Gjestemannen Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Kanskje ikke riktig forum, men likevel. Jeg har vært gift, men er separert og kan ikke under noen omstendighet se at det kommer til å gå noen annen vei enn skilsmisse. På Facebook står jeg jo som gift med min forhenværende, men jeg har lyst til å fjerne det nå. Spørsmålet mitt er om det blir slått opp som en nyhet på veggen min, for jeg ønsker ikke å få noe oppmerksomhet omkring det. Ikke fordi at det er ugreit å fortelle at jeg har blitt singel, men jeg vil ikke ha det som en nyhet... Vi får legge dette i kategorien dating, siden noen nye kvinner sikkert vil sjekke om jeg har profil på facebook. Da tar det seg jo dårlig ut om det står gift på meg.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Endre instillingene over hvem som kan se sivilstatusen din til "bare meg", så er det ingen som ser den. Om du deretter vil sette den som singel kan du gjøre det. Anonymkode: 2d0b1...907
LadyL Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Skjul sivilstatusen din før du endrer det.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 Jeg skjulte hele sivilstatusen. Da ble det ikke annonser i alle fall. For som deg ville jeg ikke stå som gift lengre, men ønsket heller ikke å annonsere at jeg var singel. Som separert er man jo i praksis fortsatt gift egentlig, men også singel... Jeg er skilt nå da, men føler ikke for å annonsere sivilstatus på facebook. Akkurat nå er jeg datende, og jeg håper jeg snart ikke er singel... Siden det ser ut til å gå veien. Kan helle gjøre status offentlig når et forhold er offentlig tenker jeg. Anonymkode: 651bc...e71
Gjestemannen Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har nå skjult hele sivilstatusen min. Jeg kan heller gjøre endringer senere, og det håper jeg også at skjer om ikke så alt for lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå