Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som avogtil sitter å grubbler på ting som har skjedd i fortiden, å bare blir kjempe flau?! 

Feks:

En gang når jeg var ca 12 år, var jeg på besøk hos min pappa, som jeg ikke hadde så god kontakt med.. Så, måtte jeg plutselig legge en kabel, men toalettet var opptatt fordi noen sto i dusjen. Jeg klarte ikke holde meg, så jeg gikk ut å la klatten midt på innkjørselsveien.... Huset lå altså ganske øde, ut på landet. Men ja, jeg glemte av den til dagen etterpå. Da tok jeg med en hau med papir for å plukke den opp, men i det jeg kommer ut av inngangsdøren, står pappa med en svær spade og hiver den inn i skogen ... Jeg løp inn igjen i en fart som bare det. 

Det høres kansje komisk ut, men i dag er jeg 18 år, å KJEMPE FLAU! Redd for at han enda husker det, å tenker at jeg er kjempe rar osv.. :fnise: Han nevnte aldri noe om det så .. hehe. 

Har dere noen flaue historier fra barndommen eller fortiden? 

Anonymkode: 0be4c...fc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bæsjet midt i innkjørselen?? Hvorfor løp du ikke ut i skogen?

Anonymkode: f19a3...b19

• Liker 14
Skrevet

Dette fikk meg til å tenke på denne;i-realize-i-have-to-poop-really-bad-but-cant-because-my-toilet-is-broken_c_205372.jpg

Anonymkode: 65550...391

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke tid, måtte sikkelig på do! Og det var sent på kvelden, turte ikke gå ut i skogen da 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette fikk meg til å tenke på denne;i-realize-i-have-to-poop-really-bad-but-cant-because-my-toilet-is-broken_c_205372.jpg

Anonymkode: 65550...391

hahahah

Skrevet

Alle har sånne moments, altså at de husker noe dritflaut som skjedde i barndommen/ungdomstiden. Jeg har dog aldri gjort akkurat det du gjorde. Men jeg husker en del flaue ting som har skjedd, blant annet en gang jeg ble ledd av fra alle på klassetrinnet mitt i ungdomsskolen fordi noen i klassen min hadde lurt meg til å gå opp på scenen. 

Dager når jeg er er i skikkelig shitty humør kommer alle teite ting som har skjedd som perler på en snor, som den mest cringeworthy filmen EVER *grøsse*. og forøvrig, jeg er 30, og de minnene forsvinner ikke, jeg blir fremdeles like flau som jeg var når tingene skjedde. Man bare lærer seg å leve litt bedre med det ;) 

Anonymkode: d4ea9...f7d

• Liker 7
Skrevet

Jeg har gjort noen flaue ting ja, men de fremstår ikke så ille når jeg leser om hva andre har gjort :fnise:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har sånne moments, altså at de husker noe dritflaut som skjedde i barndommen/ungdomstiden. Jeg har dog aldri gjort akkurat det du gjorde. Men jeg husker en del flaue ting som har skjedd, blant annet en gang jeg ble ledd av fra alle på klassetrinnet mitt i ungdomsskolen fordi noen i klassen min hadde lurt meg til å gå opp på scenen. 

Dager når jeg er er i skikkelig shitty humør kommer alle teite ting som har skjedd som perler på en snor, som den mest cringeworthy filmen EVER *grøsse*. og forøvrig, jeg er 30, og de minnene forsvinner ikke, jeg blir fremdeles like flau som jeg var når tingene skjedde. Man bare lærer seg å leve litt bedre med det ;) 

Anonymkode: d4ea9...f7d

uff! Bra å høre at noen har det likt som meg hvertfall. Ikke samme situasjon, men kansje like flaut? 

takk for du deler! 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort noen flaue ting ja, men de fremstår ikke så ille når jeg leser om hva andre har gjort :fnise:

Dette var lite oppmuntrende, jaja, blir hvist bare mer flau av å dele ting her :mynona:

• Liker 3
Skrevet

Uff, mye... kommer tilbake med det i morgen når jeg er litt mer våken :)

Skrevet
På 17.2.2017 den 13.04, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke tid, måtte sikkelig på do! Og det var sent på kvelden, turte ikke gå ut i skogen da 

Det finnes ikke noe farlig i skogen, så sant dere ikke har en bjørnefamilie tassende rundt der nattestid

Anonymkode: 2dc24...dbb

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke noe farlig i skogen, så sant dere ikke har en bjørnefamilie tassende rundt der nattestid

Anonymkode: 2dc24...dbb

Ulv, rev, gaupe, elg, ville hunder, med mye mere.

