AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Er veldig glad i indisk mat, men tåler dårlig hvis maten blir for sterk. Skal lage indisk til et besøk i helgen. Noen som vet hva som er sterkest av Tikka Masala og Tandoori....Satser på å kjøpe en av Toro sine poser. Takker Anonymkode: d6fd6...fd0
Barnavregnbuen Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Ganske sikker på at Tandoori i utgangspunktet er sterkere enn Tikka Masala, selv om jeg ikke tror noen av de til toro er nevneverdig sterke 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du birEr veldig glad i indisk mat, men tåler dårlig hvis maten blir for sterk. Skal lage indisk til et besøk i helgen. Noen som vet hva som er sterkest av Tikka Masala og Tandoori....Satser på å kjøpe en av Toro sine poser. Takker Anonymkode: d6fd6...fd0 Du burde heller kjøpe chicken korma, det er ikke sterkt. Anonymkode: 3138a...5a6 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Toro sin tandori er ikke sterk. Det er yndlingsretten til ungene her. Anonymkode: f15c3...06b 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 Hvorfor ikke bare lage selv, uten Toro? Da bestemmer du helt selv hvor sterkt det blir. Indisk kan jo være noe av det enkleste som finnes. Saus lages av krydderblanding (disse kjøpes ferdige, eller så lager du din egen av garam masala, karri osv), som surres i litt olje i panna sammen med hakket hvitløk og ingefær, og så heller du på kokosmelk og lar det putre til det er tjukt. Så enkelt. Utover det så har du oppi de grønnsakene du vil, som gulrot, paprika, løk.. Kylling hvis du vil ha kjøtt oppi. Jeg pleier å tilsette en kartong røde linser også, for ekstra fylde. Masse fersk koriander på toppen ved servering, og ris/nanbrød/yoghurtdressing. Anonymkode: 6b125...425 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #6 Skrevet 16. februar 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare lage selv, uten Toro? Da bestemmer du helt selv hvor sterkt det blir. Indisk kan jo være noe av det enkleste som finnes. Saus lages av krydderblanding (disse kjøpes ferdige, eller så lager du din egen av garam masala, karri osv), som surres i litt olje i panna sammen med hakket hvitløk og ingefær, og så heller du på kokosmelk og lar det putre til det er tjukt. Så enkelt. Utover det så har du oppi de grønnsakene du vil, som gulrot, paprika, løk.. Kylling hvis du vil ha kjøtt oppi. Jeg pleier å tilsette en kartong røde linser også, for ekstra fylde. Masse fersk koriander på toppen ved servering, og ris/nanbrød/yoghurtdressing. Anonymkode: 6b125...425 Skulle gjerne laget selv, men må ærlig innrømme at jeg er ikke særlig flink på kjøkkenet. Derfor må jeg nok ha hjelp av Toro, om gjestene skal få noe som er spiselig Takker for tilbakemeldinger. Går nok for Tandori eller Korma Ts. Anonymkode: d6fd6...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #7 Skrevet 17. februar 2017 Hvis du ikke vil lage helt fra brunnen, men likevel ha noe som er mye bedr enn toro, så anbefaler jeg Pataks Mild Curry (selges på dagligvarebutikker). Oppskrift står på glasset, men du bruner løk, har i vann, kylling og curryen, så blander du i hakkete tomater og fløte. Det er ikke videre sterkt, men smaker utrolig godt. Serverer med ris, salat og nan (trines matblogg. Har rn god oppskrift hvis du vil lage selv). Anonymkode: 61cb3...919 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #8 Skrevet 17. februar 2017 http://www.toro.no/Vaare-produkter/Middag/TORO-Indisk-Masala-Kit-500g Denne er best. Anonymkode: cf637...174
FantasDick Skrevet 18. februar 2017 #9 Skrevet 18. februar 2017 På 17.2.2017 den 15.26, AnonymBruker skrev: http://www.toro.no/Vaare-produkter/Middag/TORO-Indisk-Masala-Kit-500g Denne er best. Anonymkode: cf637...174 Jeg bruker vanligvis ikke Toro, men den er faktisk veldig god!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #10 Skrevet 19. februar 2017 Ingen tororetter er i nærheten av å være sterke. Anonymkode: d60a0...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå