Gå til innhold

Sex please!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har ikke hatt sex etter at vi fikk barn for 4 mndr siden. Har et fint forhold ellers, mye kyss og klem. Har funnet ut at han har sjekket websider med crossdressing og tror han har handlet noen damegreier til seg selv der! :o Det er flaut, jeg er redd for aa ta opp temaet, tenk hvis han er blitt homo eller noe... :sjarmor:

Jeg har ikke akkurat kastet meg over han, men han var tidligere ganske avhengig av sex, og naa lurer jeg paa hvorfor han ikke tar initiativ. Tenk hvis han ikke tenner paa meg lengre, og heller vil ha noe kinky som jeg ikke blir med paa... :-?

Vanskelig situasjon dette...

Hilsen Pysa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pffft!!!

Det der kalla eg drømmemannen, som venta til du er klar og til du tar initiativet!

Skrevet
Samantha sa: Pffft!!!

Det der kalla eg drømmemannen, som venta til du er klar og til du tar initiativet!

Enig. Legg opp til det og du får nok det du trenger

Skrevet

Uansett hva vi menn gjør så blir det vist galt :-(

Her er den en tolmodig fyr, som venter på at du skal bli klar igjen etter fødselen, også får han det heller brukt i mot seg.

Vi gutter er ikke tankelesere, og om du er klar for sex i igjen så forfør han da for svarte.... eller i det minste si til han at du godt kunne tenke deg å ha sex igjen.

Godt å se at det er noen jenter som har insett dette i denne tråden :klappe:

Skrevet

De fleste menn påvirkes når kvinnen er gravid og etter fødsel. Det er mange måter å reagere på. Noen menn forstår ikke at de må vente noen uker etter fødsel med å ha sex, andre mister lysten for en periode av ulike grunner. Graviditet, fødsel og spedbarnstid kan være med å aseksualisere kvinnen for noen menn. Kanskje mannen din er redd for at han skal forgripe seg på barnets mat? Det beste dere kan gjøre er å ta en lang god prat om dette. Så får du kanskje sjekket ut hvorfor mannen din ikke inviterer til sex.

Gjest Anonymous
Skrevet

Alle tar opp hvor flink han er til p vente, men de glemmer helt at han kjøper dameklær til menn på nett!

Tror kanskje dere bør ta en prat om både sex og cross dressing. Ordner seg nok til det beste. Det gjør som regel det...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var mitt innlegg, og takker for svar fra dere. Ser at fokus ble lagt på at han er flink og venter osv., og kanskje jeg ikke var tydelig i nok, men bekymringen min var rettet mot kjøp av DAMEKLÆR og det faktum at det skjer tydeligvis "rare" ting når jeg ikke er hjemme. Jeg tror ikke at folk plutselig blir homo, det var skrevet med et snev av ironi... :wink:

Jeg vegrer meg for å spørre hva som foregår fordi jeg er redd for at svaret er noe jeg ikke kan takle. Jeg er ikke særlig åpen for å kle seg ut på soverommet, eller leke at jeg er en annen osv. Spørsmålet er: Er det trolig at en som ikke får sex (etter eget ønske) på lang tid kan endre preferanser og søke helt andre formere for "turnons" enn tidligere, og hvor passer jeg inn i dette bildet?

Fremdeles Pysa

Gjest Anonymous
Skrevet
Det var mitt innlegg, og takker for svar fra dere. Ser at fokus ble lagt på at han er flink og venter osv., og kanskje jeg ikke var tydelig i nok, men bekymringen min var rettet mot kjøp av DAMEKLÆR og det faktum at det skjer tydeligvis "rare" ting når jeg ikke er hjemme. Jeg tror ikke at folk plutselig blir homo, det var skrevet med et snev av ironi... :wink:

Jeg vegrer meg for å spørre hva som foregår fordi jeg er redd for at svaret er noe jeg ikke kan takle. Jeg er ikke særlig åpen for å kle seg ut på soverommet, eller leke at jeg er en annen osv. Spørsmålet er: Er det trolig at en som ikke får sex (etter eget ønske) på lang tid kan endre preferanser og søke helt andre formere for "turnons" enn tidligere, og hvor passer jeg inn i dette bildet?

Fremdeles Pysa

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fremdeles Pysa

De fleste har vel en liten biseksuell side ved seg - kanskje han i denne "avholds-tiden" har utforsket denne litt.

Såvidt meg bekjent betyr ikke cross-dressing at man blir homofil.

Gjest Anonymous
Skrevet

selv om man er transvestitt, trenger man ikke være homo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...