterkant. 1
WubWub Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2017 (endret) 6 minutter siden, Z.Z skrev: Kilde trengs absolutt, men er det ikke slik at dette er det du ønsker uansett? Du misliker jo menn så det må være ditt drømmescenario. Det er bare det at menn fra andre kulturer ikke nødvendigvis ser så nøye på ditt ve og vel. Du får det du ber om og det nytter ikke å angre i etterkant. Jo, jeg har ikke noe sansen for menn. Men det er afrikanere, psykopater og narsissister som meg som holder nivået ditt opp. Uten oss blir dere damer og bra er det så dere slipper ta så mange dumme valg. Men det vittige er at det bare er hvite som er rammet av dette, ikke vestlige arabere eller afrikanere som er født i usa eller europa ; https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3455741 This report gives the results of assays of circulating steroid hormone levels in white and black college students in Los Angeles, CA. Mean testosterone levels in blacks were 19% higher than in whites, and free testosterone levels were 21% higher. Both these differences were statistically significant. This report gives the results of assays of circulating steroid hormone levels in white and black college students in Los Angeles, CA. Mean testosterone levels in blacks were 19% higher than in whites, and free testosterone levels were 21% higher. Both these differences were statistically significant. http://www.healio.com/endocrinology/hormone-therapy/news/print/endocrine-today/{ac23497d-f1ed-4278-bbd2-92bb1e552e3a}/generational-decline-in-testosterone-levels-observed Generational decline in testosterone levels observed Trend does not seem to be attributable to health and lifestyle changes. Endret 17. februar 2017 av WubWub
WubWub Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2017 Man skal ikke se bortifra at hvite menn begynner kle seg kjole og at afrikanske og arabiske menn vil fremstå som mannfolka om denne trenden fortsetter
Z.Z Skrevet 17. februar 2017 #8 Skrevet 17. februar 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: Man skal ikke se bortifra at hvite menn begynner kle seg kjole og at afrikanske og arabiske menn vil fremstå som mannfolka om denne trenden fortsetter Ja, og selv om jeg ser du har vært kritisk til innvandringen så fremstår du som en lakei. Som sagt, hold godt på dine afrikanske og arabiske menn du. Problemet er at det ikke du som må ta de verste konsekvensene, det er våre etterkommere. Kos deg så lenge det varer.
WubWub Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, Z.Z skrev: Ja, og selv om jeg ser du har vært kritisk til innvandringen så fremstår du som en lakei. Som sagt, hold godt på dine afrikanske og arabiske menn du. Problemet er at det ikke du som må ta de verste konsekvensene, det er våre etterkommere. Kos deg så lenge det varer. kanskje vi kan dolle og sminke hverandre opp for disse mannfolka fra afrika som ikke har tapt testo verdiene sine?
AnonymSjiraff Skrevet 17. februar 2017 #10 Skrevet 17. februar 2017 6 minutter siden, WubWub skrev: Man skal ikke se bortifra at hvite menn begynner kle seg kjole og at afrikanske og arabiske menn vil fremstå som mannfolka om denne trenden fortsetter Ja, for alle vet at hvordan menn og kvinner går kledd er avhengig av testosteronnivået. 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #11 Skrevet 17. februar 2017 7 minutter siden, WubWub skrev: Man skal ikke se bortifra at hvite menn begynner kle seg kjole og at afrikanske og arabiske menn vil fremstå som mannfolka om denne trenden fortsetter Har ikke du selv vært ute på byen i kjole? Om jeg husker korrekt så beina dine smashing ut. Anonymkode: 4b6cd...203
Z.Z Skrevet 17. februar 2017 #12 Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: kanskje vi kan dolle og sminke hverandre opp for disse mannfolka fra afrika som ikke har tapt testo verdiene sine? Hehe, du får nok ta deg av den delen av utfordringen, så kan jeg prøve mitt beste å bevare vår nasjon for både kvinner og menn.