Anonymkode: 71301...eb1

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ulv, rev, gaupe, elg, ville hunder, med mye mere.

Anonymkode: 71301...eb1

De dyrene er reddere oss enn vi dem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker ennå at gulvet åpner seg under meg innimellom når jeg tenker på en hendelse når jeg var syv...å nå er jeg 36. De forsvinner ikke for å si det sånn, selv om jeg egentlig vet at det ikke er flaut lenger.

Anonymkode: 74540...d11

• Liker 2
Skrevet
På 17.2.2017 den 13.01, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen grunn syntes jeg denne reaksjonen og nøyaktig hvordan den var skrevet, med to spørsmålstegn, var så morsom så jeg måtte bare le litt her. :hoho:

Anonymkode: b4d11...8f5

• Liker 4
Skrevet

Ikke noe å være flau for. Faren din har skiftet bleien din så mye når du var liten at det spiller ingen rolle 

Anonymkode: ef703...73e

• Liker 3
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ennå at gulvet åpner seg under meg innimellom når jeg tenker på en hendelse når jeg var syv...å nå er jeg 36. De forsvinner ikke for å si det sånn, selv om jeg egentlig vet at det ikke er flaut lenger.

Anonymkode: 74540...d11

Fortell! :ninuskapus:

Skrevet

Tusen takk! noe som hjelper! :fnise:

Skrevet
På 17.2.2017 den 11.56, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som avogtil sitter å grubbler på ting som har skjedd i fortiden, å bare blir kjempe flau?! 

Feks:

En gang når jeg var ca 12 år, var jeg på besøk hos min pappa, som jeg ikke hadde så god kontakt med.. Så, måtte jeg plutselig legge en kabel, men toalettet var opptatt fordi noen sto i dusjen. Jeg klarte ikke holde meg, så jeg gikk ut å la klatten midt på innkjørselsveien.... Huset lå altså ganske øde, ut på landet. Men ja, jeg glemte av den til dagen etterpå. Da tok jeg med en hau med papir for å plukke den opp, men i det jeg kommer ut av inngangsdøren, står pappa med en svær spade og hiver den inn i skogen ... Jeg løp inn igjen i en fart som bare det. 

Det høres kansje komisk ut, men i dag er jeg 18 år, å KJEMPE FLAU! Redd for at han enda husker det, å tenker at jeg er kjempe rar osv.. :fnise: Han nevnte aldri noe om det så .. hehe. 

Har dere noen flaue historier fra barndommen eller fortiden? 

Det er vel typisk ungdommer å være flau, men må ærlig innrømme at å legge en kabel oppfattes av meg i allefall som håndtverk?

• Liker 2
Skrevet

Herregud, jeg har også gjort så mye flaut at selv om jeg er over 40 år nå, husker jeg ALT, og av og til må jeg bare gjemme ansiktet i hendene av flauhet når jeg tenker tilbake....

En gang i studietiden var jeg ute på byen, og var småforelska i en fyr som jeg bare så vidt kjente. Da alle andre dro hjem med nattbussen, gikk jeg hjem til hans leilighet, midt på natta, og banket på. Det er ABSOLUTT ikke slik jeg gjør til vanlig, jeg aner ikke hvordan jeg fikk for meg at dette var en god idé.... Ikke svar. Jeg banket på vinduet, tenkte at han kanskje hørte det. Etter en LANG stund med banking kom han ut, bare i trusa, og avviste meg ganske bryskt ("nå må du gå hjem og sove"). Det viste seg senere at han hadde hatt damebesøk.... Da jeg våkna hjemme, fikk jeg helt panikk over hva jeg hadde gjort. Typisk fylleangst, ja... Jeg trakk ut telefonen, og slo av all lys i leiligheten min, og klekket ut en plan. Jeg bodde i utlandet på den tiden. Hadde et tomt postkort fra Norge blant skrivesakene mine. Jeg skrev et kort til denne fyren (Noe a la "Hei, jeg har flyttet hjem til Norge nå, stakk bare innom deg sist for å si hadet"). Så sendte jeg det i konvolutt til min søster i Norge, som igjen satte på et norsk frimerke og postet det fra Norge....

Heldigvis bodde jeg i en stor by, og jeg holdt en lav profil de nærmeste månedene og unngikk alle områder hvor denne fyren, og våre felles venner, pleide å være.

Huff, så FLAUT, fra ende til annen. Han må jo tro jeg er helt sprø i hodet....

Anonymkode: 96d68...53f

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...