Gå til innhold

Biffgryte oppskrift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg finner ikke oppskriften på ei biffgryte som jeg brukte for ikke så lenge siden. Den inneholdt biffkjøtt (så klart), vårløk, løk, creme fraiche, gulrøtter tror jeg, champignon også var der noe annet.. Den var helt VANVITTIG god. Jeg fant oppskriften etter et google søk, men jeg finner ikke igjen bloggen hvor jeg fant oppskriften. :( Noen som kan hjelpe? Det var ikke en kjent blogger tror jeg sin blogg. 

Anonymkode: 4c4e2...019

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en standard gryte, i grunnen. Vil tippe det er rømme eller creme fraiche i den, kanskje brunost hvis det var en norsk oppskrift. Hvis det var fransk gryte er det rødvin i den.

Anonymkode: cd45c...81c

• Liker 1
Skrevet

Det var ikke rødvin og heller ikke brunost i den.. :( Den var enkel men som sagt veldig god, men finner ikke den eksakte oppskriften jeg brukte 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ikke rødvin og heller ikke brunost i den.. :( Den var enkel men som sagt veldig god, men finner ikke den eksakte oppskriften jeg brukte 

Fløte, buljong.

Uansett er det jo bare å finne en eller annen standard biffgryteoppskrift. Hvor vanskelig skal du gjøre deg?

Anonymkode: cd45c...81c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...