Gå til innhold

Nexplanon, kåt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er da en jente i tyveårene som er så "heldig" at jeg er avhengig av sex. Jeg har hatt mange one night stands opp gjennom, men i det siste har jeg nesten blitt skremt.
Jeg fikk P-stav (Nexplanon) i slutten av november-begynnelsen av Desember. 
Den siste måneden har jeg vært så utrolig kåt! Jeg kan ha sex med kjæresten og noen timer/dagen etterpå er jeg steinkåt igjen og kan være kåt i dagesvis.
Jeg og kjæresten har masse deilig sex, men jeg får ikke nok. Han har det beste og største utstyret jeg har sett og han er uten tvil den beste jeg har ligget med. Jeg er umettelig og kunne gjerne hatt sex 24 timer i døgnet!
Jeg kjenner nesten ikke igjen meg selv. Jeg vil helst ha sex hele tiden!
Noen ganger når typen kommer hjem vil jeg bare kaste meg over han, rive av han klærne og gjøre både det ene og det andre.
MEN! Jeg er redd jeg skal slite ut typen seksuelt. Jeg vil ikke være innpåsliten og virke som sex er det eneste jeg tenker på.

Så gutter! Er det slitsomt hvis jenta er klar "hele" tiden? Hvordan ville dere hatt det i denne situasjonen?

Jenter! Er det noen som kjenner seg igjen eller har opplevd økt sexlyst av Nexplanon?

Anonymkode: ee3d8...dc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke bare veldig forelsket da? Nyforelsket = latterlig mye sex. Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 46f28...6ce

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er da en jente i tyveårene som er så "heldig" at jeg er avhengig av sex. Jeg har hatt mange one night stands opp gjennom, men i det siste har jeg nesten blitt skremt.
Den siste måneden har jeg vært så utrolig kåt! Jeg kan ha sex med kjæresten og noen timer/dagen etterpå er jeg steinkåt igjen og kan være kåt i dagesvis.
Jeg og kjæresten har masse deilig sex, men jeg får ikke nok. Han har det beste og største utstyret jeg har sett og han er uten tvil den beste jeg har ligget med. Jeg er umettelig og kunne gjerne hatt sex 24 timer i døgnet!
Noen ganger når typen kommer hjem vil jeg bare kaste meg over han, rive av han klærne og gjøre både det ene og det andre.
MEN! Jeg er redd jeg skal slite ut typen seksuelt. Jeg vil ikke være innpåsliten og virke som sex er det eneste jeg tenker på.

Så gutter! Er det slitsomt hvis jenta er klar "hele" tiden? Hvordan ville dere hatt det i denne situasjonen?

Jenter! Er det noen som kjenner seg igjen eller har opplevd økt sexlyst av Nexplanon?

Er jobare flott det at du vil ha mye sex med ham? Hadde ikke du også likt at han var kåt på deg og ville hatt masse deilig sex med deg også? Er jo mye bedre at det er slik enn at du IKKE vil ha sex. Tror de fleste foretrekker en partner som er kåt IG vil ha mye sex enn en partner som synes sex to ganger i året er nok. Så nyt det mens du kan😉😉👌

Anonymkode: 461e0...228

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke bare veldig forelsket da? Nyforelsket = latterlig mye sex. Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 46f28...6ce

Vi har vært sammen i 1 år 😄

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Nei, er ikke slitsomt. Skulle ønske jeg traff deg. Hadde pumpet deg i flere timer..

Anonymkode: 684c3...4fc

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, er ikke slitsomt. Skulle ønske jeg traff deg. Hadde pumpet deg i flere timer..

Anonymkode: 684c3...4fc

Skrytepave! Det klarer du ikke!

• Liker 1
Skrevet

Får du lettere orgasme nå om dagen? Merket noe på størrelsen på brystene? Humøret?

Anonymkode: 0563a...e0b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, tdm900 skrev:

Skrytepave! Det klarer du ikke!

Hva vet du om det?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får du lettere orgasme nå om dagen? Merket noe på størrelsen på brystene? Humøret?

Nei, nei og nei 😄

Og nei jeg er ikke gravid hvis det er det du sikter til

Skrevet

Jeg er ei kvinne på 23 år og har det akkurat likedan! Jeg har så lenge jeg kan huske (helt fra jeg startet å onanere) vært umettelig når det gjelder det seksuelle. Bokstavelig talt elsker sex, nærheten og følelsen som strømmer gjennom kroppen. Tror det er den følelsen jeg er mest avhengig av, men nytelsen også

Anonymkode: 2298c...e88

Skrevet

Høres ut som meg og jeg har ikke byttet prevensjonsmiddel på lenge. Her er det rett og slett kjæresten som er grunnen. Han er den beste jeg har hatt i senga og ser utrolig bra ut så jeg klarer ikke holde meg unna. Det er veldig godt mottatt her, han er fornøyd med å endelig ha fått en kjæreste som kan matche hans sexlyst. Kan ikke tro noen synes det er negativt at kjæresten har lyst på dem.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei og nei 😄

Og nei jeg er ikke gravid hvis det er det du sikter til

Siktet ikke til det. Leste bare om hva du bruker og hva det inneholder. Noe av det du beskriver er paradoks jmf vanlige bivirkninger. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei kvinne på 23 år og har det akkurat likedan! Jeg har så lenge jeg kan huske (helt fra jeg startet å onanere) vært umettelig når det gjelder det seksuelle. Bokstavelig talt elsker sex, nærheten og følelsen som strømmer gjennom kroppen. Tror det er den følelsen jeg er mest avhengig av, men nytelsen også

Anonymkode: 2298c...e88

Oxytocin er et sterkt vanedannende hormon. Gir velvære og medfølelse. Dagen blir ikke det samme uten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...