WubWub Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #13 Skrevet 17. februar 2017 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: Ja, for alle vet at hvordan menn og kvinner går kledd er avhengig av testosteronnivået. Jo kjønnshormon bestemmer hvordan du kler deg, trodde dette var allment kjent. F.eks bodybuildere som tar testo tilskudd pleier kle seg som menn når de er på "toppen" når de ikke er på testo tilskudd syklusen sin så pleier de kle seg som damer å ha sex med menn. "Myten" om at bodybuildere tar den i rompa for penger er faktisk sann
sssssae Skrevet 17. februar 2017 #14 Skrevet 17. februar 2017 "Toxic masculinity", samfunnet og hvordan det har endret seg , mindre konkurranser, alle er vinnere, mangel på maskuline rolemodeller, skole har endret seg til en mer egnet for kvinner enn menn etc. Hvordan alle barn skal behandles kjønnsnøytralt oftest blir det slik at gutter ikke kan være gutter. Disse tingene har bare oppstått i vesten 2
WubWub Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #15 Skrevet 17. februar 2017 (endret) 3 minutter siden, Z.Z skrev: Hehe, du får nok ta deg av den delen av utfordringen, så kan jeg prøve mitt beste å bevare vår nasjon for både kvinner og menn. har allerede bistått våre nye flotte landsmenn, håper du kommer til å gjøre de samme. det er det eneste riktige. rumpa i været bro! Endret 17. februar 2017 av WubWub
Gjest 007_008_007 Skrevet 17. februar 2017 #16 Skrevet 17. februar 2017 9 minutter siden, Z.Z skrev: Ja, og selv om jeg ser du har vært kritisk til innvandringen så fremstår du som en lakei. Som sagt, hold godt på dine afrikanske og arabiske menn du. Problemet er at det ikke du som må ta de verste konsekvensene, det er våre etterkommere. Kos deg så lenge det varer. Du må være blant disse livredde norske mennene som knasker Grandiosa og tror at det vet om hele verden. Kanskje på tide å bli mann og ta damene med storm istedenfor å klage på andre?
Z.Z Skrevet 17. februar 2017 #17 Skrevet 17. februar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: har allerede bistått våre nye flotte landsmenn, håper du kommer til å gjøre de samme. det er det eneste riktige Nei, jeg kommer nok ikke til å gjøre det så lenge politikken er som den er. Hvis politikken forandres til praktisk talt null innvandring så kan jeg kle meg i kjole, eller hva som helst annet. Men viktigst av alt å bidra til en bedre verden. Det betyr ikke at vi tar inn innvandrere fra dysfunksjonelle stater. PS: Du er en rakker på tastaturet. Tenker og skriver raskt. Respekt.
WubWub Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #18 Skrevet 17. februar 2017 1 minutt siden, 007_008_007 skrev: Du må være blant disse livredde norske mennene som knasker Grandiosa og tror at det vet om hele verden. Kanskje på tide å bli mann og ta damene med storm istedenfor å klage på andre? han tror at det å ta på seg en kjole senker testo verdier men fakta er at ; den gruppen som har høyest testo verdier er drag queens. narsissister og psykopater har automatisk enorme testo verdier, og i gruppen "drag queens" så finnes det størst forekomst av narsissisme. Dette er ikke stigmatisering men data fra konkrete studier. Så gutta i skjørt og kjole er faktisk mer menn enn ola nordmann som har hatt et tap på 15% testo verdier siden 1990 :D
WubWub Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #19 Skrevet 17. februar 2017 2 minutter siden, Z.Z skrev: Nei, jeg kommer nok ikke til å gjøre det så lenge politikken er som den er. Hvis politikken forandres til praktisk talt null innvandring så kan jeg kle meg i kjole, eller hva som helst annet. Men viktigst av alt å bidra til en bedre verden. Det betyr ikke at vi tar inn innvandrere fra dysfunksjonelle stater. PS: Du er en rakker på tastaturet. Tenker og skriver raskt. Respekt. Det er ikke vits å stå imot, jeg vet du ønsker dette selv. Du har tapt dine testo verdier, innta en kvinnelig rolle. Det er det eneste naturlige
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #20 Skrevet 17. februar 2017 2 minutter siden, WubWub skrev: han tror at det å ta på seg en kjole senker testo verdier men fakta er at ; den gruppen som har høyest testo verdier er drag queens. narsissister og psykopater har automatisk enorme testo verdier, og i gruppen "drag queens" så finnes det størst forekomst av narsissisme. Dette er ikke stigmatisering men data fra konkrete studier. Så gutta i skjørt og kjole er faktisk mer menn enn ola nordmann som har hatt et tap på 15% testo verdier siden 1990 :D Tror du vi får se D.Trump som drag queen? Anonymkode: fac13...724
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå