lillevenn17 Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Hei! Jeg sluttet på p-pillen 24/1 og hadde EL 5/2. Når kan jeg forvente mens? Det har jo gått veldig kort tid siden pilleslutt. Og hvis jeg skulle bli gravid allerede nå (vet jeg ikke skal regne med det), når skal jeg regne fra? Hadde bortfallsblødning 26-28/1. Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Du må ta det som det kommer siden syklusen kan være uregelmessig i månedsvis etter pilleslutt. Men hvis du hadde EL 5/2 kan du rent teoretisk forvente mens rundt 19 (14 dagers luthealfase). Kommer den ikke, vil det være ok å ta en graviditetstest 19 evt etter. Anonymkode: 90388...da0
lillevenn17 Skrevet 16. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må ta det som det kommer siden syklusen kan være uregelmessig i månedsvis etter pilleslutt. Men hvis du hadde EL 5/2 kan du rent teoretisk forvente mens rundt 19 (14 dagers luthealfase). Kommer den ikke, vil det være ok å ta en graviditetstest 19 evt etter. Anonymkode: 90388...da0 Ja, jeg vet det kan være skikkelig rotete med syklusene nå. Men tenkte for kun denne mnd. Takk for svar! Regner med TR rundt søndag, så jeg får se når den kommer 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå