AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Hjelp! Jeg har holdt på å sy om en gammel kjole som en bursdagsgave. Jeg hadde tenkt til å farge den når jeg var ferdig siden den originale fargen ikke er en den som skal ha gaven liker. Dro på Panduro i dag for å kjøpe farge, og fikk beskjed om at ingen av stoffargene de har kan brukes på silke. Hva gjør jeg nå? Det er litt over en uke til bursdagen så det er måte på med tid til å bestille farge på internett, og jeg vet ikke hvor jeg skal lete heller. Det skal farges fra rød til sort. Siden jeg hadde tenkt til å farge helt fra begynnelsen av har jeg brukt sort sytråd, så selv om det kunne gått OK med rødt til den som har bursdag så kan jeg ikke siden sømmene er delvis synlige her og der Anonymkode: 64715...7b9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 http://www.pandurohobby.no/Catalogue/20-Mal-Tegn/2010-Vannbasert-maling/201045-Tekstilmaling/3/240060-Dylon-handfrg-Velvet-black Hadde de denne? Den skal funke til silke men gir lysere nyanse. Du kan jo prøve å bruke mer farge enn annbefalt eller/lengre tid i fargevannet eller å gjøre prosessen flere ganger. Anonymkode: fbbbf...d59
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelp! Jeg har holdt på å sy om en gammel kjole som en bursdagsgave. Jeg hadde tenkt til å farge den når jeg var ferdig siden den originale fargen ikke er en den som skal ha gaven liker. Dro på Panduro i dag for å kjøpe farge, og fikk beskjed om at ingen av stoffargene de har kan brukes på silke. Hva gjør jeg nå? Det er litt over en uke til bursdagen så det er måte på med tid til å bestille farge på internett, og jeg vet ikke hvor jeg skal lete heller. Det skal farges fra rød til sort. Siden jeg hadde tenkt til å farge helt fra begynnelsen av har jeg brukt sort sytråd, så selv om det kunne gått OK med rødt til den som har bursdag så kan jeg ikke siden sømmene er delvis synlige her og der Anonymkode: 64715...7b9 Dette prosjektet er jeg redd du bør glemme. Silke er ikke egnet til fargebehandling i heimen. Anonymkode: abe66...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå