Gjest Jens269 Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Hei! Hva tenke dere om menn som bruker make up eller sminke seg. Tenke ikke om de som sminke seg femenin. Jeg selv bruke make up av og til. Og føler meg bra med. hva tenke dere? ☺️
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Hva tenker du om damer som bruker makeup? Vi er i 2017. Vi har likestilling. Jeg har problemer med å forholde meg til mennesker som fremdeles er kommet så kort mentalt at de bryr seg om slikt, eller fremdeles deler verden inn i "manneting" og "dameting". Altså - jeg forstår at tamponger av praktiske grunner stort sett er en "dameting". Og at penisfutereal for flertallet er en manneting. Lengre strekker jeg meg ikke. Anonymkode: 4a329...68a 10
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Turn off! Mulig det er noen damer som liker det, men da tenker jeg de er sminkedokker selv. Litt sånn glamourmodell eller sånn som jentene på paradise hotell sminker seg. Anonymkode: 89b11...497 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 Jeg syns ikke noe om det, blir for feminint uansett for meg.
Hedy Lamarr Skrevet 17. februar 2017 #5 Skrevet 17. februar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er i 2017. Vi har likestilling. Jeg har problemer med å forholde meg til mennesker som fremdeles er kommet så kort mentalt at de bryr seg om slikt, eller fremdeles deler verden inn i "manneting" og "dameting". Anonymkode: 4a329...68a Helt enig. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #6 Skrevet 17. februar 2017 Du kan gjøre akkurat som du vil! Tenker ikke noe om det hverken positivt eller negativt. You do you 😊 Anonymkode: 8a6a6...6b1
Cathrine88 Skrevet 17. februar 2017 #7 Skrevet 17. februar 2017 Tenker ikke over det med mindre de bruker foundation i farge appelsin/Donald Trump eller noe annet helt feil i forhold til hudfargen deres. 4
Perle Skrevet 17. februar 2017 #8 Skrevet 17. februar 2017 Jeg tenker at du skal få gjøre akkurat som du vil! 1
WubWub Skrevet 17. februar 2017 #9 Skrevet 17. februar 2017 Jeg blir sminket og dollet opp av ei venninde - men det er bare om jeg skal treffe en mann. Treffer jeg ei dame derimot så er det maskulinitet som gjelder
AnonymSjiraff Skrevet 17. februar 2017 #10 Skrevet 17. februar 2017 Kommer jo an på hvordan man sminker seg. Kompis av meg bruker sminke, men gjør det på en måte at i hvert ikke jeg ser det. Om man derimot bruker vesentlig mer synlig sminke tenker jeg at man enten flagger at man er homo eller emo. 2
Gjest Jens269 Skrevet 18. februar 2017 #11 Skrevet 18. februar 2017 Takk for alle ærlige svarene. Jeg tenke,at jeg fortsette å bruker makeup. Føle meg bra med. 😊 I dag har jeg handlet litt mer. Og nå blir det deilig å prøve det på meg. 💄👄💋💅🏻 Kanskje jeg trenger litt sminkehjelp. Da høres vi sikkert her på forum. Takk takk
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #12 Skrevet 12. mars 2017 Tenker ikke noe om det om det er for å dekke arr, eksem eller en kvise liksom. Men sånn full face makeup er ikke turn on for meg. Anonymkode: dd8e2...ff2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #13 Skrevet 12. mars 2017 Jeg tenker hvis du er mannlig Kpop-star, er det greit. Men ellers ikke! Anonymkode: 3712c...2c4
Djungelvrål Skrevet 12. mars 2017 #14 Skrevet 12. mars 2017 Jeg synes menn bør få ha de samme mulighetene som kvinner til å ta seg bra ut, så ja menn kan gjerne sminke seg....dog foretrekker jeg at det ser naturlig ut. Hjernen min har ikke kommet lengre. Om en mann bruker sminke er han ikke mer femi enn andre menn. 1
Nastine Skrevet 12. mars 2017 #15 Skrevet 12. mars 2017 Not my cup of tea. Men nå er ikke jeg kommet til 2017 heller da, jeg mener menn er menn og kvinner er kvinner, jeg er selvklart for lik behandling, men synes det er helt greit at gutter leker med biler og jenter dukker. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #16 Skrevet 12. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker hvis du er mannlig Kpop-star, er det greit. Men ellers ikke! Anonymkode: 3712c...2c4 greit for deg at de går sånn liksom..? Anonymkode: 36544...aaf
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #17 Skrevet 12. mars 2017 Det er vel opp til hver enkelt. Også får det videre være opp til hver enkelt om man blir tiltrukket av det eller ei. Men jeg ville jo aldri behandlet en mann annerledes eller noe sånt pga sminke. Kanskje ikke helt det du snakker om, men på flere av sminkegruppene på fb er det jo mange gutter (flest unge som jeg har sett) og de sminker seg mye, noen jobber i sminkeforretning eller legger ut mye på YouTube osv, og de er jo helt rå mange av dem! Jeg fikk forresten skikkelig turn off en gang for mange år siden da daværende typen min spurte om å låne noe hudsminke til å dekke kviser. Da hadde han stått sikkert en evighet og pilla og stelt og jeg var så lei av å høre det sytet om kvisene jeg var jo forelska og 'så' ingen kviser. Men tenkte bare nei, skaff ditt eget og ville heller ikke ha kvisegugge på sminken jeg brukte selv så sa nei.. Anonymkode: 36544...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå