Gå til innhold

Krise! Brun strømpebukse til rød kjole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krise!!

Neppe noen oppe nå så seint, men jeg har glemt å poste dette.

Jeg skal ha på med rød kjole i morgen, og jeg sliter med strømpebukse! Jeg har kjøpt to forskjellige brune, og de ser fæle ut sammen med kjolen!! Den ene er for lys aktig, den kunne passet på en med lyst pent antrekk og hvite sko. Den andre er for rødbrun., og ser vaskekone aktig ut :(

Kan jeg gå med bare legger? Det blir kanskje kaldt. Jeg ville ha en som var hudfarget, og fikk hjelp til det. Melon et fargen, men den er altså ikke hudfarget, den er for grå aktig og lys. Sukk.

Tips for å finne rett farge??

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Hva med å finne en annen nyanse innfor brunfargen da?

Skrevet

:o Rød kjole og svart strømpis er fælt!

HVis du ikke finner strømpiser som ser ut som brun hud, så orsøk deg med noen skikkelig glitter/shine et eller annet. Det kommer selvsagt an på skoene og hva slags kjole, men jeg skulle tro det kan funke.

Gjest GreenSky
Skrevet
:o Rød kjole og svart strømpis er fælt!

:o Nei, det er det vel ikke.

Skrevet

:o Nei, det er det vel ikke.

Jo, det er ikke bare fælt, det er grusomt! :wink:

Skrevet

Enig!

svarte strømper er aldri fint i mine øyne da.

Skrevet

ENIG MED DERE I DET AT SVART STRØMPEBUKSE IKKE ER NOE PENT SAMMEN MED RØD KJOLE, VELG EN NATURLIG BRUN FARGET - EVT. TA MED DEG KJOLEN I BUTIKKEN OG FÅ NOEN RÅD....

Skrevet

Nei til sort strømpebukse!

Ja til en annen brunfarge eller en med litt shimmer i... 8)

Skrevet

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!! :o :grine:

Jammen jeg var i butikk med kjolen og de sa svart !! og så kjøpte jeg en hel haug med forskjellige svarte. Og så er det stygt med svart??

Den brune jeg har er forferdelig.

Noen sier brun, noen sier svart. Samme hva jeg velger så kommer noen til å synes et det ser grusomt ut? :oops: :oops: Sukk. Bare legger da? Kaldt det.

Skrevet

Ta det du sjølv syns er finast du...

Eg syns svarte strømpebukser stort sett alltid er stygt, men det vil ikkje sei at det er stygt med deg og den raude kjole.

Forresten... Rø kjole og svart strømpebukse? :o

Ta ei brun... Den som ser mest naturlig ut.

Skrevet

Spørs hva du mener med brun, hvis du mener sånn "solbrun", er jeg enig i at det ikke er pent, men det finnes da strømpebukser som er mer hudfarget / beige. Det synes jeg er det peneste til de fleste kjoler / skjørt. Til hverdags bruker jeg noen som kommer i 5-pack fra KappAhl i en farge som heter "light amber". Ser veldig naturlig ut, men selvsagt er jo ikke akkurat dette "feststrømper".

Skrevet

Jeg synes at en tynn, svart strømpebukse er helt fint til røde klær. Ser virkelig ikke hva som er problemet.

Hvis du vil ha noe friskt, så kan du kanskje finne et par nettingstrømpebukser og ha utenpå de brune stømpebuksene. Enten i sort, eller i rødt eller en annen kul farge. Da blir ikke det brune så synlig, men du får en ekstra piff på antrekket.

Catzy

Skrevet

Hehe, så rart...jeg har alltid tenkt at "hudfargete" strømpebukser ser så ille ut..

Ville tatt svart. Ikke den tynneste varianten dog.

Skrevet
Jeg synes at en tynn' date=' svart strømpebukse er helt fint til røde klær. Ser virkelig ikke hva som er problemet.[/quote']

Helt enig. Jeg synes det er stilig med svart dtrømpebukse og rød kjole! :kul:

Skrevet

Jeg synes du skal velge den strømpebuksa du selv synes ser finest ut! Både brun og sort kan være kult til rød kjole, selv om det alltid vil være noen som er i uenige..

Skrevet

Prøv alle du har på rad og rekke og ta den du trives best med!!!!!

Skrevet

Lys strømpebukse er penest! Kommer kanskje litt an på kjolen, men jeg får litt hore-assosiasjoner til svart strømpebukse og rød kort kjole. Er den fotsid har det ikke så mye å si :)

Ikke lett å finne finne fine hudfarga strømpebukser, kanskje noen her inne har tips til butikk,merke,fargenavn ?

Skrevet

Jeg ser for meg av en aller annen grunn at det er fint med svart strømpebukse til en rød og svart flamencokjole! :P

....men det er sikkert ikke det du skal ha på deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...