Gå til innhold

Restylane på ebay..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skikket innom ebay isted og så at de selger restylane i slike ''pakker''.. Er det mulig å sette restylane på seg selv? Har sett et par videoer på youtube som viser hvordan man gjør det.

Hovedspørsmålet mitt er altså om restylanen fra ebay er trygg?? Eller kan det inneholde giftige stoffer osv?? Det står at den kommer fra Tyskland..

Og hver så snill og ikke kom med kommentarer som ''du kommer til å se ut som en and'' og ''Restylane er bare teit'' osv. Jeg er ute etter svar fra folk som har erfaring med dette og om restylanen fra ebay er trygg.. Man får jo det mye billigere enn hvis man går til en klinikk og får gjort det.

Anonymkode: ec822...620

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant :)

Anonymkode: 9769f...3f0

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde _aldri_ turt å kjøpe den typen produkter på ebay, uavhengig av om du kommer til å se ut som en and eller ikke. 

• Liker 4
Skrevet

Det kan være hva som helst i de. Det kan være fugemasse for alt du vet. Aldri kjøp medisiner etc fra nett. 

Anonymkode: ea539...0ed

Skrevet

Jeg ville aldri, og da mener jeg _aldri_ kjøpt slikt på ebay. Det å kjøpe liquid lipsticks der er sjangse spill bare det, jeg har sett folk som har fått brannsår på leppene pga kjemikalier som ikke hadde noe i en leppestift å gjøre. Det å begynne å skulle bestille "restylane" på ebay er jo enda verre. Det skal injiseres i leppene dine, gud vet hva slags skader du potensielt kan ende opp med om det skulle vise seg å inneholde f.eks noe etsende eller lignende.

Det skal også sies at jeg på det sterkeste vil fraråde å injisere noe som helst selv, uansett hvor det er snakk om. Det at plassen du har tenkt til å injisere ting er midt i trynet ditt, gjør ikke saken bedre. 

Det er også en jævlig god grunn til at ikke hvem som helst kan sette restylane på noen, og at man må være utdannet kosmetisk sykepleier. Om du setter restylanen for dypt eller for grunt i leppene kan gjøre uopprettelig skade på hvordan du ser ut. 

Gå til noen som kan sakene sine, som kan garantere at det er det de sier det er. Eller la være. 

• Liker 2
Skrevet

Omg, please gjør det hos en profesjonell.

Anonymkode: 452a6...a37

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Barnavregnbuen skrev:

Jeg ville aldri, og da mener jeg _aldri_ kjøpt slikt på ebay. Det å kjøpe liquid lipsticks der er sjangse spill bare det, jeg har sett folk som har fått brannsår på leppene pga kjemikalier som ikke hadde noe i en leppestift å gjøre. Det å begynne å skulle bestille "restylane" på ebay er jo enda verre. Det skal injiseres i leppene dine, gud vet hva slags skader du potensielt kan ende opp med om det skulle vise seg å inneholde f.eks noe etsende eller lignende.

Det skal også sies at jeg på det sterkeste vil fraråde å injisere noe som helst selv, uansett hvor det er snakk om. Det at plassen du har tenkt til å injisere ting er midt i trynet ditt, gjør ikke saken bedre. 

Det er også en jævlig god grunn til at ikke hvem som helst kan sette restylane på noen, og at man må være utdannet kosmetisk sykepleier. Om du setter restylanen for dypt eller for grunt i leppene kan gjøre uopprettelig skade på hvordan du ser ut. 

Gå til noen som kan sakene sine, som kan garantere at det er det de sier det er. Eller la være. 

Takk for svar. Ja du har vel rett. Er bedre å betale ekstra for en bra utførelse enn å få det billig å risikere å ødelegge seg selv for alltid.

TS

Anonymkode: ec822...620

• Liker 1
Skrevet

Jeg driver med dette, og hadde ALDRI kjøpt produktene mine på eBay 😳

Anonymkode: 352ca...1df

Skrevet

Produktkvaliteten er jo en ting, og den alene bør jo få enhver til å styre LANGT unna! Men å sette det på seg selv?! Det er jo å be om klumpete ugjevnt resultat.

Skrevet

Er en grunn til at det er proffe folk med utdanning(som oftest, håper jeg) som utfører sånne ting! For det første vet du ikke hvordan man gjør det, og for det andre vet du aldri hva du sprøyter inn!

Skrevet

Uff, skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan vurdere noe sånt. Men ja, leste at det var blitt populært med "restylaneparty" hvor venninner setter det på hverandre. Sykt at ebay tillater salg av sånt.

Tenk også på at ingen kommer til å ville korrigere leppene dine hvis det går til helvete. For de kan ikke injesere eller skjære i noe de ikke vet hva er, fordi det ikke kom fra en autorisert forhandler. Mange som blir gående med deformert utseende pga. dette.

Anonymkode: 200c8...c90

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uff, skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan vurdere noe sånt. Men ja, leste at det var blitt populært med "restylaneparty" hvor venninner setter det på hverandre. Sykt at ebay tillater salg av sånt.

Tenk også på at ingen kommer til å ville korrigere leppene dine hvis det går til helvete. For de kan ikke injesere eller skjære i noe de ikke vet hva er, fordi det ikke kom fra en autorisert forhandler. Mange som blir gående med deformert utseende pga. dette.

Er du seriøs? Hvor sinnsykt idiotiske er folk?

Anonymkode: eb20b...298

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs? Hvor sinnsykt idiotiske er folk?

Anonymkode: eb20b...298

Jupp. Leste et intervju med en kosmetisk sykepleier for et par år siden, hvor hun gikk ut for å advare etter hun hadde vært nødt til å avvise flere pasienter som ville få leppene korrigert etter at venninner hadde drevet og satt sprøyter på hverandre med stoff de hadde kjøpt på nettet. Får håpe det var en forbigående trend... :P

• Liker 1
Skrevet

De bruker vel ikke Restylane i lepper mer? Jeg har også ekstremt lyst på fillers, men ikke f om jeg hadde kjøpt det på eBay! Ville ikke engang kjøpt sminke der. 

Anonymkode: cc05b...633

Skrevet

Ikke fra ebay iallfall.

Anonymkode: 67a04...e2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...