AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Har noen ræva karakterer fra høyskole. Har fått begge jobbene mine uten å vise til disse. Nå har jeg jobbet samme sted i 7 år. Gått kurser og lært masse, og vil jo si jeg har bra erfaring på mange områder. Blir man alltid spurt om karakterer på intervjuer nå til dags? Eller vil kompentanse/erfaring telle mest etter så mange år? Anonymkode: 79949...e81
boblevann Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Erfaring/gode referanser og attester trumfer karakterer any day
Gjest Lilli My Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Etter 7 år i arbeidslivet har karakterer ingen relevans. Med mindre du skal søke på doktorgrad eller bytte fagfelt selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Det avhenger av hva du har studert og hvor lenge du har hatt relevant arbeidserfaring. I ditt tilfelle høres det ut som at karakterene dine ikke vil ha en betydning. Anonymkode: e0369...f44
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 For jurister følger karakterene deg til du går av med pensjon. Anonymkode: a1f22...8ef
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #6 Skrevet 16. februar 2017 Takk, har ikke turt å søke andre jobber i frykt for å måtte vise dem frem. Var ung og dum og suste gjennom studiet Da kan jeg vurdere å søke om jeg finner noe spennende Anonymkode: 79949...e81
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 Har aldri blitt spurt om karakterer eller referanser på intervju, det gjør meg egentlig litt trist fordi jeg har jobbet hardt for å få ganske gode papirer på alle felt, har aldri fått jobben heller. Mens noen jeg kjenner som har direkte dårlige karakterer og har i grunnen liten forståelse for sitt fagfelt har fått drømmejobben.😉 Det spørs jo, men noen ganger så lenge du har et fint smil og et varmt vesen så kan du få dømmen oppfyllt uten å slite noe særlig for det... sånn er livet, et lotteri. Anonymkode: 55d17...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå