Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bor på hybel i studentbyen, men på grunn av mye selvstudie bor jeg ca. 50 % hos kjæresten min, 3,5 time unna med tog. Skolen min tilbyr praksisplass på sykehus 20 min unna kjæresten min, og jeg ønsker meg veldig gjerne praksis der da jeg forhåpentligvis skal jobbe der etter endt studie. I tillegg slipper jeg mye reising om jeg bor hos han - siden jeg er der hvert ledige minutt uansett. Jeg får ikke lov å velge praksisplass (har ikke barn), men skal bare bli plassert et sted. De plasserer oss etter semesteradresse, som vi legger inn på studentweb. Jeg har aldri mottatt post fra skolen, kun mail - så har ikke merket noe til semesteradressen. Lurer derfor på om jeg kan skrive inn semesteradresse som adressen til kjæresten min, for da har jeg større sjangs for å få det sykehuset ved tildeling. er semesteradressen så viktig?

Anonymkode: 776f5...aaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du fint kan sette opp adressen til kjæresten din, jeg har aldri fått brev fra høyskolen (utenom det jeg har bestilt selv) i løpet av 4 år på høyere studier.

Skrevet

Poenget med at de tildeler etter semesteradresse er jo fordi det skal være lettere for studentene å komme seg til praksisstedet. At du fører opp kjæresten din sin adresse er helt OK og er ikke noe utdanningsinstitusjonen vil legge seg opp i. 

Anonymkode: 40085...bd1

Skrevet

Men husk at du må ha en plan B til bosted dersom det skulle gå skeis med kjæresten din da. 

Anonymkode: 40085...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...