Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått ned6-8 kg iløpet av ca6 mnd. Dessverre som det alltid er mister jeg lite kilo på magen. Har noen greie måter å trene opp musklene i nedre del av magen? Og hvordan få bort fett på magen? Spiser sunt ( veier 73kg og er 165 cm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hjelper ikke å trene magen for å få vekk fettet. for å bli slank er det eneste som hjelper kardio og diett.....og trene magemusklene vil ikke gjøre at magen verken blir finere eller slankere

Gjest Froning
Skrevet
12 timer siden, macy_s skrev:

Nå har jeg gått ned6-8 kg iløpet av ca6 mnd. Dessverre som det alltid er mister jeg lite kilo på magen. Har noen greie måter å trene opp musklene i nedre del av magen? Og hvordan få bort fett på magen? Spiser sunt ( veier 73kg og er 165 cm

For å bygge nedre del av magen funker det med situps hvor hele ryggen fra hofta skal være med opp.

Ellers fikk jeg selv bygd opp en kasse der nede av knebøy og markløft.Lær deg kjerneaktivering. Hater situps...

Fettet må forbrennes gjennom kaloriunderskudd.

Skrevet

Du kan dessverre ikke punktslanke kroppen, men gode øvelser for mage er planke, pushups og knebøy. En plankevariant der du løfter bein og armer etter tur svir skikkelig og "tar" hele magen

Skrevet

Så dere sier magen ikke kan trenes slankere?  Forbrenner ikke musklene under lettest tilgjengelig fett? 

Anonymkode: 836f0...050

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så dere sier magen ikke kan trenes slankere?  Forbrenner ikke musklene under lettest tilgjengelig fett? 

Anonymkode: 836f0...050

Du kan trene muskelen, men fett forbrennes over hele kroppen.

Anonymkode: 15e2a...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...