Gjest Fenrir Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Hvilken burde jeg abonnere på? Det eneste jeg vet er at med Viaplay så kan man laste ned og se offline, og HBO har Game of Thrones ... noen som har bedre peiling enn det jeg har?
Wenda Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Jeg har Netflix og hbo. Liker Netflix mer og mer etterhvert som de får lagt inn enda fler serier, filmer og dokumentarer. Spesielt det siste. Netflix har også en hel del gamle filmer som jeg også liker HBO bruker jeg sjeldent, men de har noen få tunge, flotte serier som jeg må se som f.eks Bosch, GoT, Vikings osv. HBO går dermed med i perioder, så vurderer å muligens kun betale for det typ i et par måneder for å se meg opp på nye sesonger og resten av tiden bruker jeg Netflix Viaplay har jeg aldri brukt. Har ikke sett behov for det enda
cmd Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Amazon har lansert også sin. Det heter PrimeVideo. De er i start fasen og koser veldig lite. Men det er noe utvalg der allerede.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Jeg har både hbo og netflix. Hbo har mange gode serier som jeg følger med på, og mange gode klassikere. Ikke sånn superutvalg i filmer der. Netflix har stoort utvalg, med ymse kvalitet. Netflix brukes mest til hjernedød søndagschill her i huset. Men det er en del bra der altså, både filmer og serier, bare det at jeg ar sett alt. Netflix har nettopp fått offlineavspilling. Viaplay hadde jeg gratis et par mnd, men brukte det aldri Det er vel gratismåned på alle tjenestene, så du kan jo teste ut litt om du vil Anonymkode: 2e9fb...f5f
Calleia Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 (endret) Har alle tre. Ser absolutt mest på Netflix. HBO har et par serier som man bare MÅ se.. GOT og Vikings.. men ikke særlig mer enn det etter min smak. Viaplay har også noen gode serier, men skulle jeg valgt kun EN , hadde det blitt Netflix.. (som nå også har nedlasting for øvrig ) Endret 16. februar 2017 av Calleia skrivefeil
Sølv_dugg Skrevet 16. februar 2017 #6 Skrevet 16. februar 2017 Har alle 3, hbo mest pga game of thrones. Ungene ser mest på Netflix, mens jeg ser mest på Viaplay for øyeblikket. Mannen følger bare med på hva enn som er på TV'en
Gjest Fenrir Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 1 time siden, cmd skrev: Amazon har lansert også sin. Det heter PrimeVideo. De er i start fasen og koser veldig lite. Men det er noe utvalg der allerede. Det visste jeg ikke, takk for tipset!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #8 Skrevet 16. februar 2017 Har Netflix og HBO, + filmpakken til Viasat (og CMore). Er nok litt for tv-nerd ser jeg.... Anonymkode: 0fd27...6cc
Gjest Fenrir Skrevet 16. februar 2017 #9 Skrevet 16. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har Netflix og HBO, + filmpakken til Viasat (og CMore). Er nok litt for tv-nerd ser jeg.... Anonymkode: 0fd27...6cc Haha, men tv er jo gøy
Scherbatsky Skrevet 17. februar 2017 #10 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har tilgang til alle tre, men bruker Viaplay og Netflix mest. Viaplay har noen episoder (f.eks Timeless, The Blacklist) oppe kort tid etter USA, og også programmer som går på TV3 som jeg liker å se på. Gratis prøve-måned på alle, er det ikke? Prøv og se en mnd hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå