Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal kjøpe meg ny mascara, noen tips? Har vært borti YSL, Max Factor, Bodyshop, Maybelline m.f. uten å være helt fornøyd. Den jeg bruker nå er Kanebos 38 c. Sitter veldig godt ja, men gir ikke den helt store volumen på vippene. Blir liksom ikke noe særlig forlenget.

Lurer på å prøve noe fra Helena Rubinstein, noen med erfaringer?

Klems,

Julie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har en maskara fra Estee Lauder som forlenger vippene veldig bra. Det er en maskara i hver ende av hylsen, om du skjønner. Det er en hvit kremaktig 'maskara' i den ene enden som forlenger, etter at den har tørket har jeg på svart maskare, resultatet er supert. Får skikkelig tette, lange dine øyevipper!

Maskaraen var med i et sminkesett jeg kjøpte fra Estee Lauder, men det burde jo være muilg å få tak i maskaraen utenom også.

Gjest Jamila
Skrevet

For "hverdagsmascara" syns jeg Maybelline sin Great Lash Mascara (rosa og grønn hylster) er super.

Ellers liker jeg veldig godt Chanel, mascara sculpte cils for fyldigere vipper, og extracils for lengde.

Skrevet

Jeg anbefaler deg og prøve Intensifique fra L`oreal.

Skrevet

Hei!!!

Har du prövd en som heter False Lashes effekt fra YSL???

Jeg ble helt hekta, og har ikke våget meg på noen andre siden...

Lykke til.

Gjest Verdande
Skrevet

Christian Dior LongOptic er det som fungerer best for meg iallfall. Det eneste jeg er litt misfornøyd med er at den har en tendens til å drysse litt på slutten av en lang dag.

Gjest Frøken Dings
Skrevet

False Lash Effect fra YSL. Den er super! Ellers liker jeg også Maybellines grønne og rosa, sånn til hverdags.

• 6 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Beste forlengande mascara syns eg er Lancomes L'Extreme. Prøv den!

Skrevet

Jeg har prøvd utrolig mange mascaras, og til og med etter at jeg fant min favoritt så har jeg prøvd utallige for å se om jeg kunne finne noe bedre, men det har jeg ikke gjort.

Min absolutte vinner er : Lancome Definicils

- den er enkel å påføre, gir lange flotte seperate vipper, den holder hele dagen og drysser ikke, holder også godt med hensyn til fuktighet og vann, men er også veldig enkel å fjerne.

Itillegg synes jeg mascaren i seg selv holder ganske lenge før den blir tørr og vanskelig å påføre.

Som base under mascaraen bruker jeg Lash Primer Plus fra Estee Lauder.

Denne sørger for at det blir lettere at mascaraen legger seg pent på vippene (synes jeg iallefall) og jeg synes ikke det blir så *tørt* når man påfører. Itillegg gir den litt ekstra lengde, men iallefall volum.

Hadde ikke klart meg uten denne, og jeg tror nok også at den skal ha litt av æren for mine mine lange fyldige vipper :)

Derfor vil jeg anbefale disse to produktene sammen, eller eventuelt så kan du bruke Lash Primeren under den mascaraen som du synes passer best for deg!

Skrevet

Vet ikke om disse mascara'ene er ment for å forlenge, men Lancôme sin Virtuôse og Christian Dior sin DiorShow er utrolig gode :) Jeg får veldig fine, lange og buede vipper av disse. Klumper ikke, drysser ikke - veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...