Gå til innhold

Skravletråden for alle!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg egentlig lagt meg, det vet ikke katten egentlig for hun ligger i rommet ved siden av og tror at jeg kommer om noen timer :fnise:

Gjest Gregor Clegane
Skrevet
1 minutt siden, TigerGutten skrev:

Nå har jeg egentlig lagt meg, det vet ikke katten egentlig for hun ligger i rommet ved siden av og tror at jeg kommer om noen timer :fnise:

Haha. Stakkars katten da. Håper den har det greit. :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, Gregor Clegane skrev:

Haha. Stakkars katten da. Håper den har det greit. :fnise:

Katten har det bare bra, har jo vært å leket og koset med hun i mange timer og hun har både do, mat, vann og et mykt og godt teppe og sove på :) 

Skrevet

Mange takk for invitasjon. Jeg var noe uforberedt og stiller bustete og smaløyd,og bringer kun mandler til vertskapet😳Håper det blir godkjent?!

Gjest Gregor Clegane
Skrevet
Akkurat nå, TigerGutten skrev:

Katten har det bare bra, har jo vært å leket og koset med hun i mange timer og hun har både do, mat, vann og et mykt og godt teppe og sove på :) 

Det er godt. Da har ikke den mye å klage over! :) 

Gjest Gregor Clegane
Skrevet
Akkurat nå, Caduceus skrev:

Mange takk for invitasjon. Jeg var noe uforberedt og stiller bustete og smaløyd,og bringer kun mandler til vertskapet😳Håper det blir godkjent?!

Mandler funker fint, bortsett fra at jeg har nøtteallergi. :) 

Skrevet
Akkurat nå, Gregor Clegane skrev:

Det er godt. Da har ikke den mye å klage over! :) 

Over hode ikke! :) 

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Her er livet på en bondegård! :) 

Skrevet
2 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Mandler funker fint, bortsett fra at jeg har nøtteallergi. :) 

Ai! Siden jeg ikke gidder sykle på legevakten nettopp nå rasker jeg med meg frukt og tørket kjøtt istedet. Tilgi min tankeløshet!

Skrevet
4 minutter siden, TigerGutten skrev:

Over hode ikke! :) 

Katter er herlige vesener- totalt gud i egen verden😊Heldig,både du og den😊

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Caduceus skrev:

Katter er herlige vesener- totalt gud i egen verden😊Heldig,både du og den😊

Det er de, akkurat nå hører jeg noen lyder i rommet ved siden av og lurer veldig på hva det dyret holder på med, men katten er godt vant med å være der alene noen timer til jeg våkner så jeg må prøve la vær å ikke gå inn :fnise:

Gjest Gregor Clegane
Skrevet
3 minutter siden, Caduceus skrev:

Ai! Siden jeg ikke gidder sykle på legevakten nettopp nå rasker jeg med meg frukt og tørket kjøtt istedet. Tilgi min tankeløshet!

Tørket kjøtt funker meget fint! Godt som få. Frukt er også brukbart, men er allergisk mot en del også der. :) 

Skrevet
2 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Tørket kjøtt funker meget fint! Godt som få. Frukt er også brukbart, men er allergisk mot en del også der. :) 

Kanskje lurt at jeg sikrer og bringer adrenalinsprøyte på innerlomma😄Håper du tåler katter så @TigerGuttensin pelskledde aktivatør kan delta i fortæringen av kjøttet😘

Gjest Gregor Clegane
Skrevet
3 minutter siden, Caduceus skrev:

Kanskje lurt at jeg sikrer og bringer adrenalinsprøyte på innerlomma😄Håper du tåler katter så @TigerGuttensin pelskledde aktivatør kan delta i fortæringen av kjøttet😘

Det hadde vært et sjakktrekk. Er også allergisk mot katter, så jeg bør helst ikke ha altfor mye kontakt med vesenet. Men det går greit i små porsjoner. :) 

Skrevet
15 minutter siden, TigerGutten skrev:

Det er de, akkurat nå hører jeg noen lyder i rommet ved siden av og lurer veldig på hva det dyret holder på med, men katten er godt vant med å være der alene noen timer til jeg våkner så jeg må prøve la vær å ikke gå inn :fnise:

Kan man spørre om pelsbærerens navn?

Skrevet

Og så fint at du gleder deg,det glemte jeg å si😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...