AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Eller hva er det som skjer?😂 antennene mine for hvordan gutter viser interesse han blitt litt rusten etter manga mange år i et forhold... så hjelp meg litt da!:) Forrige uke fikk jeg venneforespørsel på Facebook av en jeg har jobbet med for lenge siden, sånn rundt 2006-2007... jeg godtok jo den, og i min bransje gjelder det å holde kontakt ned andre og vi kom greit overens ut fra det jeg husker. Så får jeg meldinger på Messenger der han lurer på hva jeg gjør osv osv, må innrømme jeg ble litt overrasket over hvor mye han husker om meg da😂 han bor et godt stykke fra meg men er her i forbindelse med jobb i perioder. Så skriver han at han hadde sett meg på kiwi tidligere i uka, han sender meldinger og snap jevnlig..  og på tirsdag fikk jeg snap om at han tilfeldig hadde vært innom jobben min men ikke sett meg, jeg var ferdig for dagen. Jeg har jo jobbet der lenge og aldri sett han der før. Så, hva tror dere o vise gutter og jenter? Er dette å vise interesse? Anonymkode: 6855c...bbc
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Ja, det er å vise interesse, men for akkurat hva, er ikke godt å si. Opplevde noe som starter noenlunde samme som i dette tilfellet, utviklet seg til at jeg kastet bort et halvt år på en fyr som bare var ute etter sex. Men joda, interesse viste han jo da. Anonymkode: 48002...bdc 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 Hadde et "forhold" som startet nesten helt likt men han var kun ute etter sex selv om han var så "på". Det betyr ikke at din er det, men vær obs. Anonymkode: cd3dc...282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå