Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på denne vognen men den er jo veldig dyr. Lurer på dere som har fått kjøpt og brukt den. Er den verd pengene? ☺

Anonymkode: dfc3c...e7f

Skrevet

Jeg hadde heller gått for Babyjogger City Elite, hadde jeg vært deg.

Er det noen grunn til at du vil ha Emmaljunga?

Anonymkode: adbd0...8f9

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke ha vogn med 3 hjul. Vil ha en stabil og god kvalitet med 4 ☺ den nxt90f har alt vi ser etter i en vogn og er liten og grei å få plass til i bilen 😊

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke ha vogn med 3 hjul. Vil ha en stabil og god kvalitet med 4 ☺ den nxt90f har alt vi ser etter i en vogn og er liten og grei å få plass til i bilen 😊

OK - for Babyjoggeren er lett å få plass i bil (er egentlig derfor vi valgte den til slutt), pluss at den er helt stabil, ellers hadde jeg aldri turt å bruke den.

Ett tips iallefall, hvis du vil spare noen tusen!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke akkuratt nx90, men jeg synes enmaljunga er verdt pengene. City elite blir ikke mye billigere med bag og det hele. I tillegg har nx90 fordelen med vendbar sittedel

Skrevet

Jeg vurderte den, men gikk for Britax smile 2 i stedet. Syns egentlig den har alle de samme egenskapene som emmaljunga nxt90 pluss litt til. Lengre kalesj og sittedelen tåler et par flere kilo. Vi har i tillegg bilstol fra Britax som kan klikkes rett på vognunderstellet, og er superfornøyd med det 😊 Sjekk den ut!

Anonymkode: d1a7b...d02

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderte den, men gikk for Britax smile 2 i stedet. Syns egentlig den har alle de samme egenskapene som emmaljunga nxt90 pluss litt til. Lengre kalesj og sittedelen tåler et par flere kilo. Vi har i tillegg bilstol fra Britax som kan klikkes rett på vognunderstellet, og er superfornøyd med det 😊 Sjekk den ut!

Anonymkode: d1a7b...d02

Kan sittedel i denne vendes mot foreldre? Hvis ikke, det er en stor ulempe i forhold til Emmaljunga. 

Anonymkode: 711c5...0e1

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan sittedel i denne vendes mot foreldre? Hvis ikke, det er en stor ulempe i forhold til Emmaljunga. 

Anonymkode: 711c5...0e1

Jepp :) ikke meg du siterte men er også strålende fornøyd med smile 2!

Anonymkode: 3c997...93e

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp :) ikke meg du siterte men er også strålende fornøyd med smile 2!

Anonymkode: 3c997...93e

Idag i butikken  syns jeg den ble veldig vinglete når man prøvde å bevege den litt, men har jo endel av de samme funksjonene

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt emmaljunga, og babyjogger. Emmaljunga er kvalitet babyjogger er billig ræl. God å trille det første året, så raser dritten sammen. Skjermer ikke om vinteren, i det hele tatt. 

Anonymkode: b5bb4...cde

Skrevet

Kvalitet koster

Anonymkode: 581f0...023

Skrevet

Hva med Bugaboo vi valgte den 

Anonymkode: 6813e...924

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Bugaboo vi valgte den 

Den er jo ikke billigere..

Skrevet

Jeg har babyjogger city versa og emmaljunga Edge. I dag hadde jeg kjøpt emmaljunga super nitro i stedet for de to ovenfor, den kan brukes lenge, og kjempegod for barnet. Kjøp heller en trille i tillegg på finn, feks yoyo (suuuper vogn, den ligger alltid i bilen) .

Anonymkode: 7654b...326

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har babyjogger city versa og emmaljunga Edge. I dag hadde jeg kjøpt emmaljunga super nitro i stedet for de to ovenfor, den kan brukes lenge, og kjempegod for barnet. Kjøp heller en trille i tillegg på finn, feks yoyo (suuuper vogn, den ligger alltid i bilen) .

Anonymkode: 7654b...326

Hvorfor mener du super nitro er bedre for barnet? Den er helt lik edge i sittedelen, bare du får bedre bag til edgen. Hadde absolutt ikke gått ned fra edge/nx90 modellen til city variantene. Har hatt city cross selv, og den er like stor og tung som min mondial. Versaen har vi også, som trille.

Annonse
Skrevet
9 timer siden, Minlillelykke skrev:

Den er jo ikke billigere..

Nei men mye bedre :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei men mye bedre :)

Smak og behag😊 Vi hadde ikke byttet ut vår Emmaljunga med bugaboo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...