AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 ....og fra ca. det 13. minuttet hvor også en nordmann blir en del av denne filmen, så rykker det virkelig til i nervene mine. Vi vet at det skjer, både her i Norge i forhold til pedofili og dette av nordmenn i utlandet, salg og kjøp av små/unge, fattige, hjelpesløse barn. Det er så jævlig umenneskelig, og det er faen meg alltid like tungt å sitte foran skjermen uten sjangs til å kunne hjelpe. Jeg så denne dokumentaren i dag fordi jeg leste i nyhetene at Ashton Kutcher har gått foran kongressen i Usa for å snakke om ny programvare som firmaet han er en del av har utviklet til hjelp til politietterforskning på områder som menneskehandel og pedofili/barnemishandling/overgrep. Har lagt ved youtubelink til det han hadde å også, som du finner under dokumentaren. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, jeg har ingen spørsmål en kan gå til debatt på..annet enn de tusen stemmene som roper "hvorfor? hvorfor? hvorfor?" i hodet mitt, og "hvordan i helvete kan de stoppes??" Vi snakker om innvandring og over hvor redde folk er for at noe skal skje med det norske folk, men hva med hva norske folk gjør av djevelskap i utlandet? Våre egne landsmenn er ikke alltid like mye å skryte av, det er sikkert å visst. Anonymkode: e58a8...9e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå