Twen Skrevet 28. juli 2002 #1 Del Skrevet 28. juli 2002 Er det noen av dere som har noen forslag til noe sexy musikk som jeg kan spille for kjæresten min for å få ham i riktig stemning? De kan gjerne være litt frekke eller romantiske også.... Det hadde vært morsomt å spille de for ham for å få han til å ta hintet om hva jeg tenker på... deilig sex med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 28. juli 2002 #2 Del Skrevet 28. juli 2002 Ricky martin sanger.... Stripp.... ...og han skjønner poenget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 28. juli 2002 #3 Del Skrevet 28. juli 2002 Tja, hva skal man si..... Dersom man ønsker sex, må det være noe som får partneren til å føle noe, alt etter hvordan man selv ønsker å bli tatt! Det aller beste her er klassiske perler, spesielt Verdi, som sørger for følelser, temposkifte, endring i kraftfullhet og nytelse. Beklager, Guess What, men hadde kjæresten min spilt Ricky Martin for meg, hadde jeg absolutt ikke fått lyst på sex.... ser for meg en halvskeiv vrikkekopp som prøver for hardt å nå tittelen "LatinoLover" etter Julio Iglesias.... Dersom hun stripper, kunne hun spilt smurfesangen, og jeg hadde allikevel skjønt hvor hun ville hen..... Men, smaken er forskjellig.... kanskje jeg begynner å bli gammel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 28. juli 2002 #4 Del Skrevet 28. juli 2002 Spill Massive Attack eller Tricky (Den første CD'en)! Sløy, sexy trip hop som burde få fart på sakene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allilea Skrevet 29. juli 2002 #5 Del Skrevet 29. juli 2002 Madrugada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. juli 2002 #6 Del Skrevet 29. juli 2002 "Sex on the beach, come on everybody......" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twen Skrevet 29. juli 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 29. juli 2002 Tusen takk for alle svar! Det var jo et par bra tips her... +at jeg har noen ideer selv. Tror det blir en strålende kveld Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 29. juli 2002 #8 Del Skrevet 29. juli 2002 AVALON med Roxy Music og Brian Ferry skal være kåret til den låt som flest mennesker vil elske til. Bra forslag synes jeg som er BF-fan. Men også SUDDENLY (om den heter det) av Terrence Trent D'Arby er sugende. Har forresten prøvd å finne den på Kazaa, men umulig. Kan noen gi et hint om hvor jeg finner SUDDENLY ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillasophie Skrevet 4. august 2002 #9 Del Skrevet 4. august 2002 sade med cden lovers rock...hele den er bra....og jazz fra 40-50 tallet...type" my funny valentine"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 4. august 2002 #10 Del Skrevet 4. august 2002 Hehe... Tom Jones...Sexbomb Eller "I`m too sexy"!! (husker ikke artisten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BigGirl Skrevet 4. august 2002 #11 Del Skrevet 4. august 2002 Pavel`s Bolero er flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå