AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Jeg er student, og vi bachelor. Vi MÅ kommentere to studenters arbeid, men jeg skriver ikke om det samme! Dessuten så vil de at vi skal kommentere "skissen" til disse andre studentene. Hvordan kan jeg kommentere en annens students "plan" for oppgaven de skal skrive (som de ikke har begynt på enda). Hva kan si? Jeg har ikke lest meg opp det deres tema, jeg har ikke noen gode "råd" å gi. Anonymkode: 6e027...4fe
Blikkboks Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Først og fremst bør du vel lese deg litt opp på deira emne... 😉 Det du kan kommentere på ei skisse er stort sett om dei har fått med alle dei viktigaste elementa. Altså om dei har med alt oppgåveteksten bed om,eller om dei har vandra bort frå denne (overraskande lett å "gløyme" oppgåveteksten når ein har begynt på ei oppgåve...). Du kan også seie noko om struktur, kva bør komme først og sist (og alle delane i mellom). I ei skisse har ein gjerne ikkje språkvaska, men dersom der er vanskelege setningar/dårleg språk/mange skrivefeil kan du kommentere dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå