Gå til innhold

Hva er egentlig greia med alle disse telletrådene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei:)

Som overskriften sier: Hva er greia med alle disse telletrådene? Kan noen være så snille å hjelpe meg å forstå denne fascinasjonen så jeg slipper å vrenge de små grå hver gang jeg ser en telletråd komme opp på forsiden? På forhånd tusen takk =)

Anonymkode: 2b47b...d15

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.2.2017 den 1.55, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier: Hva er greia med alle disse telletrådene? Kan noen være så snille å hjelpe meg å forstå denne fascinasjonen så jeg slipper å vrenge de små grå hver gang jeg ser en telletråd komme opp på forsiden? På forhånd tusen takk =)

Hei :)

Jeg liker best telletråder med likes (alle de 3 som jeg linker til er med likes). Vi har det trivelig sammen i disse trådene. Det sosiale med de trivelige menneskene i trådene er årsak nr 1 til at jeg deltar i de trådene sammen med snille og trivelige mennesker. Alle er velkommen til å delta i de trådene. Kanskje du har lyst til å bli med i en eller flere slike telletråder?  Når du har prøvd det, er det lettere å forstå oss :jepp: 

Spesielt vil jeg anbefale @Dr. A. Kula s telletråder :) :

og @TigerGuttens telletråder :)

og @Zenobias nye og fine telletråd, som jeg synes at er en av de beste telletrådene på KG :jepp:

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempeflott tidsfordriv da!         

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 39 30 31 32 33 34 35!

Anonymkode: f867b...be4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, An0nymBruker skrev:

og @TigerGuttens telletråder :)

Må takke for reklamen :)

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som An0nymBruker siterer her, det er de trivelige menneskene som deltar tellingen. Jeg går ut i fra at de telletrådene du nevner du ser på forsiden er telletråder som man må ha et viss antall likes før neste tall kan telles, og det er jo ikke så rart da mange her inne ønsker å samle inn likes :laugh:. Det er en av mange grunnene til at jeg har så mange jeg har i dag, men det er jo unormalt spennende å vente på at neste tall skal være ledig før en kan skrive det tallet før andre stjeler det og du da måtte vente lenge før din eventuelle tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likes! :) De trådene er nok også rene himmelriket for de som lider av OCD-varianter med forkjærlighet for telling. De kan til og med opprette egne tråder med "sine" tallkombinasjoner for at alt skal bli rett. Jeg får innimellom litt lyst til å lage rot i telletrådene bare for å se hva som skjer, men jeg har greid å styre meg til nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, antbug skrev:

Likes! :) De trådene er nok også rene himmelriket for de som lider av OCD-varianter med forkjærlighet for telling. De kan til og med opprette egne tråder med "sine" tallkombinasjoner for at alt skal bli rett. Jeg får innimellom litt lyst til å lage rot i telletrådene bare for å se hva som skjer, men jeg har greid å styre meg til nå :fnise:

DU MÅ ALDRI FINNE PÅ Å LAGE KRØLL I EN TELLETRÅD!!!! DET GJORDE JEG UHELDIGVIS OG DET GIKK HELT I BALL FOR MANGE TELLERE:hoho:Å JEG ØDELA DAGEN FOR MANGE :hoho::skratte:JEG VAR SKJELVEN I FLERE DAGER OG TURDE IKKE TELLE ET ENESTE TALL:skratte::skratte::skratte:nå har jeg fått PTS

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at man VIRKELIG har lite å gjøre når man gidder å bli med på det greiene der. Herregud, les en bok om du kjeder deg så enormt. Helt greit om det er fordi man skal lære seg å telle.

Anonymkode: 10d0d...e43

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40.

Gratulerer med å endelig klare å telle til 40. Jeg er imponert over deg. Fantastisk innsats.

Anonymkode: ba06f...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Telletråder er hederstråder!

Anonymkode: ed745...b7b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at man VIRKELIG har lite å gjøre når man gidder å bli med på det greiene der. Herregud, les en bok om du kjeder deg så enormt. Helt greit om det er fordi man skal lære seg å telle.

Det tar da ikke så lang tid å taste inn et tall i en telletråd. Man klarer fint å sette av 30 sek til å gjøre det, og samtidig lese en bok :P Veldig rart at folk blir så plaget av telletrådene. Det er snart flere tråder som klager over telletråder enn det er telletråder :fnise: (ja jeg ser at TS ikke klager, men bare spør spørsmål på en hyggelig måte. Bare så det er klart :) )

Anonymkode: 6dae4...d16

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig irriterende når halvparten av trådene på forsiden er telletråder, og resten er dagbøker eller annet jeg ikke følger med på.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tar da ikke så lang tid å taste inn et tall i en telletråd. Man klarer fint å sette av 30 sek til å gjøre det, og samtidig lese en bok :P Veldig rart at folk blir så plaget av telletrådene. Det er snart flere tråder som klager over telletråder enn det er telletråder :fnise: (ja jeg ser at TS ikke klager, men bare spør spørsmål på en hyggelig måte. Bare så det er klart :) )

Ja, men hva får du ut av det? Det er jo det store spørsmålet. Om det er fordi du vil skrive et tall så kan du jo gjøre det hvor som helst annen plass.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, takk skrev:

Skikkelig irriterende når halvparten av trådene på forsiden er telletråder, og resten er dagbøker eller annet jeg ikke følger med på.

Hele kvinneguiden er et bevis for at kvinner har altfor mye fritid. Men selvinnsikten er lav, i stedet klager de på at mennene bidrar så lite i hjemmet, mens halve dagen går med til KG og annet tull.

Anonymkode: ed745...b7b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bruker MYE tid på å kritisere andre....andre gjør noe så uskyldig som å telle.....At noen gidder å bruke tid på å kritisere andre sin telletrang DET er merkelige greier det:hoho::skratte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hva får du ut av det? Det er jo det store spørsmålet. Om det er fordi du vil skrive et tall så kan du jo gjøre det hvor som helst annen plass.

Hvorfor bry seg om hva folk får ut av det? Om folk synes det er artig så skader det ingen. Folk synes tydeligvis det er artig. Må det være en bedre grunn enn at det er gøy?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittlei de "telletrådene" og tråden "hvor er hoppetaujenta nå" 😏.

Hver sin smak, heldigvis😉. 

Anonymkode: c5700...dd9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...