Gjest bob m Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Hva er voksen? Og hvorfor har jeg ikke lyst til å bli det? 52 år, og enda like ungdom... Kommentarer?
Robban43 Skrevet 10. desember 2004 #2 Skrevet 10. desember 2004 Voksen? Pr definisjon myndig. Men alder er jo bare en måte å definere en tidslinje. Trenger en å bli "voksen" ? Nei. Om man er det ihht vår måte å definere det på så er det viktigst hvordan en selv ser på det. Jeg tror en føler seg akkurat som man selv ønsker. Det å ha evnen til å føle seg ungdommelig er en bra egenskap. :-)
Blomsterenka Skrevet 10. desember 2004 #3 Skrevet 10. desember 2004 Jeg er ennå bare 39 og et halvt, men ja vel... Dere unge husker ikke club 7, kanskje sjakk matt, men iallfall ikke renegat osv... (renegat - oslo city nå...
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. desember 2004 #4 Skrevet 10. desember 2004 Jeg er ennå bare 39 og et halvt, men ja vel... Dere unge husker ikke club 7, kanskje sjakk matt, men iallfall ikke renegat osv... (renegat - oslo city nå... HANG DU DER???
Blomsterenka Skrevet 10. desember 2004 #5 Skrevet 10. desember 2004 HANG DU DER??? Om jeg HANG der, nei, men brukte spise hardkokte egg på renegat... det var jo før kebab og mac donalds, og det eneste man fikk kjøpt natterstid var enten kokte egg, eller poteter...
Superlammet Skrevet 10. desember 2004 #6 Skrevet 10. desember 2004 det eneste man fikk kjøpt natterstid var enten kokte egg, eller poteter... :o Hvordan overlevde dere?!?!
Mamma1 Skrevet 10. desember 2004 #7 Skrevet 10. desember 2004 Ja, det hørtes snacksy ut etter et våt tur på byen....
lizzy x Skrevet 10. desember 2004 #8 Skrevet 10. desember 2004 Ja' date=' det hørtes snacksy ut etter et våt tur på byen.... [/quote']
Mamma1 Skrevet 10. desember 2004 #9 Skrevet 10. desember 2004 Ser det ikke helt for meg i dag: "Du Espen, skal vi stikke en tur på Alis? Han har sinnsykt gode egg!" "Vet ikke helt jeg, synes egetlig den ved Gunerius har bedre, de er ikke såå hardkokte der, dessuten får man mer for pengene og han må jo sies å være mer dyrevennlig. Han bruker kun egg fra frittgående høns!" "Ok, da så stikker vi dit en tur, var det på Abdullas du mente? Den siste tequilaen gjorde meg skikkelig hypp på et egg altså"
Tusenfryd Skrevet 10. desember 2004 #10 Skrevet 10. desember 2004 Sjakk Matt finnes enda. Der pleide jeg å gå etter jeg hadde hatt kjøretimer - og jeg har hatt lappen i snart 20 år.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. desember 2004 #11 Skrevet 10. desember 2004 Dere unge husker ikke club 7 Nei, bare club 4 som sitter friskt i minne her .
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2004 #12 Skrevet 10. desember 2004 Nei, bare club 4 som sitter friskt i minne her . Søkte litt på nettet, club 7 var datidens so what.
Sheba Skrevet 10. desember 2004 #13 Skrevet 10. desember 2004 Søkte litt på nettet, club 7 var datidens so what. Ja, og Sossen Krogh var visstnok stedets og nattens dronning den gang...
LilleBille Skrevet 10. desember 2004 #14 Skrevet 10. desember 2004 Det var bra liv på Club 7 - selv etter at Sossen K. ble litt for gammel..
SuperNova Skrevet 12. desember 2004 #15 Skrevet 12. desember 2004 Hva er voksen? Og hvorfor har jeg ikke lyst til å bli det? 52 år, og enda like ungdom... Kommentarer? Høres patetisk og kanskje litt krampaktig ut. Syns det er teit med folk som er halveis til hundre, men som på død og liv skal være unge. Har du en midtlivskrise, kanskje?
Usikker Skrevet 12. desember 2004 #16 Skrevet 12. desember 2004 Føler meg også ung Har en "regel" for dette jeg............. "Man er ikke voksen før man tør å ta fram barnet i seg" JEG tør å være leken og barnslig - er 44 år - og tør derfor si at jeg er voksen!
Gjest Ninakanin Skrevet 12. desember 2004 #17 Skrevet 12. desember 2004 Jeg forventer og mener at man skal oppføre seg på en viss måte når man når en viss alder, at man ter seg. Men det er viktig å ikke miste gnisten og kunne slå seg løs og være litt barnslig av og til, som en far som renner akebrett med ungene og smiler minst like bredt, eller en mor som lager julepynt med barna men som sitter litt ekstra etter at barna har gått lei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå